понедељак, 29. април 2013.

Leteti, leteti lepo je leteti...

Malo privatizacije :-))) ili primer iz prakse..
Moja 5. kuća (dete/deca u horoskopu) u natalnom horoskopu počinje na 29*(stepen Lava-dete-muško)) Vodolije, Uran je u Lavu na 29* (stepen Lava-dete)) , Uran sekstil Mesec u Blizancima na 28*(stepen Raka - porodica). U samoj kući je Jupiter u Ribama na 11* (stepen Vodolije). Jupiter u trigonu sa Neptunom u Škorpiji na 10* (stepen Jarca - karijera).

Moj sin jedinac je Vodolija, sportski pilot - aviacija (Uran, Vodolija, Neptun), i novinar.
Od detinjstva smo znali šta  će da se bude kada poraste :-))) 

***Tranzitni Uran pravi odlične aspekte sa mojim natalnim planetama, tako da i mamin sin polako traži svoje mesto na profesionalnom nebu.., zvezde ga ovde što se mog horoskopa tiče podržavaju :-))
Ovo je reportaža objavljena na njegovom blogu

A ovo je pesmica uz koju je porastao...

Dragan Laković - Zdravica ♫ 

Svako krilo
nek' leti visoko...
Leteti, leteti,
lepo je leteti!
Živeti, živeti,
lepo je živeti!

Sve što leti
htelo bi da leti...
Neka leti
i treba ba leti!
Sve što peva 






2 коментара:

  1. aha eto sibolike, meni je desc na 29* vodolije.. znaci moze da mi zapadne neki pilot :) sa marsom u vodoliji, sjajna simbolika pilota ili padobranca :DDDD + (sun in 9 in aries) Nesto letece... bez daljnjeg
    super tekst!!

    ОдговориИзбриши