среда, 4. новембар 2015.

Volite li iznenađenja....Danas na nebu...


"Riječ je o tome da općenito čovjek nije zanimljiv ako u škrinjici njegove nutrine nema iznenađenja."


Bulgakov, Majstor i Margarita



Mesec je od jutros u Lavu....
Mesec jutros još uvek u trigonu sa RxUranom u Ovnu :)))
Ovo je kratkotrajan aspekt aktuelan na dnevnom nivou....ali vrlo je interesantan. Jedan od njegovih uticaja je iznenadnost, iznenađenje...aspekt je pozitivan takva su i iznenađenja - pozitivna.Ovaj aspekt donosi i pozitivne promene...
Ja imam u svom natalnom sekstil ovih planeta :)). On je "kriv" što volim astrologiju, što imam dara za astrologiju....što volim putovanja, što je ljubav prešla u profesiju, što sam putovala puno, menjala mesta boravka....Ovaj aspekt je "kriv" za mnoge pozitivne promene u mom životu .... ono, kada sam se najmanje nadala....i kada sam shvatila da sudbina zaista uvek više mašte od nas samih....Mnogo volim ovaj aspekt...Mesec u Blizancima u 9.kući, Uran u Lavu u 11.kući....Sudbina je tako htela da astrologija bude moja profesija ali i deo mog života. Podario mi je intuiciju i dobro tumačenje simbola....Ovaj aspekt je zapravi bio okidač za mnoge događaje u mom životu...Kada bih se "uspavala" on je bio tu da me probudi (Uran).....Život mi je često bio i jeste pun iznenađenja i promena - pozitivnih. Nije mi dozvoljavao da dugo budem u nekom stanju bez izlaza, bez rešenja, za ovaj aspekt status quo nije opcija :))...Ovo je energija koja stalno želi nešto novo, drugačije, originalno...Sa ovom energijom nemoguća je dosada :)). Rešavala sam razne probleme na vrlo maštovit i neobičan način :)). Ideje se rađaju iznenada (Uran) kao i mogućnosti za rešavanje neke situacije u koju sam "upala" što bez svoje volje, što svojevoljno....

Na dnevnom nivou ovaj aspekt...
Nudi nešto novo, drugačije....Moguće su iznenadne vesti, informacije....Javlja se želja da rizikujete...da budete drugačiji, da se oduprete ustaljenim normama, pravilima, ograničenjima...
U ovom aspektu Mesec je u Lavu.....ljubav, emocija, kreativnost, uživanje, zabava, deca.....Uran je naravno u Ovnu....vi lično (Ovan - JA), vođa, temperament, otvorenost, početak, avantura...Obe energije su vatrene (Ovan, Lav)... entuzijazam, spontanost, strast, romantika, ljubav...
Šta ovaj aspekt može da uradi u nekoliko sati svog trajanja?
Može puno ako se kockice (zvezde) slože :))). Ni jedan.....da ponovim ni jedan aspekt ne radi sam, tako ni ovaj....Mesec od jutros nema druge aspekte....Neće imati ni kasnije sem dva polusekstila (30*) sa Venerom i Marsom u Devici (oni su mu u komšiluku)....Kako se bude približavao Devici (5.Novembra u 3:22am CET će ući u Devicu) praviće neke druge aspekte...

Ostali aspekti na nebu....
Jupiter u Devici u egzaktnoj inkonjukciji (150*) sa RxUranom u Ovnu... Opet Uran u jednoj od glavnih uloga... Ovaj aspekt ne spada u povoljne...ma šta to značilo....Ja mislim da svaki aspekt bilo dobar ili ne tako dobar ima važnu ulogu u našem životu...svaki aspekt nas uči nečemu, donosi neka iskustva sa kojima izlazimo lakše ili teže na kraj...Inkonjukcija je aspekt prilagođavanja....zvuči dobro, ali ponekad je baš najteže prilagoditi se nečemu....Ovaj tranzit bi mogao da donese preambicioznost, preveliki entuzijazam...Šta je loše biti ambiciozan i entuzijasta? Nije loše naravno...ali nije dobro "poleteti"....nije dobra velika euforija....Ovaj aspekt (inkonjukcija) ne nudi ravnotežu. Ovo je aspekt prevelikog optimizma, postavljenje ciljeva iznad naših mogućnosti...Nezgodan je jer bi mogao da nas uvede u finansijske probleme, probleme sa zakonom, pravdom, dokumentima, moralom....obrazovanjem, putovanjima...Moguće je sa ovom energijom "kukati" zbog nebitnih stvari. Na žalost mogući su i neki poslovni, zdravstveni problemi....Savet bi bio budite manje euforični...Budite optimista ali obavešteni optimista :))... Širite svoje vidike, učite, putujte, smišljajte nove ideje...ali bez euforije!!! Trajaće ovaj aspekt neko vreme....do kraja ove godine ali i početkom 2016. (Jupiter će neko vreme biti retrogradan)....



Merkur je prešao u Škorpiju....kod mnogih je proradio detektivski um :))... Slučajno ili ne ovih dana se promoviše novi film o Džejms Bondu, slučajno ili ne jedan od glumaca koji je glumio ovu ulogu Rodžer Mur ima Merkura u Škorpiji...:))


Ostali aspekti aktuelni ovih dana:

Šta rade zvede u periodu od 2.Novembra do 9.Novembra...



Нема коментара:

Постави коментар