уторак, 14. новембар 2023.

Neka ljubav progovori...Merkur sekstil Venera




 Zvezdani(n) zapis 3925


Moto dana:
"Iskuliraj. Ne nerviraj se. Voli. Miri se. Praštaj. Osećaj. 
Plači. Smej se. Grli. Ljubi. Šetaj po kiši. Gledaj u nebo. 
Pevaj. Skači. Divljaj. Upoznaj ljude. 
Govori ‘ćao’ i onima koje ne znaš. 
Radi bilo šta. Sve što ti padne na pamet. 
 Život je jedan." 
Jim Morrison


Pravi aspekt u pravo vreme...
Posle poprilično nervoznih opozicija planeta u Škorpiji sa RUranom u Biku malo da predahnemo...
Na kratko...ali "poklonu se u zube ne gleda" :).

Posle Merkurovog kvadrata sa Saturnom i neke težine koju je on doneo, sada imamo sekstil Merkura i Venere....

Ako vam je previše saveta: Nemoj ovo, nemoj ono...Nije dobro da....Ovo moraš da...
Ako vam previše teških vesti i globalnih i ličnih...

Ako vam je muka od nekih naslova: Haos, Užas, Skandalozno, Presešće vam ili "Kada vidite pozliće vam", "Nećete verovati", "Ostaviće vas bez daha",  "Ovo niste znali" ali iza tog naslova se ne krije nešto tipa "prva fabrika automobila proradila je 1883. godine u nemačkom gradu Manhajmu" - (Politikin Zabavnik) već neka glupost....ili šta je danas uradila Kim Kardašijan ...ili neka druga rijaliti i TV zvezda... 

Ako vam je previše svega ovoga onda je ova energija sekstil Merkura i Venere za vas...

Ako ste možda jutros kao ja tražili neke lepe vesti niste mogli da pronađete puno takvih.
Najlepši su: U Sremskoj Mitrovici su protekle nedelje rođeno je 27 beba.U Novom Sadu su proteklog vikenda rođene 24 bebe...

Nadala sam se da će neke novinare inspirisati ova energija...nada poslednja umire!

Šta mogu da nam ponude Merkur u Strelcu u sekstilu sa Venerom u Vagi

I Merkur i Venera su prilično društveni. Merkur je nebeski glasnik, Venera boginja ljubavi i lepote, odnosa...Merkur je vladar Blizanaca i Device pa je i radoznao ali i analitičan...Venera je vladar Bika i Vage, pa je i senzualna, naklonjena hedonizmu, materijalnom (novac), ali je i diplomata, šarmantna, društvena...

Merkur sekstil Venera - generalno (bez obzira na znak) poručuju: 
Hajde da razgovaramo, Hajde da se volimo...

Ovde su um Merkur i emocija Venera povezani energijom saradnje! Sarađuju Merkur i Venera ali sarađuju i energije Strelca i Vage! Vole se vatra i vazduh!
Prava energija za pronalaženje pravih reči (Merkur) obojenih strašću, entuzijazmom, spontanošću (Strelac)... ljubavne, lepe reči (Venera), miroljubive, rafinirane, ljubazne, društvene...

Ovo mogu biti bilo koji razgovori...emotivni, poslovni, prijateljski...
Preko Merkura u Strelcu sve šire i dalje...daljine, inostranstva, učenje, putovanja, filozofiranje....
Preko Venere u Vagi tu je društvenost, javnost, publika, tu su ugovori, sporazumi, tu su odnosi, veze, tu su svi oni "preko puta" vaše ogledalo...

Ovo je odlična energija za druženje...
Oni mali slatki Venera razgovori uz kolače Venera....kafu. Drugarice Venerice u razgovoru o svemu, a najviše o ljubavi, modi....o nekim štiklicama, karminu i sl. Ovo su opušteni razgovori, druženja....
Usput tu je moguće i neko koketiranje sa obe strane i ženski i muški svet je pod uticajem ove energije.

Ovaj aspekt je odličan za verbalnu komunikaciju....ali prepoznaće se i kroz neverbalnu komunikaciju...ovde oči sijaju, lutaju....izraz lica će reći sve, kao i dodiri...zagrljaji...


Pričaj. Piši. Voli.
Pričajte, pregovarajte, razgovarajte, pišite, napišite, potpišite, prezentujte...
Iskoristite ovu energiju u partnerskim, poslovnim odnosima, u odnosima s javnošću...
Budite diplomate, pesnici, umetnici, kreativci...
Družite se...Budite šarmantni, veseli...
Juče je bio Svetski dan dobrote...šta fali da potraje...
Pomirite posvađane...pomirite se i vi ako ste sa nekim u svađi...
I obavezno nekome kažite Volim te....

Neko će "porazgovarati" sam sa sobom, neko sa najbližima i srcu i razumu...

Neka ljubav progovori...
Gde je Venera tu je ljubav...Gde su reči tu je Merkur...

Venera je u Vagi i kaže: Ja odmeravam, ja sam spremna za harmoniju, saradnju, diplomatiju, druženje, ljubav...Ja volim da volim.
Merkur je u Strelcu i kaže Ja shvatam, ja volim da pričam, učim, putujem, ja sam optimista, ja sam za istinu...ja sam za optimizam.

"Samo da ti kažem, mišu moj pospani.. 
Kad poželiš nekom, nešto lepo reći, ne čekaj sutra. 
Jer mnogi su tako zakasnili... I zato te budim."


Volim te...
Naglasiću još jednom generalno sekstil Merkura i Venere je prilika da se ljubav kaže...da se ljubav napiše...u pismu, poruci, pesmi...itd. 
U kombinaciji energija Strelca i Vage kada se kaže Volim te... je pre svega istinito!
Ovde Volim te ima Širinu, Veru, Viziju....
U ovim energijama ove dve reči Volim te...se misle, osećaju, žive...
Mada, nekada Volim te...znači i kada nekog pitamo da li je jeo :), da li mu treba nešto iz prodavnice :), odneseš mu kafu u krevet...ima toliko načina na koji nekome možete reći da ga volite...(Ovo piše moja Venera u Devici :).

Lepa reč i gvozdena vrata otvara....
Probudite nekog u bilo koje vreme....samo da mu kažete da ga volite...i ne čekajte sutra!!!

P.S. Ovaj stih na internetu pripisuju Đ.Balaševiću, ali to nije njegov stih, on je deo pesme Budim te - Željka Krznarića...


☆☆☆

Poznati sa ovim aspektom: Margaret Mitchell,  Gunter Sachs, Friedrich Engels, Leon Trotsky...
U drugim znacima: Rihanna, Jim Morrison (pevač, tekstopisac..), Bob Marley, Barry Gibb, Charles Aznavour, Keith Richards, Antonio Vivaldi, Romy Schneider, Julianne Moore, Tom Cruise, Kevin Costner, Mia Farrow, Matt LeBlanc, Roger Moore, Peter O'Toole, Richard Nixon, Bill Clinton, Hugo Chávez, Mohammad Reza Pahlavi, Yasser Arafat, William Shakespeare,  George Sand, Colette,  André Gide, Sylvia Plath (pesnikinja), Ralph Waldo Emerson, Walt Disney,  Jerry Lewis (komičar),  Louis de Funès (francuski komičar), David Copperfield (mađioničar, iluzionist), Cristiano Ronaldo (fudbaler)....


Film po romanu Prohujalo s vihorom

"Tebe treba ljubiti i to često. I to treba da radi neko ko zna šta radi."


Magaret Mičel (8. novembar 1900. - 16. avgust 1949.)  bila je američka književnica, i novinarka, koja se u svetu proslavila romanom Prohujalo sa vihorom. Ovaj roman, prodat u preko 30 miliona primeraka, smatra se jednom od najpopularnijih knjiga svih vremena.
Iz podataka sa interneta ona je Škorpija / Devica, sa Venerom u Vagi u 1.kući i Merkurom u Strelcu u 3.kući (pisac). Mesec u Blizancima 9.kuća (i moj je tu :). Mars u Lavu u 12.kući...
Kažu da je roman napisala iz dosade!

P.S. Kada neko kao ja ima Mesec u Blizancima ima majku koja mnogo čita. I moja je takva bila. Zbog nje sam jako rano pročitala ovaj roman, a kasnije smo zajedno prvi put gledale ovaj film u bijoskopu!


U tranzitu ovaj aspekt će se pokazati u skladu sa vašim horoskopom...
Opšte mesto je da ovaj aspekt nudi ljubavno izražavanje, saradnju, diplomatiju, prijateljstvo....budi šarm, lepe reči, komunikaciju....nudi i pomoć kod neharmoničnih aspekata...da ih ublaži...ako zatreba reši neki sukob, svađu....
Pogledajte u kojim kućama se nalaze Venera u Vagi i Merkur u Strelcu to je vaša priča....a ona će se proširiti kroz aspekte koje ove planete prave sa vašim Nat planetama!

Blago onima koji ovaj aspekt imaju natalno :))), ali i u tranzitu, solarnom horoskopu.

P.S. Kod mene je Tran Venera u Vagi u 12.kući, Tran Merkur u Strelcu u 2.kući i oni su mi šapnuli koju pesmu da postavim kao pesmu dana....


Moj savet je: Mislite, pričajte, pišite....Može i zapevajte :-) o ljubavi. 



☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...




Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com







Нема коментара:

Постави коментар