недеља, 22. април 2012.

Danas na nebu...(Sunce sekstil Neptun)

Sunce u Biku sekstil Neptun u Ribama na 2*

Sunce sekstil Neptun tranzitno
Sekstil
Ovaj sekstil nagoveštava jedan opušten i miran dan..., pruža sposobnost uživanja (Sunce u Biku), daje vrlo živu maštu (Neptun u Ribama), pojačava se sklonost ka misticizmu (Neptun), želja za putovanjima i mogućnost putovanja, možda i manji materijalni uspeh (Sunce u Biku)....
U ovom aspektu (sekstil) su Sunce u Biku koje je ovde naklonjeno uživanju, ali i posedovanju i Neptun u Ribama koji je naklonjen maštanju, mistici, lutanju...ovako zajedno čine jednu interesantnu kombinaciju, moglo bi se reći i pomalo čudnu, ali sklonu VIZIJAMA, to su dve očigledne suprotnosti koje čak i u dobrom aspektu mogu izazvati čudne okolnosti...Ipak najvažniji uticaj ovog aspekta se ogleda u njegovom vizijonarstvu, mistici, kreativnosti (mnogi umetnici ga recimo imaju u svom natalnom horoskopu)..., medjutim ovde u ovom aspektu je primetan i njegov praktičan uticaj...

U svakom slučaju pod uticajem ovog aspekta ovo je vreme za uživanje možda u kuvanju (ja sam od jutros na relaciji šporet - radni sto...:-), uživanje uz muziku (ja uprav slušam Katie Malua), vreme za ostvarenje nekih snova i ideala, vreme je za rešavanje nekih materijalnih pitanja... 
Naravno bitno je i u kojim kućama se nalaze Sunce i Neptun i sve to uklopiti u jednu celinu u jednu priču!!!
*** Ja sam danas pravila Belu čorbu...najlepšu ovakvu čorbu pravila je moja baka mamina mama, od skoro sam naletela na jedan interesantan Blog i prijatno se iznenadila koliko je meni poznatih jela a sve je lepo objašnjeno (za mlade domaćice :-) svaki korak u receptu je prikazan i slikovito...
Kako je Sunce u Biku, ali i Mesec nije slučajno što pišem o hrani, o recptima...., postaviću ovde recept za Belu čorbu koja je skoro ista kao ona koju ja znam...pa ako se nadje neki ljubitelj zvezda koji voli da kuva nek uživa u ovim lepim receptima...

Danas je Mesec u Biku u konjukciji sa Jupiterom...što dan čini još prijatnijim, pod njegovim uticajem možete očekivati osećanje sreće, lepo raspoloženje, manje ugodnosti, ljubaznost, poklone, posete....

Djordje Balasevic -  

Al se nekad dobro jelo :)






Нема коментара:

Постави коментар