среда, 21. октобар 2015.

Piši srcem....Na primeru se uči :))

Ko je koga pronašao ....:))
Mesec je od jutros u Vodoliji...
Taman preko mog Nat Saturna....Kažu da ova konjukcija može da "smori" :))). Smorena sam ja već neko vreme, ne bih da krivim ovu konjukciju. Šalu na stranu, pitaju me mnogi od vas šta se dešava samnom. Hvala na pitanjima, dobro sam :)). Nego za sve je "kriv" Merkur u Vagi....mislim neko mora da bude kriv....Ja sam podznak Vaga.... Veći deo Vage nalazi se u 12.kući, ostatak je u 1.kući. Od kako je letos ušao u Vagu (27.Avgusta) Merkur je dakle u mojoj 12.kući....Zatekao se tamo kada sam bila na odmoru....Pronašla sam ga i na jednom od najlepših Grčkih ostrva Skopelosu :))
Pre toga je bio u Devici i ja sam bila baš vredna, pisala sam svaki dan....pisala sam i tekstove unapred da ne osetite da sam na odmoru....Onda sam se vratila, on je i dalje bio u 12.kući, on je i sada u 12.kući...
Nije ovo loš položaj za Merkura, naprotiv. Kako je ovde reč o tranzitu ne o natalnom položaju,Merkur ovde traži neku vrstu povlačenja. I ovde voli da piše, zapravo rešenje za ovaj položaj Merkura i jeste pisanje (ovo je savet za one koji imaju Nat Merkura u 12.kući)! Međutim, kada se Merkur nađe ovde on krene da "čačka" po prošlosti....ono "za sve pare ovog sveta" :)). Preispituje, vraća se unazad... i kada je direktan. Merkur je neko vreme bio retrogradan... Uh....on me je baš sludeo načisto :)). Mogla bih da ispišem par novih Marfijevih zakona :))). Onda je krenuo napred, sve sa retrogradnom senkom iz koje izlazi tri dana. Nije Merkur loše aspektovan sa mojim Nat planetama. Naprotiv! Ali ipak je u 12. kući. Mašta ogromna, potreba za povlačenjem velika....Od povlačenja nema ništa :)). Radim punom parom, ali imam manje vremena za pisanje....Moj Nat Merkur u Lavu na 3* neće ni da čuje za tako nešto...."Ima da pišeš" poručuje mi stalno, ja i pišem (Merkur), pišem srcem (Lav) ali.....U vreme retrogradnog Merkura dogodilo se više puta da ceo kraj ostane bez struje usred nečeg meni jako bitnog.... Problem sa Skype, taman se to reši bude problem sa internetom.....Nesporazumi oko zakazivanja termina.....itd.
I da ne kukam više, ovo je dovoljno da vam na astrološki način odgovorim ovako svima koji su me pitali na bilo koji način šta se dešava :)).
Kasnila sam sa nedeljnim horoskopom više puta u ovom periodu....uvek se nešto dogodi i moram da prekinem....pa nastavim....Ono što mene teši je da postoji mesečni izveštaj o zvezdama, nedeljni takođe, tako da nedeljni horoskop ako i ne bude na vreme nije bar po meni nešto što će pokvariti utisak o ovom Blogu....Rekoh ja se nadam :). Problem sa nedeljnim horoskopom ili bilo kojim tekstom ovde napisanim što ja ne volim da "skarabudžim" :))), joj koji izraz :))))....U nedeljnom horoskopu zapravo sve ono što se nalazi već negde u mesečnom, nedeljnom izveštaju napisano je za svaki znak ili podznak....Ponekad vrlo detaljno a to traži puno vremena. "Problem" je što ja navodim sve aspekte aktuelne u toj nedelji....Jedino tako je za mene moguća neka tačnija prognoza koja je inače vrlo uopštena i generalna.....Svako se neće pronaći u tim predviđanjima....to je i nemoguće. Predviđanja su zasnovana na prirodnom horoskopu, o tome sam već negde pisala, probaću da "iskopam"....Evo ovde jedno od objašnjenja: 

Uspela sam da napišem nedeljni horoskop....
Umesto u ponedeljak postavljen je jutros :((, Mesec u Vodoliji je u mojoj 4.kući, u direktnoj opoziciji sa Suncem i Merkurom u Lavu....Ja ne biram strane u ovoj opoziciji, "mirim" ih....Tran Sunce u Vagi u 1.kući odlično aspektovano, imam energije .....Danas je dan za Skype....za nekih sat vremena komuniciraću sa vama koji ste negde tamo....i tako do večeras :))). Merkur će 27.Oktobra preći u moju 1.kuću....u međuvremenu će izaći iz retrogradne senke....neće biti ni sadašnjih Tran Merkurovih aspekata koji su baš nezgodni (o njima u nedeljnom horoskopu)....

U nedeljnom horoskopu za Lava:
_____________________________________
LAV:
Ove nedelje Merkur u Vagi u vašem sektoru: misli, reči, informacija, komunikacije, saobraćaja, komšiluka, bliske rodbine (braća, sestre), u kvadratu sa Plutonom u Jarcu i opoziciji sa retrogradnim Uranom u Ovnu. Budite oprezni u komunikaciji i onoj svakodnevnoj i posebno u poslovnoj komunikaciji i odnosima. Čuvajte se opsesivnih misli, pokušaja manipulacije, nametanje moći, birajte reči, pazite da nekog ne povredite (kvadrat Pluton). Moguća su iznenadna dešavanja, neprijatna i nervozna komunikacija, neprijatna dešavanja u vezi zakona, pravde, morala, istine (opozicija Uran). Ove nedelje budite pre svega oprezni kada su vaše misli i komunikacija u pitanju.Suzdržite se, ne donosite bitne odluke u poslu, odluke vezane za daljine, obrazovanje, putovanja, zakon, pravdu mogu da sačekaju bolji period. Nije vreme za istinu i isterivanje pravde.
Venera u Devici u vašem sektoru  ličnih finansija, emotivne i materijalne sigurnosti, odnosa prema vrednostima konjukciji sa Jupiterom uneće u vaš život više emotivne i materijalne sigurnosti, optimizam, više samopouzdanja. Venera u trigonu sa Plutonom u Jarcu nagoveštava mogućnost boljih finansija, intezivnije emocije u postojećim vezama, više sigurnosti pre svega. Moguće su i nove veze one koje nazivamo susret srodnih duša. Možda preko posla ili u nekom trenutku vašeg svakodnevnog života. 
Sunce će ući u Škorpiju u vaš sektor doma, porodice, porodičnih odnosa, privatnog, jednog roditelja, u narednih mesec dana tu ćete zablistati i imati najviše energije. Iskoristite ovu energiju za transformaciju i regeneraciju, bolje porodične odnose, možda intezivniji boravak u domu sa porodicom.

U nedeljnom horoskopu za Vagu:

_____________________________________
VAGA:
Ove nedelje Merkur u Vagi u vašem sektoru: ličnosti, izgleda, karaktera, temperamenta, zdravlja, početka svih poduhvata, u kvadratu sa Plutonom u Jarcu i opoziciji sa retrogradnim Uranom u Ovnu. Budite oprezni u komunikaciji sa ljudima, posebno u komunikaciji u porodici sa vama najbližim ljudima. Mogućunost posesivnosti, manipulacije, grubih reči, reči koje mogu da zabole (kvadrat Pluton). Moguća su razna neprijatna iznenađenja, neprijatni razgovori sa partnerom ako ste u vezi ili u braku. Neprijatnosti i sa drugima sa kojima ste u nekom partnerskom odnosu (opozicija Uran).Ove nedelje budite oprezni generalno, pokušajte da kanališete nemir i nervozu, čuvajte se stresnih situacija i neko vreme probajte da se maksimalno suzdržavate i da uspostavite mir i ravnotežu, ono što vaš znak najviše voli.
Venera u Devici u vašem sektoru skrivenog, tajni, podsvesti, duhovnosti, zatvorenih energija i prostora, konjukciji sa Jupiterom uneće u vaš život  neku vrstu zaštite, potrebe za duhovnošću, potrebu za povlačenjem, meditiranjem. Moguće su tajne ljubavne veze. Venera u trigonu sa Plutonom u Jarcu nagoveštava energiju transformacije i regeneracije u okviru porodice, sa vama bliskim ljudima, mogućnost jačanja postojeće veze ili braka. Ako ste sami nova veza ona koju obično zovemo veza srodnih duša. 

Sunce će ući u Škorpiju u vaš sektor ličnih finansija, emotivne i materijalne sigurnosti, odnosa prema vrednostima, u narednih mesec dana tu ćete zablistati i imati najviše energije. Iskoristite ovu energiju za transformaciju i regeneraciju, bolje finansije, za više sigurnosti i materijalne i emotivne. 

Ja sam Lav/Vaga.....
Ovonedeljni horoskop kaže jedno.....i ima smisla.....donekle....
Prava situacija je ovakva: Tran Merkur je u 12.kući, Pluton u Jarcu u 3.kući, RxUran u Ovnu u 6.kući, Venera i Jupiter u Devici u 11.kući....Sunce u Škorpiji biće u 1.kući (drugi deo 1.kuće)....
Kod mene je ovako :-))). Ako znate u kojim kućama se nalaze ove planete (sada aktuelne), vama nedeljni horoskop može samo da dopuni prognozu... Vi koji iz bilo kog razloga ne znate gde vam se ove planete nalaze dovoljan je i nedeljni horoskop....

Eto, odgovorila sam svima koji su mi pisali...
Proširila sam malo zbog onih koji uče....Iz ličnog primera se uvek lakše uči.
Sat kuca tike tak.....odoh da postavim tekst....pa da radim...
Vidimo se nadam se koliko sutra ovde na Blogu (i na FB), naravno ako me nešto ne spreči (Merkur u Vagi u 12.kući :)))



... piši, piši ko nekad, piši.....


1 коментар:

  1. I ja sam Lav/Vaga kao i vi :) Hajde da se nadamo ovim sudbinskim susretima, dosta vjerujem u to :)) Pisala sam vam vec da vas redovno citam i da jako volim vas blog, samo naprijed!
    Pozdrav

    ОдговориИзбриши