субота, 27. јул 2019.

Kafa sa pogledom.....Današnji aspekti Meseca u Blizancima...


Kafa u dvoje sa pogledom
Mesec u Blizancima sekstil Sunce u Lavu 16:16 CET
Mesec u Blizancima sekstil Kiron u Ovnu 19:00 CET


Zvezdani(n) zapis 2613
Subota. Saturnov dan.

Saturn je u Jarcu, retrogradan na 15°
Ako želite da znate od kada je Saturn u Jarcu, od kada je retrogradan, kada će krenuti direktno i sl. pogledajte ovde:  AKTUELNO NA NEBU 2019. Nešto mi se neda da opet ponavljam...
Aktuelni aspekti RxSaturna:
RxSaturn je u opoziciji sa RxSMČ u Raku....u konjukciji sa RxPlutonom u Jarcu i sekstilu sa RxNeptunom u Ribama...
Opozicija sa RxSMČ i konjukcija sa RxPlutonom radi....Poslušajte vesti ili ih pročitajte posebno politička situacija (bilo gde), ali i priča o porodici je vrlo u žiži...na žalost kroz neke nesreće...
Srećom, tu je sekstil RxSaturna i RxNeptuna još od 18.juna!!! Taj sekstil se dogodio na 18° i drugi je od tri. Saturn je tada bio retrogradan na 18°, sada je retrogradan ali na 15°. Neptun je tada bio direktan na 18° i sada je na istom stepenu ali je retrogradan (od 21.juna)...Sada je nešto slabiji uticaj ovog aspekta ali vrši uticaj i dalje!!! Valjda zbog njega i istrajavamo :) neko vreme...

Venera je danas na 29° Raka....spremna ili ne ....u 03:53 CET prelazi u Lava...

Kafa u društvu....

Mesečeva magija
(dnevni aspekti)

Mesec je u Blizancima
Jutros je od 06:28 do 08:28 Mesec u Biku bio u praznom hodu...mnogi su to prespavali, posebno oni koji petkom uveče idu "u život"...
U 08:28 CET Mesec je prešao u Blizance
★Danas će Mesec u Blizancima od 16:16 biti u sekstilu sa Suncem u Lavu
Mesec (duša) i Sunce (volja) u skladu...sarađuju :))...Lepa energija za muško - ženske odnose, za porodične odnose...Harmonija u dušu, harmonija u odnosima...Vole se vazduh (Blizanci) i vatra (Lav)...Energija Blizanaca je ovde radoznala, svestrana, komunikativna, energija Lava je strastvena, zaljubljiva, raspoložena za igru.... Jako dobra energija za društvene kontakte.....
Danas je subota.....skoro pa kraj jula bilo gde da ste (znam da se Blog čita i na odmoru javile mi neke ptičice) iskoristite ovu energiju za kafu u dvoje....troje.....sa pogledom....ovo je zaista lep aspekt da se napunite pozitivnom energijom...
Mesec će da nastavi put dalje...polako se prazni ide ka Mladom Mesecu u Lavu 01.avgusta...kada će se energija pomračenja negde zaokružiti!!!

P.S. Ja oduvek pijem crnu kafu bez šećera....od skoro samo takvu kafu pijem....bez dodatka mleka i sl. Mada "zgrešim" ponekad....onda je to cappuccino... klasičan espresso nekako nije po mom ukusu. Prvi put sam se srela sa filter kafom davno u Americi i nije mi se dopala ali sam je pila...jer izbora nije bilo...Drugi put kada sam bila nosila sam kafu i skuvala mojim domaćinima ali im se nije dopala...





Ovo je Grčka kafa na ostrvu Samos a pile su je dve Turkinje
i naravno okrenule šolju i gledale u šolju pred svima....
Ja sam šolje uslikala naravno kada su otišle :)))

Mi i dalje crnu kafu zovemo turska....ali sve češće domaća...Grci je zovu grčka kafa ali ja ma koliko volela Grčku tu kafu ne mogu da pijem :)), pila sam tursku kafu u Instambulu i bila sam oduševljena posebno bogatom penom ali i džezvicom i malenom šoljicom :))...Na Samosu na plaži od jedne turske porodice naučila sam kako oni kuvaju kafu....ali i da obavezno prvo popiju vodu pa tek onda prvi gutalj kafe....Na Balkanu svako ima svoj naziv za crnu kafu...i meni je to sasvim u redu...Ali teško sam se navikla da tursku kafu zovem domaća :))). 
U Beogradu postoji Kafe "Kafa sa pogledom" :)))

Nije slučajna priča o kafi. Neptun - kafa, Tran Neptun sekstil RxSaturn (vladar subote)

★Večeras tačno u 19h Mesec u sekstilu sa Kironom u Ovnu....
Pričajte, razgovarajte kroz razgovor neke stvari i neke priče se lakše i vide i podnose....uz kafu kome ne smeta uveče :))), ali možda uz vino....ili šta već volite...
I to je to za danas što se Meseca tiče...


Moja kafa sa pogledom...
Moj Mesec u Blizancima voli da pije kafu ovako....







Pozovi me na kafu sada
Ako si tužna ili sama
Došao bih da te čuvam
Jer znam da te plaši tama


Нема коментара:

Постави коментар