четвртак, 24. фебруар 2022.

Ljubav na filmu.....Venera sekstil Neptun (filmsko veče).....po drugi put!!!

 

Tema dana:
Ljubav na filmu



17:03: Venera sekstil Neptun
O ovom sekstilu .... iz drugog ugla...
Tran Venera u Jarcu je u mojoj 3.kući, Tran Neptun u Ribama je u mojoj 5.kući...
Sekstil 3. i 5.kuće...nekome se baš piše o Ljubavi....i pisala sam...danas...



Pogledajte neki romantični film (ljubavni filmski maraton)
Čim završim radni dan....nadam se oko 20h...iskoristiću energiju današnjeg sekstila Venere i Neptuna onako kako sam savetovala vas...veče će biti u znaku romantike...
Romantično filmsko veče!
Film....astrološki: Neptun, 5.kuća...(Iz knjige vladarstva A.Imširagić)

Pisala sam već o ovome u februaru 2019. i mislim da je dobro da taj tekst "izvučem" ponovo, malo ga doradim i proširim:

Ja znam gde bih danas najradije bila....to za sada nije moguće....
Hvala Bogu na internetu :)....i što ne moram kao nekada da iznajmljujem filmove....sada je to lako jedan, dva klika i eto filma....



Prvi film koji je na mojoj listi za (ponovo) gledanje je: Mamma mia

Da me neko pita koliko sam puta odgledala film Mamma mia, verujte ne bih znala da odgovorim :). 
I gledaću ga opet kao da ga gledam prvi put.....
Jedva čekam da se ponovo "vratim" na mesta koja sam obišla leta 2015.
Redovni čitaoci znaju moju zaluđenost ovim filmom :))



Drugi film na listi za gledanje je svakako: Love Is All You Need 

Još jedan "morski" film :))....nije Grčka....ali i Italijanska obala može da prođe :))
Romantična komedija...je baš ono što mi (nam) treba...Venera sekstil Neptun na delu...




I treći film koji je pod obavezno je: Letters to Juliet
I opet Italija :)), romantika....



Ako stignem (mislim ako ne zaspim od umora) pogledaću još jedan film koji mogu da gledam više puta a da mi ne bude dosadno: Moja velika grčka avantura...
Taman da se malo podsetim na poslednje letovanje....ali i da dobijem inspiraciju za sledeće putovanje...



Ranije sam pisala o filmskom maratonu....
Možda četvrtak veče i nije za filmski maraton....ali sutra je petak....vikend je pred nama.....pa....
Ako vam treba predlog za gledanje filma ponoviću spisak:


Evo spiska mojih najljubavnijih filmova:

Gone With the Wind (1941)
Casablanca (1942)
Roman Holiday  (1953)
Breakfast at Tiffany's (1961)
Splendor in the Grass (1961)
Doctor Zhivago (1965)
Love Story (1970)
The Way We Were (1973)
When a Man Loves a Woman (1994)
The Bridges of Madison County (1995)
Notting Hill (1999)



Serendipity (2001)
Pearl Harbor (2001)
À la folie... pas du tout - He Loves Me, He Loves Me Not (2002)
Love Actually (2003)
The Notebook (2004)
Just Like Heaven (2005)
Mamma Mia! (2008)
The Vow (2012)


I tri turska filma:



Ovo je moj spisak....
Boldovani naslovi su oni koje bih uvek izabrala da gledam ponovo :)....
Ko zna koliko još filmova ima ali ih se nisam setila....ili jesam ali mi ne idu uz ovu energiju....
Oficir i Džentlmen me podseća na tu godinu (1982) i na nešto vrlo lično....Prljavi ples i Top Gun....imaju veze sa mojim putovanjima u Ameriku....Top Gun ima veze i sa jednim posterom koji sam nosila u ruci sve vreme leta kući...taj poster je kasnije obeležio život meni najdražoj osobi....
Pride & Prejudice je film koji svakako spada u mast see :).... lično me i podseća na jednu osobu koja više nije živa....




P.S. Volim te, Pisma Juliji i Poruka u boci jer obožavam pisma :).....P.S. Volim te i Poruka u boci su tužni filmovi ali i jako lepi u isto vreme....P.S. Volim te volim i zbog "mog" Gerard Butlera.
Love Is All You Need, more, ljubav.....šta reći :) i meni drugi omiljeni glumac Pierce Brosnan!!! 
Poruka u boci me na indirektan način podseća na nešto :)...
City of angels ima energiju Neptuna...Zapravo svaki film ima što se mene tiče "ono nešto"...



Na kraju dva turska filma koje sam gledala u avgustu 2014. na Grčkom ostrvu Kos....upoznala sam neke turske turiste....pričali o turskim serijama :)) i tada su mi rekli za te filmove....ja kakva sam nestrpljiva odgledala sam ih na Ipadu....Fim Su ve Ates Voda i Vatra....počinje sa ovim citatom zbog kog sam i odgledala ceo film:

 "Ne postoji slučajnost. Ako nešto treba da se desi, desiće se. Sudbine usud to beše, i tako desi se. Vatra je srela vodu. Ali niti je voda isparila, niti se vatra ugasila. Plamenovi progutaše ceo grad.".... 

Film nema srećan kraj....ali vredi pogledati ga....Film Sadece Sen Samo ti....ima po meni jaku energiju ovog današnjeg sekstila.... tu su naravno more i gradić na moru.....
I na samom kraju jedan film koji sam nedavno gledala Sonsuz Aşk, tužan kraj ali film je snimljen jednim delom na jednom lepom mestu (Cunda Island, Turkey), na prvi pogled mi se učinilo kao neko ostrvo na kom sam već bila....
Kako sam sve bliže Turskoj obali kada obilazim Grčka ostrva ko zna....




Dodatak ovom spisku je svakako film Then Came You.....
Gledala sam ga u oktobru prošle godine...A onda si se ti pojavio....

Možda bi vam se svidelo i ovo:




Нема коментара:

Постави коментар