петак, 8. август 2014.

Dan kao ovaj :-))).....Sunce konjukcija Merkur u Lavu i jedna ljubav

Skoro pa isti dan kao juče....isto nebo, iste vesti....ali i nešto što obećava da će dan biti sasvim drugačiji....:-)))

Na mom FB zidu jedan jako lep status i objava.... jedan od mojih FB prijatelja objavljuje da slavi 15 godina ljubavi :-))). I to je vest za veliki like!!! Da, dobro ste pročitali u pitanju je muškarac... 
Toliko sam se raznežila da prosto ne mogu a da ne podelim ovo sa vama...

I da ništa u životu nije slučajno odavno znam....

Danas na nebu konjukcija Sunca i Merkura na 15* Lava!!!
Lepa vest (Merkur) o jednoj ljubavi (Lav) koju neko deli javno konjukcija ....
Divan dan za ljubavne susrete, za razmenu emocija, za ljubavne reči, poruke, pisma, objave!!!
Venera jeste u Raku ali sve bliža Lavu i konjukciji sa Jupiterom!!!



Do kraja dana i Sunce i Merkur će preći na 16* Lava!!!
I oni tako zajedno biće u lepom trigonu sa RxUranom u Ovnu!!!
Gde je Uran to su iznenađenja....za mene je ova objava jedno divno iznenađenje.... Zašto iznenađenje? Jer u moru loših vesti prosto ovakava vest i jeste iznenađenje. Nije ljubav koja odiše iz te objave iznenađenje (verujem da takvih ljubavi ima još) iznenađenje je kada neko podeli to sa svima. Meni je ovo ulepšalo dan, nadam se da će i vama jer su nam lepe vesti potrebne ali i nada da ljubav postoji i da je tu međ' nama ....:-)))
Merkur trigon Uran - lepe vesti
Sunce trigon Uran - iznenađenje, originalnost
URAN - internet
LAV - ljubav
*Imaju ovi aspekti još mogućih "scenarija" da se podsetite i koji su oni možete ovde:


Optimizam - pesimizam???
I kako se u poslednje vreme dešava (opet ne slučajno već zbog rasporeda zvezda na nebu) da mi često zamerate (na FB uglavnom) kako sam ili previše optimistična ili pesimistična, ja ću ovde da vas podsetim na nešto. Ja sam u osnovi optimista. Optimizam je deo mog karaktera (natalnog horoskopa): 3.kuća (misli, komunikacija, reči ...) u Strelcu (optimizam) sa Jupiterom (vladar) u Ribama u 5.kući (emocija, ljubav....kreativnost...), Merkur u Lavu u konjukciji sa Suncem!!!
Da, optimista sam i rekla bih obavešteni optimista...
Da je život ponekad limun.... jeste, da se ja trudim da od tog limuna napravim limundu (bez šećera) trudim se...
Međutim sto ljudi sto ćudi....svima se ne može udovoljiti, a ja i ne mislim da svima treba udovoljiti. Moje je da što realnije prikažem dešavanja na nebu... Na moj rekla bih specifičan i prepoznatljiv način.... Meni ne smetaju kritike....ove ide ona fraza "ako su konstruktivne", ne smeta meni bilo koja kritika ako je sa razlogom i ako je potkovana dobrim objašnjenjem....
Kada ima čemu da se radujem(o) ja to radim svim srcem i delim sa vama, kada na žalost ima tuge, teških trenutaka i to delim sa vama... Jer život je takav i lep i manje lep...

Da li će ovo što sledi pokvariti ovaj post?
Ne bi trebalo...
Da li udovoljiti onima koji žele samo lepe vesti i ne spomenuti ove aspekte koji danas takođe vrše uticaj ili udovoljiti onima koji žele realnost i prikazati celu sliku današnjeg neba?
Ne radi se ovde o tome...Kome treba udovoljiti ili ne...
Ovaj Blog postoji da bi vam pružio sve potrebne inforamcije o tranzitima, aspektima.....i mnogim drugim stvarima vezanim za astrologiju...
A ponekad se dogodi da na nebu istog dana mogu biti (kao danas) jako lepi aspekti ali na žalost da ima (istog dana) i onih manje dobrih....



Danas na nebu i dva manje dobra aspekta...
Sunce i Merkur u Lavu na 16* kvadrat Saturn u Škorpiji na 16*
Pesimizam u najavi.....ali opet ne kod svakog... on će svoj put naći tamo gde može da prođe...Sve zavisi od vaših karaktera (natalnog horoskopa) i gde ima "plodno tlo" za tako nešto... Kod drugih biće to samo umor (manjak energije), negde neki zastoj ili kašnjenje...Negde je to i neka tuga....na žalost!
*I tako je to u životu...neko će da slavi, da bude sretan, ispunjen.... neko će na žalost biti tužan, nesretan.... 
Više o ovim aspektima: 
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2014/08/zvezde-u-avgustu.html

***I baš zbog današnjih ovakvih aspekata rećiću vam i ovo:
Zgrlite svoju decu, jako najjače...i recite im po hiljadu puta da ih volite.... i pričajte sa njima, puno pričajte (makar se i bunili) o svemu i o lepim stvarima (Sunce konjukcija Merkur) i o onim manje lepim stvarima (kvadrat sa Saturnom).... i ne samo danas, već svaki dan. Naučite ih potrebi da se zaštite.....da nikada ne idu sami posebno ne noću, da uvek budu u grupi....kada već svi imaju telefone neka pronađu opciju za uzbunu... I takve priče im neće pokvariti život i raspoloženje.....takve priče (i dela) ih mogu zaštiti!!!

Danas po svoj prilici neće biti SUNCA.....zato vi pronađite svoje SUNCE u nečijim OČIMA!!!







Нема коментара:

Постави коментар