среда, 3. јул 2019.

"Biće sve u redu"...Venera ulazi u Raka...



Zvezdani(n) zapis 2589
Sreda. Merkurov dan.

Merkur je u Lavu....sada na 3° 
                ⇩

Merkur je dočekao Marsa juče mislim i da mu se obradovao...k'o u pesmi "Hajde da ludujemo, ove noći.....Hajde zaljubi se u....moje oči".....
Merkur ulaskom u Lava je podigao atmosferu i temperaturu :))...zajedno sa Marsom biće baš vruće...
Ipak ovaj Merkur ima i manu :)), uskoro 08.jula kreće u retrogradni hod...
Dan posle 09.jula će se RxMerkur sresti u egzaktnoj konjukciji sa Marsom - "The Winner Takes It All"....    Savet: Ipak pažljivo birajte svoje bitke....




A Vi kako ste....:))
I da vas pitam (retorički) kako ste preživeli pomračenje?
Mnogo buke ni oko čega!?!
Rano je da pravimo zaključke...
Ali da se spremaju značajne promene i globalno i lično....spremaju se....

★Vesti: Posle ove vesti: Leđima na Odu radosti....od jutros ove vesti: Evropski lideri muku muče sa promenama....i sa tim ko treba da vodi EU u narednih pet godina....Za mnoge ova vest "uđe i izađe"....ali nekog ta vest znači puno....Kao mogući predsednik EK spominje se žena (Mlad Mesec u Raku).....majka sedmoro dece!!!
Kod nas toplotni talasi....u Rusiji poplave...

P.S Pišem ovaj tekst u pozadini na TV jutarnji program.....pažnju mi privlači pominjanje senatora Džordža Vojinovića (George V. Voinovich)..To ime me je vratilo u daleku prošlost i moju posetu SAD 1986. Bio je juli mesec....i poseta tadašnjim rođacima i jedna svadba....Za vreme boravka bili smo pozvani i na ručak kod roditelja supruge Dž.Vojinovića.....Dugački sto vrlo svečan....posluga koja servira svaki obrok itd itd. Dž. Vojinović je bio naše gore list....otac srbin (Kordun) i majka slovenka....on katoličke veroispovesti. U to vreme bio je gradonačelnik....Kasnije sam zaboravila tu priču.....On je postao senator i njegovo ime se ponekad spominjalo na ovim prostorima....a ja se uvek setim tog ručka....dres koda, formalno postavljenog stola (tri viljuške, tri noža, kašika...četiri čaše....). I raspored za stolom propisan tako da sam ja sedela u vrh stola levo od domaćina (tast).....preko puta mene unuk domaćina a sin Dž.Vojinovića sa kojim sam najvše i komunicirala....Senator više nije živ....ja sam u Americi bila dva puta....ako je po onoj što je bilo dva puta mora i tri :))...Možda tada posetim i George V. Voinovich Bicentennial Park ;)))
Nikad ne reci nikad ali ja bih radije na Kubu :)))


★Danas na zvezdanom nebu:
03.jul 17:18: Venera ulazi u Raka

Mnogi su se radovali izlasku Marsa iz Raka....ali eto on je izašao....a Venera danas ulazi u Raka....
Rakom vlada Mesec....Mesec i Venera ženski znaci....Venera više aktivna energja - Mesec odgovorna energija....drugim rečima nije loše Veneri u Raku...
Potreba da budemo emotivno bezbedni i sigurni i da nam neko izgovori - "Biće sve u redu"...
Dom, porodica...postaju naša sigurna luka - zona udobnosti...
Prošlost, nostalgija.....i bakina štrudla od maka koja miriše a nigde štrudle....

Venera u Raku (tranzitna)

Venera u tranzitu kroz natalne kuće


P.S. Pročitajte i ovo:



Mesečeva magija
(dnevni aspekti)

Mesec u Raku putuje....ide dalje....kreće u fazu punjenja...
Posle sinoćnog Mladog Meseca i pomračenja....život ide dalje....

★Od jutros juče najavljeni aspekti Meseca:
Opozicija sa RxSaturnom 09:01
Konjukcija sa RxJMČ
Trigon sa RxNeptunom 10:40
Opozicija sa RxPlutonom 16:24
Mesec u praznom hodu od 16:24 do 05:19 (sreda)
Mesec sutra prelazi u Lava....

Ako ste od jutros tromi, bez energije i sl. to je negde zbog ovih opozicija...ima tu i nervoze, nekog straha...opsesija (opozicija RxSaturn, RxPluton)....tu su i Mesečevi čvorovi....pa pritisak pomračenja još ne popušta....
Srećom tu je trigon Sa RxNeptunom.....i ako ste već na nekom "oblaku" ja vam mašem na kratko....jer danas mi odmora nema....ne pomaže ni Mesec u praznom hodu....


Нема коментара:

Постави коментар