недеља, 11. мај 2014.

Na greškama se uči (kad tad) .....i nešto o tranzitima i kako oni deluju....

Danas je Mesec u Vagi....
I u konjukciji sa retrogradnim Marsom.....moguća su razna uzbuđenja i naglosti....negde višak energije!!! 
Mesec je kao i Mars naravno u opoziciji sa Venerom u Ovnu....INTERESANTNO :-)). Napeto u svakom slučaju...o tome govore i ostali aspekti Meseca....opozicija Uran, kvadrat Pluton, kvadrat Jupiter (svi oni kasnije danas ali već ih je moguće osetiti)...
Ja sam u nekom interesantnom raspoloženju :-))) 
Nije to ni neko čudo kada mi je Tran Mesec skoro pa na ASC! Ipak je u 12. kući i sve se vrti oko nekih tajni (skoro otkrivenih)....Tran Mesec je lepo aspektovan sa mojim Nat planetama pa mogu mirno da razmišljam na tu temu i da to podelim sa vama a sve u cilju toga da vidite kako neki aspekti i tranziti rade..... 

Danas imamo dva egzaktna aspekta: Venera opozicija Mars i Merkur kvadrat Neptun!!!

Sve o današnjoj egzaktnoj opoziciji Venere u Ovnu i retrogradnog Marsa u Vagi imate u više tekstova ovde na Blogu i zaista ne bih da se ponavljam....Današnji tekst o sinastriji je donekle  i "izazvan" ovom opozicijiom.... Ova opozicija može doneti negde (naglasak je na negde) razdvajanje i baš zbog toga sam pisala o sinastriji... o tome šta nekog može spojiti a šta razdvojiti....I o današnjem egzaktnom kvadratu Merkura u Blizancima i Neptuna u Ribama imate u nekoliko tekstova.....

Tranziti.....
Priča će je o ova dva tranzita sada egzaktna, na jedan drugačiji način... o njihovom delovanju nekoliko dana ranije kada još nisu bili egzaktni ali u sasvim dozvoljenom orbisu delovanja.. Ispričala bih vam nešto što nekome može pomoći u snalaženju oko toga kako neki aspekti i tranziti deluju na nas:
Pre neki dan kada je Tran Mesec bio preko mog Nat Urana saznala sam nešto, što me je iznenadilo (Uran). Inače ova konjukcija je sklona nekim senzacijama i skandalima....U isto vreme Tran Merkur u Blizancima bio je u kvadratu sa mojim Nat Uranom - a to su mogući neprijatni događaji, vesti... Nije bio neprijatan događaj, ali neprijatna vest jeste....

Kad dođe veme....sve se otkrije....
Tran Venera u Ovnu opozicija (dozvoljen orbis delovanja) Tran retrogradni Mars u Vagi u mojoj 12.kući (neke tajne)...nešto što je bila tajna je otkriveno.....To su one situacije kada tajne "dođu" do vas hteli vi to ili ne....O tajnama govori i Tran Merkur u Blizancima kvadrat (dozvojen orbis delovanja) Tran Neptun u Ribama. U ovom slučaju Merkur je u 8.kući Neptun u 5.kući... Da, ima veze sa nekim emocijama.....od ranije.
*Najpre me je vest uznemirila (Mesec/Uran) i šokirala ....onda i unervozila (Merkur/Uran)....to se dešavalo tog dana.....na nebu. Plus.....
*Uz pomoć Venera opozicija retrogradni Mars i emotivna prošlost je tu umešana....Kvadrat Merkura i Neptuna je samo dokaz da neke tajne kada za to dođe vreme ne mogu da budu više tajne i prosto same dođu do vas...

Na greškama se uči....
***Tranzitni aspekti su ovde odigrali svoje....OTKRIVANJE nečeg što je bilo skriveno i tajna....
Tranziti u ovom periodu koji utiču na moj horoskop su jako dobri... Doslovce sve tranzitne planete prave lepe aspekte sa mojim natalnim planetama....Tako da je ta vest bila takva da me jeste uznemirila ali na kratko....vrlo kratko (samo tog dana).....
Sada o tome mislim ovako: Hvala Bogu da sam i to otkrila..... Međutim to što baš danas o tome razmišljam i delim sa vama opet ima smisla....Tran Merkur u Blizancima danas u egzaktnom trigonu sa Nat Saturnom u Vodoliji....ovo je aspekt dubokog i praktičnog razmišljanja, sa njim lakše postajemo svesni svake misli i svake greške... Ja sam greške svesna.....Ono što je sada važno je: Što je bilo bilo je....nepovratilo se :-)))






  " Sve je laž " 

 


Нема коментара:

Постави коментар