уторак, 22. фебруар 2022.

Šta rade zvezde u periodu od 21.februara do 28.februara



Moto nedelje:
Sanjaj VELIKE snove...

Zvezdani(n) zapis 3412

Utorak. Dan Marsa.
Mars je u Jarcu na 21°09’


Mene nije bilo nekoliko dana....a Mars priča svoju priču sa Venerom....i dalje se prate u stopu i zajedno idu ka Vodoliji....neko će reći ka Slobodi i oslobađanju....Mars lagano ulazi i u priču sa Plutonom (aplikaciona konjukcija), susret će se dogoditi 03.marta! Pre toga 01.marta Mars će biti u trigonu sa SMČ u Biku...Prilično je busy Mars ovih dana!!!

Sezona je Riba...u Ribama su Sunce, Jupiter i Neptun....carstvo mašte, kreativnosti, snova...
U isto vreme u Jarcu su Venera, Mars i Pluton....čvrsto stoje na zemlji...ali Neptun je tu da unese čuda i čudesa...posebno ove nedelje...

Između njih u Vodoliji su Merkur i Saturn....poručuju Živi i pusti druge da žive!
Uran je u Biku i odavno se svađa sa Saturnom....Merkur će na kraju nedelje biti takođe izazvan...od strane Urana...biće nervoze i stresa...
Kiron je u Ovnu i hrabri nas da se suočimo sa ranama...za dva dana biće u sekstilu sa Merkurom...
Mesečevi čvorovi su SMČ u Biku, JMČ u Škorpiji za nedelju dana biće u trigonu sa Venerom i Marsom...

Mesec je danas u Škorpiji, sutra prelazi u Strelca!


★★★





Ja sam uvek zaljubljena :)
Nije me bilo nekoliko dana zbog Lap topa...Ja sam dobro...ali moj Lap top nije bio dobro...."crko"!
Odmah sam preduzela sve što sam mogla, odnela sam ga u servis...ovog puta ne u ovlašćeni servis jer sa njima nemam lepo iskustvo....Juče sam ga (već) dobila....zdravog i živog i skoro pa k'o nov :)....
Izgubila sam svašta nešto....ali ono Ko zna zašto je to dobro....ima smisla jer sada imam bržu mašinu :). Izgleda da je Jupiter sekstil Uran ovde imao ulogu sreća u nesreći :)
Izvinjavam se svima koji čekaju da odgovorim za zakazivanje....još uvek ubacujem neke stvari....ali čim završim ovaj tekst bacam se na poruke....



Šta se sve dogodilo ovih nekoliko dana?

Sunce je prešlo u Ribe - počela je sezona Riba
Krenuo je period "punjenja baterija" ....
Sunce završava svoj ciklus kroz Zodijak...i za mesec dana čeka ga novi ciklus...čeka nas proleće, nova astrološka godina....
Sunce će boraviti u Ribama do 20.marta kada će preći u Ovna (proleće)!

Vreme je za bezgranično praštanje, za jake emocije, osetljivost, energiju "ramena za plakanje", poziva za pomoć, vreme je za kanal najčistije ljubavi...na neki način je i otvoren "kanal ka kosmosu"!
Budite spremni da zaronite duboko u ovu energiju vode iz koje sve potiče i u koju se sve vraća...

Tamo gde se nalazi Nat (natalno) Sunce tamo želimo da zablistamo, tamo nam je život, tamo nam je srce! Ulaskom Tran (tranzitnog) Sunca u znak Riba osvetliće se teme poput mašte, kreativnosti, duhovnosti, vere.... romantike...Živele ružičaste naočari...
Kuća u Ribama je oblast života u kojoj ćete želeti da zasijate u narednih mesec dana!
Koliko ćete zasijati i kako zavisi i od aspekata koje će Sunce u Ribama praviti sa vašim Nat planetama! Neko će uživati više, neko manje. Ali svi ćemo "plivati" vodama Riba!

Uživaće najviše Ribe (konjukcija), uživaće i Bikovi i Jarčevi (sekstil), Rakovi i Škorpije (trigon), ovo je njihov period godine! Lepo će se osećati i Vodolije i Ovnovi (polusekstil), Vodolije su još pod uticajem Sunca, Ovnovi se spremaju za svojih "pet minuta"!
Manje će uživati Blizanci i Strelčevi (kvadrat) ali i Device (opozicija).
U periodu prilagođavanja su Lavovi i Vage (inkonjukcija). Lavovi se prilagođavaju za dolazeći trigon, Vage za opoziciju (Sunce u Ovnu)!


Vladari Riba su Neptun i Jupiter....
Sada su oba vladara u Ribama, kod svoje kuće....
Jupiter je na 12°, Neptun je na 22° Riba....
Jupiter ide lagano ka Neptunu....
Vladari (kovladari) Riba srešće se u svom znaku posle 166 godina!
Do njihovog susreta ima još vremena, egzaktno će se sresti i zagrliti 12.aprila kada budu na 23°58’!
Možda ima vas koji već osećate ovaj aplikacioni (dolazeći) tranzit, ovu energiju...

Istog dana kada je počela sezona Riba, Jupiter drugi vladar Riba je formirao čudesni sekstil sa Uranom!
U petak sam napisala tekst: Moj povratak Jupitera.....u vreme sekstila Jupitera i Urana.... i tada mi je iznenada "crko" lap-top ("Ko zna zašto je to dobro")! Odmorila sam malo....napunila baterije i evo me...
Neke lepe stvari se dešavaju mom detetu (Jupiter u 5.kući) a to je kao da se dešavaju i meni...:)

U nedelju se dogodio i Povratak Plutona u SAD
Prvi od tri...Drugi je 11.jula i treći 28.decembra!

I nije se dogodilo puno toga dok me nije bilo...

Juče je počela i nova nedelja...pa da ne ostanem dužna....
(Mada vidim po statistici da je i ako me nije bilo čitanost je bila povećana)


Šta rade zvezde u periodu od 21.februara do 28.februara:

23.februar 20:11: Mars sekstil Neptun
24.februar 17:03: Venera sekstil Neptun
24.februar Merkur izlazi iz retrogradne senke 10°20’ Vodolije
25.februar 03:21: Merkur kvadrat Uran
27.februar Saturn ulazi u retrogradnu senku sa 18°35’ Vodolije

Prilično interesantna nedelja....sve zbog magičnog i čudesnog Neptuna!
I dok sekstil Jupitera i Urana radi svoje....drugi vladar Riba Neptun ima svoju priču...
U sredu biće u sekstilu sa Marsom u četvrtak u sekstilu sa Venerom....naravno Venera i Mars u konjukciji...

Mars sekstil Neptun - Take me to neverland...
Vreme je da budete kreator svog života....
Vreme je da nešto uradite za sebe....da ispunite neke svoje želje!
Mars je uvek ratnik....ovde je on duhovni ratnik, on je ovde u službi nečeg višeg....
Ovde sarađuju (sekstil) ambicija (Mars) i inspiracija (Neptun)

Venera sekstil Neptun - Vreme je za romantiku...
Vreme je za uzvišenu Ljubav (Neptun viša oktava Venere)
Vreme je za inspiraciju....bezvremensku i bezuslovnu ljubav...
Ovo je ona energija gde kosmos kaže - Može!!!
Ovo je njihov treći sekstil od kako je Venera u Jarcu!
Dešavanja od 05.januara sada bi mogla da se zaokruže, možda i da se nešto oprosti...

Oba aspekta, obe energije mogu da vam ulepšaju život...
I obe energije imaju moto: "Ko veruje u čuda, taj čuda i stvara"....
Ovde su čuda Neptunovska...i sve nevidljivo, magično, čudesno....može postati stvarno!!!
Ako ste surovi realista i ne verujete u čuda, verujte bar svojoj intuiciji...
Pustite romantiku u svoj život...ponekad ružičaste naočari mogu da pomognu...
Neka vam mašta i srce pokažu put....

Ovo je nedelja u kojoj Merkur izlazi iz retrogradne senke....a Saturn ulazi u retrogradnu senku...
Merkur će sada biti jasniji...a takve će nam biti i misli i reči i komunikacija...
Saturn će od sada delovati iz senke....zapravo pripremiće nas lagano i postepeno za retrogradni ciklus...
Sve planete su i dalje direktne....sa senkom ili bez nje...

Jedini aspekt koji će donekle pokvariti priču ove nedelje je kvadrat Merkura i Urana

Merkur kvadrat Uran - Energija tenzije i uznemirenja...
Evo "groma iz vedra neba"...Promene planova...
Već smo ga imali 13.januara, pa možete imati uvid u to kako on radi...
Sačuvajte živce...trebaće vam...Vozite pažljivo...
Čuvajte podatke....budite spremni za moguće kvarove tehnike...

Uživajte u sezoni Riba....spremite se lagano za proleće i prolećnu groznicu...



Mesec je u Škorpiji...
Rano jutros u svitanje....nasuprot njega se našao Uran nebeski alarm....i dočekale su nas sve neke neprijatne uznemirujuće vesti....Srećom tu je trigon sa Jupiterom da ublaži popravi stvari, raspoloženje...
Međutim ako je u opoziciji sa Uranom, kasnije danas će biti u kvadratu sa Saturnom....gde su Saturn i Uran već u kvadratu.....zvecka oružje sve jače....a i bubnjevi se čuju...

Kraj dana je u znaku sekstila Meseca sa Venerom i Marsom....lepa energija za kraj dana...
Danas je 22.02.2022. ili 22.2.22.
Ja lično ne vidim ništa drugačije ovaj datum od recimo sutrašnjeg...ali ja se ne bavim brojevima...
Ono što mi pada na pamet je da rođeni 2000. sada pune 22 godine :)).






Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар