субота, 21. септембар 2019.

Jedna subota i neki aspekti....i neki komentari...




Zvezdani(n) zapis 2659
Subota. Saturnov dan.

Saturn je u Jarcu na 13°

Od nedavno je direktan!!!

★Aktuelni aspekti Saturna:
15.septembar 21:33: RxSaturn opozicija RxSMČ - 
22.septembar 18:18: Merkur kvadrat Saturn - Zastoj, tuga, melanholija...zaboravnost...
25.septembar 21:19: Venera kvadrat Saturn - "Ne mogu ti reći šta je tuga"
08.novembar 02:46: Saturn sekstil RxNeptun - Istrajavam... Život moj...ostrvo....
12.januar 2020. Saturn konjukcija Pluton - Susret Saturna i Plutona posle 38 godina....


Kvadrati Saturna sa Merkurom i Venerom (oni su u konjukciji) dođu i prođu....malo ubedače, smore :), negde naprave problem, negde donesu tugu i neraspoloženje....Ali prođu...Sekstil Saturna i Neptuna traje i trajaće duže, kao i konjukcija Saturna i Plutona....O ovim dugotrajnim aspektima sam pisala više puta....mrzi me da ponovo pišem :)).

Nisam pisala o opoziciji RxSaturna sa RxSMČ....i promaklo mi je ali i bila sam u gužvi...
Ovu opoziciju smo imali već dva puta: 20.maja i 23.juna! Sada smo je imali po treći put!!!

Ako su Saturn i SMČ u opoziciji onda su Saturn i JMČ u konjukciji! Tako je uvek, jer su mesečevi čvorovi uvek u opoziciji!!! I odavno su u tim pozicijama: Saturn u konjukciji sa JMČ i u opoziciji sa SMČ. Sada je ponovo kulminacija!!!

★U junu sam pisala o ovim energijama:

Rakrsnica u junu se dogodila u vreme vladavine Raka!!!
Sadašnja raskrsnica se događa u vreme vladavine Device ali i u vreme kada će Sunce preći u Vagu!!!
I u junu i sada u septembru aktuelan je kvadrat Jupitera i Neptuna!!!


Dakle, ponovo smo na raskrsnici....
Pročitajte tekst iz juna....u njemu imate sve o Mesečevim čvorovima koji su i sada aktuelni - Mesečevi Čvorovi za znak (podznak)....ili kuće ako znate kuće.
Ovo je treći put od početka godine da smo u ovim energijama!!! Sada smo svi i kolektivno i lično u nekoj vrsti kulminacije...
Tamo gde vam se sada nalaze Saturn i Mesečevi Čvorovi tu je vaša priča!!!



★Danas je zvezda nebeskog programa kvadrat Jupitera i RxNeptuna:

Drops of Jupiter......Jupiter ovih dana....ali i do kraja godine....

Došlo je vreme za konačnu istinu!!!
Ako se i razočarate...gledajte na to ovako bolje sada nego kasnije....I uvek je istina bolja od laži!


Ispod ovog teksta napisan je ovaj komentar:


Ne znam odakle ovakvo mišljenje....jer ja sam samo glasnik....ja pišem o trenutnim i dugotrajnim aspektima....Sem toga baš u tom tekstu ja sam napisala i ovo:

"Kvadrat je uvek neki izazov, stres ili neki test....Kvadrat je ne zaboravite i akcija!!! Kvadrat je sukob energija koje prirodno ne rade dobro zajedno - Strelac i Ribe..."

Ko redovno čita ovaj Blog zna da ja često pišem o kvadratima kao pokretačkoj energiji, evo samo jednog u nizu opisa kvadrata na ovom Blogu:


Ako ukucate u search: "ništa nije ni crno ni belo"....izaći će gomila tekstova. Koliko sam samo puta napisala ovo:


Dakle, ja mislim da su kvadrati veliki potencijal!!!
Nema pesimizma u nedavnim tekstovima.....to tvrdim....ali sto ljudi sto ćudi.....o ukusima se ne raspravlja.....jer nigde nećemo stići....Sve je u oku posmatrača i svako priča o sebi.....
Istog dana ispod istog teksta napisan je i ovaj komentar:

Nemam problem da priznam (bilo je i takvih dana na ovom Blogu) da sam neraspoložena, tužna i sl. Ali kada nisam onda nisam :))).
Nisam ja krva :))), što je mesec septembar 2019. godine mesec T-kvadrata. Pisala sam o njima u vreme kada sam krenula na odmor....a nisam morala!!!


Mesečeva magija
(dnevni aspekti uz kaficu)

Mesec je u Blizancima na 20°

Mesec je danas u napetim, neharmoničnim aspektima i opet ne ljutite se na glasnika :)))
★Mesec je od jutros u opoziciji sa Jupiterom u Strelcu i kvadratu sa RxNeptunom!!!
Opozicija sa Jupiterom donosi probleme sa samokontrolom....pa će neko od ranog jutra da opseda frižider ili sve štekove gde se nalaze slatkiši ....ili već nešto drugo što je vaš "porok"...Ovo je aspekt preterivanja....prejedanje je samo jedno od mogućih preterivanja.
Kvadrat sa Neptunom je energija gde je teško razlikovati san i javu, maštu i stvarnost...zablude, iluzije, fanatizam, prevelika osetljivost, senzualnost...osećanje žrtve, razočarenja...skandali, prevare, obmane...Ne vole se energije Blizanaca i Riba....što donosi napetost, nervozu....Neko se jutros jedva probudio....



★I na kraju tu je još jedan kvadrat Meseca sa Marsom u Devici egzaktan oko 16h CET
Ko će to danas biti ljut, nervozan....impulsivan. Pre svega u domu svom (Mesec), a onda nešto bliže sa ženama koje predstavljaju Mesec...majka, žena, tetka....ali i bilo koja žena. Recimo u marketu za kasom ljuta žena ili žena koja može da vas naljuti...Emotivni (Mesec) bes (Mars)....energija gde se gubi strpljenje posebno u porodičnim odnosima ali i u emotivnim, ljubavnim odnosima. Strpljenje ovde nije jača strana!!! Pripazite danas i u kuhinji, ne spremajte nervozni hranu...čuvajte se noževa, vatre....

"Opusti telo

Nek' ritam ga vozi
Nemoj da se nerviraš
Pusti probleme..."

Нема коментара:

Постави коментар