четвртак, 13. октобар 2022.

Na Jupiterov dan...još o opoziciji sa Merkurom, o nekim greškama...ali i o sutrašnjem trigonu Venere i Saturna....




Moto dana:
Prvi put nešto može da bude greška....
drugi put je već izbor!


Zvezdani(n) zapis 3624
Četvrtak. Dan Jupitera.
Jupiter je u Ovnu na 1°34’

Magla...magla svuda oko nas...
Od je jutros gusta magla zamenila jesenje kulise....

Nije to jedina magla...
Od juče "maglu" imamo i u prenosnom smislu kroz kvadrat Marsa i Neptuna!

Što se Jupitera današnjeg vladara tiče on je i dalje u opoziciji sa Merkurom.

Jedna vest ovih dana...
Na TV priča o interent prevarama....Piramidalna prevara - Uložite malo...zaradite puno?!
Kažu da je oko 100.000 građana Srbije ostalo u dugovima.

Koliko juče sam napisala: Od šume se ne vidi drveće! Reči ovde idu lako...ali i previše lako. Previše se priča, previše obećava...itd.



Mnogi se sigurno sećaju Jezde i Dafine...ali nisu oni originalno smislili tkz piramidalnu prevaru.
Sve je počelo dvadesetih godina prošlog veka, kada je Čarls Ponzi smislio način da prevari i ošteti mnoštvo ljudi za milione dolara. 
Pogledala sam datum rođenja za ovog američkog bankarskog činovnika italijanskog porekla...i gle čuda on ima stelijum planeta u Biku: Saturn, Neptun, Kiron, Jupiter i Pluton.
Njegova konjukcija Neptuna i Jupitera nagoveštava velike laži, velike prevare....


Greške...


Ljudi prave greške...svi pravimo greške...
U ovoj priči 100.000 ljudi je napravilo grešku...

Poenta ove priče je da se potrudimo da ne pravimo ovakve greške!
Jer nešto prvi put može da bude greška....drugi put je već izbor!

Greške možemo posmatrati i kao lekcije...i da se na greškama učimo!
Ne plašite se da pogrešite....plašite se da ponovite greške.

Kada pišem o nekom aspektu trudim se da izdvojim nešto što je upečatljivo što se pamti!
Kod svakog neharmoničnog aspekta sa Jupiterom ja vam naglasim Ne preterujte!!!
I dodam vežbajte umerenost!
Greške je tada moguće izbeći!
P.S. Nekada greške imaju i ime :)).

Ponoviću nešto što sam već pisala ranije a tiče se opozicije Merkura i Jupitera:
Preterivanje na prvom mestu, zatim precenjivanje....od šire slike (veoma široka slika) ne vide se detalji...Obećanja koja se ne ispunjavaju...Greške su moguće!!!
Preterano samopouzdanje koje može doneti razne gubitke ali i sramotu!

Na sve ovo imamo i Marsa koji je vladar Ovna (Jupiter u Ovnu), a on je u kvadratu sa RNeptunom...
Ne opuštajte se...budite pažljivi...i ponoviću (nije mi teško :) Proveravajte stvarnost ako treba i više puta! Mogu da napišem pazite kako vozite posebno kada je magla...ali svakako da i vi sami imate i bez da vam neko kaže to u glavi...Dakle, mi odlučujemo...."Zvezde ukazuju, ali ne obavezuju"




13.oktobar 18:57 Venera inkonjukcija Uran
14.oktobar 08:20: Venera trigon Saturn

Merkur je u Vagi...Vagom vlada Venera i ona je u Vagi...

Danas je Venera u inkonjukciji sa RUranom u Biku....sprema nas za opoziciju sa Uranom koja će se dogoditi 05.novembra tri dana pre Punog Meseca u Biku i Totalnog pomračenja Meseca (pisala sam o tome u nedeljnom horoskopu)!

Ipak koliko sutra u 08:20 Venera će biti u trigonu sa RSaturnom u Vodoliji...

Ovde je istaknuta priča o Preuzimanju odgovornosti...
Ovde se radi i o preuzimanju i delenju odgovornosti...jer ljubav podrazumeva dvoje...
Ovo su ozbiljne priče i ljubavne i finasijske...

Pročitajte - Zapisano u kamenu...

Ovo je kratkotrajni aspekt, vršiće uticaj nekoliko dana...
Generalno je dobar da učvrsti postojeće veze, partnerstva...ali i da ustabili finasije...
Dobar je i za nove veze koje počinju ovih dana...
Neko će osetiti....neko neće....

Ima nešto drugo....
Kada je Tran Saturn u trigonu sa vašom Nat Venerom...to traje mnogo duže i očiglednije je...
Vi koji sada imate Tran Veneru u Vagi na oko 18° imate ovaj tranzit!!!
Imaju ga i oni koji imaju Tran Veneru u Blizancima na oko 18°!!!

I tako....Saturn putuje Zodijakom....i u nekom trenutku pravi konjukciju, sekstil, kvadrat, trigon i opoziciju sa našom Tran Venerom!!!

Tranzitni Saturn i natalna Venera...
Kada je u oktobru 2003. Saturn tranzitirao kroz Raka napravio je sekstil sa mojom Nat Venerom....i tada sam ušla u jednu emotivnu priču...U oktobru 2008. kada je prolazio Devicom Saturn je napravio konjukciju sa mojom Venerom i tada su počeli da duvaju neki hladni vetrovi...Priča je definitivno završena u aprilu 2013. kada je Saturn bio u Škorpiji (u leto te godine bio je u sekstilu sa mojom Venerom, bila sam na Zakintosu i tamo upoznala vrlo zanimljivu osobu :). Što se kraja veze tiče na taj kraj je više uticao kvadrat Tran Jupitera u Blizancima sa mojom Venerom, a konjukcija Tran Jupitera i mog Marsa donela je novu interesantnu priču). Mislim da je zapravo početak kraja te priče već bio u oktobru 2008. ali nije imao ko da me obavesti :)).
Trigon Tran Saturna u Jarcu sa Nat Venerom imala sam u leto 2019. tada sam poslednji put putovala (Peloponez Grčka), bila je to godina pre Korone i pre smrti mojih roditelja....
P.S. Ponoviću....ni jedan aspekt, ni jedan tranzit ne radi sam....uvek tu ima i nekih pomagača!!!





Dnevni aspekti
Mesec je u Blizancima od 07:07

Sada je u sekstilu sa RJupiterom u Ovnu (današnji vladar)....za par sati biće u trigonu sa Merkurom u Vagi (Merkur i Jupiter su u opoziciji)...Dakle, Mesec će danas da "popravi stvari)....Na neki način će ublažiti efekte ove opozicije...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар