среда, 29. новембар 2023.

Galaktički centar...danas je Merkur na 26°50' Strelca...


Moto dana:
"Zvezdano nebo i moralni zakon u meni"

Zvezdani(n) zapis 3936

Pisala sam ranije o Galaktičkom Centru.  Da obnovimo znanje:
Kažu da je Galaktički centar supermasivna crna rupa u centru naše galaksije. 
Zemlja kruži oko Sunca, a Sunce oko Galaktičkog centra...
Gde se nalazi GC?  Na 26°50' Strelca ili približno 26°/27° Strelca...

Astrološki energija Strelca ....energija potrage za smislom, istinom, energija slobode....
Tamo gde vam se nalazi GC moguće je da imate najviše potrebe za istinom i slobodom...tu je vaš duhovni rast i potencijal. 

Neke drevne kulture verovale su da GC ima uticaj na naše kolektivne i lične evolucione duhovne procese! Ipak ta priča je još uvek misterija!
Neki svetski astrolozi su proučavali GC i idu tako daleko da kažu da je njegova pozicija u natalnoj karti jako bitna?!?  Sve ovo ja lično uzimam sa rezervom....

"Svi mi živimo u nekom svom posebnom svetu. 
Ali ako pogledaš zvezdano nebo
videćeš da se svi ti različiti svetovi 
spajaju obrazujući sazvežđa, sunčeve sisteme, galaksije."


GC - Svojevrsni portal duhovnog buđenja.
Svake godine Sunce dođe na tu poziciju...ali i Merkur i Venera...Mars na oko dve godine!

Konjukcija sa Galaktičkim centrom!

Danas je Merkur u konjukciji sa GC na 26°50' Strelca (egzaktno 01:58)
Zboog retrogradnog kretanja Merkur će još jednom biti u konjukciji sa GC 25.decembra (17:07)

Sunce i Merkur uglavnom u isto vreme jednom godišnje budu na ovoj poziciji, prolaze kroz ovu oblast svemira!  Ove godine Merkur će dva puta biti na istoj poziciji....taman ćemo imati priliku da istražujemo i proućavamo...i lični i kolektivni uticaj!

Ja se nisam mnogo bavila GC, 2012. sam se zainteresovala za ovu temu (zbog one priče, stariji mogu da se sete priče o "smaku sveta"), da istražujem detaljnije počela sam tek negde 2019. godine...
Počela sam da istražujem zbog nekog ko ima Sunce u Strelcu na 27° u 5.kući! 
Kratak je ovo period da bih nešto tvrdila....ja još uvek proučavam!

Moj GC se nalazi u 3.kući u trigonu je sa Nat Uranom i ja ovo povezujem sa mojim insistiranjem na originalnosti i zašto ne volim plagijatore....

Sunce će doći na poziciju 26°50' Strelca 19.decembra (konjukcija GC)
Mars će ove godine doći na poziciju 26°50' Strelca 31.decembra pa onda tek za sve godine...
Venera će doći na poziciju 26°50' Strelca 20.januara 2024. ali i 09.novembra 2024.

Kada planete prolaze poslednjim stepenima Strelca smatra se da su oni u konjukciji sa GC.

Položaj GC u našim natalnim kartama govori u kojoj oblasti života (kuća) ova energija dolazi do izražaja..zapravo možemo otkriti nešto više o našem duhovnom razvoju i putu kao i o našoj potrazi za svrhom...posebno ako je u nekoj interakciji - aspektu sa Suncem, Mesecom, ascedentom....ili nekom drugom planetom!

Kada se neka tranzitna planeta nađe na stepenu GC to možemo videti kao poziv za buđenje...ono duhovno ali i svako drugo

Danas je Merkur u Strelcu na 26°50' Strelca
Pretpostavka je mogućnost otvaranje umova (viši um), buđenje duhovnosti....

"Dve stvari me najviše zadivljuju; 
zvezdano nebo iznad mene i moralni zakon u meni."
Imanuel Kant (vrh 9.kuće na 28°08' Strelca)


Poznati sa Suncem na 26/27° Strelca: Christina Aguilera, Katie Holmes, Steven Spielberg, Ray Liotta
Alyssa Milano, Jennifer Beals, Edith Piaf, Joseph Stalin, Leonid Brejnev, Mary, Queen of Scots, Christina, Queen of Sweden...

Poznati sa Merkurkurom na 25-28° Strelca:  Rod Stewart, Nicki Minaj, Edith Piaf , Chris Evert (teniserka), Susannah York, Robson Green, Edvard Munch (slikar slike "Krik", "Teskoba"), Ridley Scott (režiser "Osmi putnik", "Prometej"...), Kathryn Bigelow (rediteljka), Anders Celsius (švedski astronom), David Carradine, Roberto Mancini (trener)....
Venera: Gerard Piqué, Farrah Fawcett, Christina Applegate, Christina Onassis, Anna Wintour, Linda Lovelace, Roger Vadim...
Mars: Vladimir Putin, Angela Merkel, François Hollande, Maria Theresa...Carl Jung ima Marsa u Strelcu na 21° 22' (nešto šira konjukcija)!
Jupiter: Hermann Hesse, Nicholas Culpeper (astrolog), Niccolo Paganini...
Saturn: Alfred Adler, Niccolo Paganini, Georges Clemenceau, Antonin Dvorak, Anne Frank


Za proučavanje:
Jupiter je bio na ovoj poziciji 04.decembra 2007. i "nedavno" 18.novembra 2019.
Saturn je bio na ovoj poziciji 02.marta 2017.
Pluton 26,decembra 2006. 22.jula 2007. i 22.oktobra 2007.

Ako želite da proučavate pogledajte horoskope Nikole Tesle, Alberta Anštajna (pogledajte koje njihove planete su aspektu sa CG)

Za kraj....ima i onih koji Galaktički Centar porede sa portalom i zvezdanom kapijom...
Ima i onih koji sa podsmehom gledaju na astrološko tumačenje GC, ali i recimo Verteksa....citiram 
"Uskoro će karte u zapadnoj astrologiji biti toliko pretrpane kršem, da će biti mnogo smislenije baciti šaku konfeta i to pokušati protumačiti."

Ne znam na vama je da odlučite koliku ćete važnost pridavati ovoj priči!


☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com





2 коментара:

  1. Meni je u 2 nat.kući tačno na južnom mesečevom čvoru? !!! Vladar Ju u 7 kući u Biku na Algolu,veselo 🥳

    ОдговориИзбриши
  2. 18.11.2019. Sam dobila posao koji i dan danas radim, posle niza groznih iskustava. Tranzit Jupitera u drugoj natalnoj kući

    ОдговориИзбриши