недеља, 5. новембар 2023.

Konflikti - aspekt opozicije....




Moto dana:
"Kvalitet našeg života  ne zavisi
od toga da li ulazimo ili ne u konflikte,
već kako se sa njima nosimo"
Thomas Crum


Zvezdani(n) zapis 3917

Ovih dana na zvezdanom nebu imamo više opozicija, više suprostavljenih planeta i energija!

Znam da znate ali da ponovimo šta je opozicija.
Opozicija spada u tkz. neharmonicne aspekte. 

Opozicije - "natezanje konopca" / klackalica
Ovo su izrazi koje koristimza opoziciju od samog početka bloga!!!

Opozicija ima energiju (prirodu) Urana. Predstavlja dve suprostavljene strane, gde se planete u suprotnim znacima suočavaju stvarajući napetost i konflikte. Opozicije donose unutrašnju kontradiktornost koja traži od nas promene i neku vrstu usaglašavanja.

Opozicije se mogu posmatrati i kao dve strane iste medalje, novčića...
Nalaze se na osi suprostavljenih znakova. Svaki znak ima svoju "sliku u ogledalu" ili znak preko puta!

Princip polariteta
Opozicija predstavlja suprotnosti: loše-dobro, svesno-podsvesno, svetlo-tamu, toplo-hladno, svesno-podsvesno, kišu-sunce, muškarca-ženu itd. 

U ovakvoj poziciji svaka planeta vuče na svoju stranu.
Da li u isto vreme možemo biti na dva mesta? Teško. Tako je i ovde u opoziciji. Jedna planeta vuče na jednu stranu, druga na drugu. I mi smo usred te situacije. Teško nam je zapravo da biramo strane. Ali ovde i jeste u tome poenta da ne treba da biramo strane, već da sve ovo uravnotežimo i da balansiramo između ovih planeta. Što je ovde i najteže....zato ovaj aspekt i ima odrednicu - težak aspekt. 

Najčešći slučaj (lakši) je da se ipak izabere strana. 
Ona druga se obično potisne, ignoriše ili već nešto slično. Onda to dovede do situacije izdvajanja, izolacije, tu nastupa osećanje odbačenosti i sl. Onda su moguća razilaženja, odvajanja, pa i rastanci.... Obično se izabere u nekom trenutku jača planeta, po znaku, položaju (kuća)... 
Ono što se ne izabere obično se i potisne...negira. A to ne nestaje.....uglavnom baš to se želi još i više. 
Ta zanemarena strana se obično pretvori u projekciju!
Najbolju definiciju opozicije  je dao Karl Gustav Jung...on je rekao: "Uvek postaješ ono protiv čega se najviše boriš".

Opozicije imaju jak intezitet. 
Često nam donose dramatične trenutke, sukobe...ali one nam pružaju pre svega priliku za kompromis, za jedinstvo kroz balans...upravo nešto kao jin i jang...Opozicije nas zapravo uče da istrajemo i da imamo izbor...promenu ili kompromis 

Kako ćete najbolje shvatiti kako opozicije deluju.
Kroz vaš podznak (ASC) i descedent (
Podznak je znak kroz koji mi vidimo sebe, descedent je znak kroz koji nas druge vide.
Ova opozicija uglavnom donosi unutrašnji konflikt!
Kada otkrijete i naučite koje su to karakteristike i osobine suprotne strane sve postaje mnogo lakše

Jednom mesečno imamo opoziciju Sunca i Meseca - Pun Mesec i priču o kulminaciji!
U aktuelnim opozicijama imamo Bik/Škorpija i Devica/Ribe polaritet!
Ovo može biti i unutrašnji (lični) i spoljašnji konflikt (sa drugima).




U nekoliko dana više suprostavljenih planeta i znakova (osa).
03.novembar 06:02: Sunce opozicija Jupiter - Vašar taštine
03.novembar 23:05: Venera opozicija Neptun - Nije sve kako izgleda
04.novembar 17:06: Merkur opozicija Uran - Ne vuci me za jezik

Ono što je započelo konjukcijama (novi ciklusi) sada je u kulminaciji!
Venera konjukcija Neptun 15.februar (u Ribama), Sunce konjukcija Jupiter 12.april (u Ovnu), i Merkur konjukcija Uran 04.jun (u Biku).
I Neptun i Jupiter i Uran su retrogradni...tako da se sada ne dešava mnogo toga što već nismo videli. Mnogo toga i ima energiju "već viđenog"!





Tema dana: Konflikti

Psiholozi kažu da su konflikti danas sastavni deo života i neizbežna pojava!
Definicija konflikta:
Konflikt je svaki sukob koji karakterišu suprotni motivi, tj. različiti smerovi delovanja. 
Sada je možda jasnije kada za opoziciju planeta često kažemo da su energije u konfliktu, sukobu itd.
I da svaka planeta "vuče na svoju stranu"

Izbegavate li konflikte ili ulazite u njih?
Ja sam ovih dana u toj dilemi. Iskreno dilema ne postoji ja nisam za koflikte.
Nije ni moj ascedent u Vagi, nije ni Mars u Blizancima.
Ali bila sam na ivici...očigledno da imam visok prag toleranice.

Da li ulazite u konflikt pa kud puklo da puklo ili ste više u fazonu bolje da (pre)ćutim!
U osnovi mislim da izbegavanje koflikta nije ni dobro ni loše.
Po meni postoji neki prag tolerancije. On je individualna stvar.
"Postoji granica u kojoj tolerancija prestaje biti vrlina."


Na svetskoj sceni konflikti su očigledni, oni se prelivaju i na lokalne..
Lični konflikti svako već prema svom natalnom horoskopu i uticaju trenutnih tranzita na njega!

I da raščistimo jednom zauvek...
Kada mi neko kaže Šta se nerviraš tvoj stil je prepoznatljiv...znam ja to.
Mene nervira bezobrazluk....manipulacija, licemerje, arogancija....
Posebno što ja skrenem pažnju porukom u neki inbox i zamolim da to ne rade...dakle, izbegavam konflikte...I dobijem pozitivan odgovor....u fazonu Izvini neću više....i onda se to nastavi malo suptilnije...




Kada ukucam na blogu vrlo izazovni dani izađe bezbroj tekstova od preko 3900 tekstova...
Inače reč vrlo koristim možda i previše...vrlo izazovni dani, nedelja...aspekt, energije....itd. I sama sam se zaprepastila kada mi je program to izbacio!!!
Isto je i sa rečenicom Budite obavešteni i spremni!

Nazovite me kako god hoćete ali negde sam pročitala što ti je niži prag tolerancije sve se više spotičeš.
Izgleda da što se više narušavaju neka pisana i nepisana pravila, sistemi vrednosti...i slično prag tolerancije je sve veći?!?!


"I kad je gotovo
Za mene, znaj, tek tad je počelo"

P.S. Na današnji dan umro je Milan Mladenović muzičar i antiratni aktivista!
Ono što me je povezivalo sa njim je generacijski Neptun u Škprpiji, Pluton u Devici i Uran u Lavu...ali i Venera u Devici i možda Mars u Blizancima mada je Mars tog dana bio u Raku do 06:27, nigde nisam pronašla vreme rođenja! Mnogo volim njegovu muziku!

☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com



4 коментара:

  1. Песма ,,Земља" је словенска химна... Милан је био ,,човек глас", како је то говорила Маргита... Они су били то што јесу, са свом својом светлошћу и својим сенкама. О томе су певали и нису били део велике рокенрол преваре.

    ОдговориИзбриши
  2. Били су жртве велике рокенрол преваре и других подвала... А стварали су своју музику, писали своје текстове... Били су аутентични.

    ОдговориИзбриши
  3. Zbog pesme ,,Zemlja" nekako sam sigurna da je Ma u Raku...

    ОдговориИзбриши