среда, 14. март 2012.

Sreca :-)))

Izvor srece ne postoji, jer taj izvor je u nama. Ne treba da trazimo srecu, ona je u nama. Latinska izreka kaze: Kolo srece se okrece!!! Nemoguce je da neko bude stalno srecan ili stalno nesrecan!!! Neko ce srecu povezati sa ljubavlju, neko sa novcem, neko sa malim stvarima, neko ne moze biti sretan ako mu se ne dogodi nesto veliko...Za mene sreca je osmeh :-))) u njemu je tajna srece, on privlaci jos srece.
Zasto danas pisem o sreci...oni koji su redovni citaoci vec sigurno naslucuju, zbog VELIKOG TRIGONA...koji donosi srecu!!! 


Juce sam vam pozelela srecu, danas samo zelim da vas podsetim, da vam skrenem paznju, da se otvorite i zaronite u svoj izvor srece!!! Ako je za vas sreca ljubav...ozivite je, ako je za vas sreca osmeh...smejte se, ako je za vas sreca neka sitnica...priustite je sebi...., ako je za vas sreca nesto krupno i veliko...prizovite to...., jer sreca privlaci jos srece :-)) Sta god bila sreca za vas....budite srecni i danas ali i uvek kada to mozete!!!

Dok pisem ovo, javljaju mi da mi je stiglo resenje od sudije za prekrsaje...toliko o sreci. Ali upravo sam krenula da vam pisem o pozitivnim mislima...kako sada da nastavim? Tesko, jer znam sta me ceka. Da li cu da dozvolim da me to poremeti? Kakva sam znam da cu pokusati sve da ne mislim na to, i da cu o tome misliti kada dodje vreme...lako je reci, tesko je to sprovesti u delo...Sreca je stvar odluke...ne mogu sada da mislim a i ne zelim na buducnost...Pozvala sam pre 5min dugogodisnjeg frizera, kaze ne moze danas da me primi..., ok pomislila sam pozvacu frizerski salon u komsiluku...ljubazan glas kaze moze :-))) A pismo nek ceka...smislicu vec nesto, postoji rok za zalbu, prijatelji....ma nacice se vec NEKO resenje :-))) Stigao je i jedan mail...od nekog koga sam usrecila (bar on tako kaze:-) i eto razloga za srecu....a znam osecam bice danas jos razloga :-)))

I ako to nisam planirala ovaj post "ode" u drugom pravcu...Ipak je retrogradni Merkur :-))) mogla sam tako nesto da ocekujem. Kada je vec ovako bar da vam ukratko opisem ovu moju situaciju - astroloski.
Evo kako VELIKI TRIGON funkcionise kod mene: 
Venera/Jupiter su u 7. kuci, Pluton u 3. kuci i Mars u 11. kuci. Jupiter vlada mojom kucom komunikacija, uma, razmisljanja...obicno je i moje razmisljanje takvo...optimisticno :-)), ali ne lezi vraze...Jupiter je vec neko vreme opterecen kvadratima sa Suncem i Saturnom...oba kvadrata govore o "sukobu sa zakonom"...3. kuca - saobracaj vladaoc Jupiter....i ja jesam napravila saobracajni prekrsaj...po meni ne takav da sam zasluzila takvu kaznu koja je zakonom propisana...ali zakon je zakon. A ja naivno i posteno (Jupiter) priznala da sam vozila bez svetla. To je bilo prosle godine i sada je stiglo resenje...Divota, oni koji me znaju znaju i koliko mi auto znaci :-))) Ali Jupiter kvadrat Sunce/Saturn trazi svoje..., da tu je i opozicija Neptun...koji u ovom mom slucaju donosi veliko razocarenje...Zasto bas danas da dobijem tu vest? Za to se sigurna sam pobrinuo RMerkur :-) mada je trenutno odlicno aspektovan...mozda uspem i da odlozim celu stvar...mozda zalba odlozi izvrsenje...tranzitni Jupiter ima i sekstil sa mojim Jupiterom iz kuce emocija, dece, zabave, trigon sa mojim Plutonom iz kuce prijatelja...pomoc prijatelja - mozda :-)) Ma, mislicu o tome sutra:-)) 

I kao sto vidite, sreca je ipak stvar odluke. Ja sam odlucila da budem srecna. Kakva sam i uspecu u toj nameri bez obzira sto mi i sama pomisao na kazne bilo novcane ili oduzimanje dozvole donosi mali grc u stomaku. Mozda to i ne bude tako lose...mozda ce me to naterati da se vise krecem, sto nece biti lose ni za kondiciju ni za visak kilograma koji su dosli ove zime :-) Mozda Venera konjukcija Jupiter "odradi" svoje danas ili sutra i sreca zakuca na moja vrata ili vec jeste a ja to jos ne znam, mozda pomogne trigon sa Marsom iz kuce prijatelja, ili trigon sa Plutonom iz kuce komunikacija. Videcemo....javicu vam :-)))

Manda - Kad Si Srecan







Нема коментара:

Постави коментар