субота, 25. мај 2013.

I šta sad zvezde imaju sa tim....

Pun Mesec, pomračenje, alko test....i neka razmišljanja....

Mesec je pun....ili kako kaže panonski mornar:
"Samo da dočekam JUN,
Sve je drugo pod razno,
Samo je još MESEC PUN, Sve je ostalo prazno...
Samo da dočekam leto,
Sve mirno i ćutke,
Samo je još mesec pun,
Na trenutke...(s vremena na vreme...)
***Ima smisla....sad baš da je sve ostalo prazno i da se ne složim...Ali samo da dočekamo Jun to već da.... Radujem se ulasku Jupitera u Raka i lično ali zbog SVIH NAS...biće to jedna lepa priča KONAČNO
.
Dotle treba preživeti i pričati, da preživimo onaj mnogo puta spominjani KVADRAT Urana i RPlutona i njegove uticaje... Da nijedno dete nigde na zemaljskoj kugli ne pogine od ekplozije gasa u školskom autobusu, da ne sevaju noževi tek tako i da se noževi ne poklanjaju u ženskom magazinu....reklama: Poklon....Nož od nerđajućeg čelika! Da ne bude sačekuša, saobraćajnih udesa sa smrtnim ishodom ili teškim povredama, da ne bude nasilja nad nedužnima....i još mnogo toga...posebno "samo da rata(ova) ne bude" NIGDE.... Ali neka se zatvore svi oni koji treba da se zatvore, bolje puni zatvori nego bolnice, neka budu uhvaćeni svi šverceri droge, svi prevaranti koji su "oštetili budžet, kompaniju....", prevaranti sa dobrim vezama sa onima na vlasti, neka radi tužilaštvo svoj posao...posebno onaj za organizovani KRIMINAL...I neka energija KVADRATA radi u tom pravcu....
***Na ličnom nivou da je što manje svađa, nerešenih odnosa, pogrešnih odluka, finasijskih kriza i krahova, zdravstvenih tegoba, prorodičnih problema, gubitaka...Da ovu energiju doživimo kao potrebu za PROMENAMA....i ako krenemo od sebe, ako najapre pokušamo da promenimo sebe onda zajedno da pokušamo i da promenimo svet!!! Teško i zvuči i izgleda teško izvodljivo, ali treba pokušati....ako ništa bar zbog generacija koje dolaze....

***Mesec je od jutros u 6:24am CET PUN...Noćas na povratku kući pre nego što sam ga (Mesec) ugledala preko Brankovog mosta, (izborio se sa oblacima) IMALA SAM BLISKI SUSRET SA POLICIJOM... Alko test
I kakve veze policija ima sa tim....Punim Mesecom....Blizanci - saobraćaj! Strelac - zakon! Prošla sam ga naravno , a moglo je svašta da bude . Policajac je bio raspoožen za raspravu, ja nisam....smetalo mu je što imam potvrdu za izdavanje nove dozvole, jer je stara (mojom krivicom) istekla još pre godinu dana....Ali nije mi mogao ništa (ili jeste ali nije hteo, "razoružala" sam ga osmehom .... tek prošla sam... Eto aspekti rade....Samo i tranzitno Sunce i tranzitni Mesec i ako u opoziciji (Pun Mesec) imali su dobre aspekte sa mojim Lavovskim Sunce i Merkurom....U poverenju popila sam jedan mali pelinkovac. I kakve veze policija ima sa tim....Punim Mesecom....Blizanci - saobraćaj! Strelac - zakon!



Šta Pinokio ima sa tim....
Da ne mešam babe i žabe....idem dalje dok sam raspoložena....
Ružne stvari se dešavaju... i niko nije imun na njih... Mir i suzdržavanje pomažu. Najpre pronađite mir u sebi....onda je sve lakše


***Danas je MESEC u STRELCU i tu će boraviti ceo dan. Još smo pod uticajem Punog Meseca i pomračenja... Sa energijom Meseca u Strelcu većina nas ima motiv da dođe do neke ISTINE...u POTRAZI smo za istinom!!! SPONTANOST je ključ ove energije, ali i avanturizam...Mnogi ne žele da planiraju unapred.... jednostavno žele da se vinu u ŠIROKA (STRELAC) prostranstva....Za druge ova energija će biti IZAZOV na emotivnom polju u smislu NOVIH iskustava i avantura...
OPTIMIZAM u vazduhu, OTVORENO SRCE, i osećanje da je život jedna velika AVANTURA... Vreme za pokret, šetnju, vožnju bicikla, jahanje konja....sve aktivnosti na otvorenom.... Danas FILOZOFIRAJTE, sami, sa prijateljima, širite vidike...
I naravno ne zaboravite da je Mese i dalje u OPOZICIJI sa Suncem iz Blizanaca....ali da se ne ponavljam ....Nešto drugo je danas još interesantnije...

Pinokjev sindrom

***Mesec u Strelcu je danas u KVADRAT sa NEPTUNOM iz Riba...Ako je Mesec u kvadratu naravno da je i Sunce....Dakle Mesec i Sunce u opoziciji u KVADRATU SA NEPTUNOM!!! Ovde je u "glavnoj ulozi" NEPTUN....Ja ga volim ma koliko je ponekad kriv za moju glavu u oblacima... Šta da radim kada mu je lepo u mojoj 1. kući...izgleda i meni sa njim


***Skoro sve o Neptunu imate OVDE: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/02/neptun-ponovo-usao-u-ribe-3februara.html
I OVDE: http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/11/moje-pesme-moji-snovi-neptun-krece.html


***Ova današnja pozicija planeta je interesantna jer....Mesec/Neptun mogu da nas uvedu u ILUZIJE, obmane, samoobmane, u neke LAŽI....ili lažete ili lažu vas....ova pozicija može doneti i KLEVETE, neki SKANDAL...IZDAJU (naravno sve ovo ako ima potvrdu u vašim horoskopima)....sa ovim aspektom traži se IDAL, ali ne nalazi....prevaranti svuda oko vas...teško ih je prepoznati.... Sunce/Neptun ...može doneti po koje RAZOČARENJE...sklonost alkoholu, cigaretama, preterivanjima, i ovde samoobmanama, i ovde mogući nesporazumi, skandali, ovaj aspekt je kao antena za podložnost raznim uticajima...
***Dakle magla, magla svuda oko nas....Mesec nosi doduše optimističnu energiju Strelca, veliku želju za ISTINOM, Sunce energiju KOMUNIKACIJE Blizanaca...Već te dve energije su suprostavljene OPOZICIJA jedna drugoj....Energija Vatre i energija Vazduha....pomalo zapaljiva energija tako zajedno....obe u sukobu KVADRATU sa energijom Vode Riba...

***I KAKO IZAĆI NA KRAJ SA OVAKVIM ASPEKTIMA: Sa jedne strane tu je još uvek uticaj Punog Meseca i Pomračenja, tu je odnos Sunca (volja, energija, ego...muško..) i Meseca (duša, osećanja, žensko...) sa Neptunom "prodavcem magle", tu je i "zloglasni" kvadrat Urana i Plutona.....i stvarno kako?
***Tu su kao "pomoć prijatelja" Merkur i Venera u VESELOM ZAGRLJAJU - KONJUKCIJA...Pričajte, šalite se, pozovite nekog dragog i bliskog, pošaljite neko PISMO ili poruku, čitajte, plešite, pevajte, budite šarmantni, flertute, podmladite se duhom vi "stariji", obiđite rođake.....Taj zagrljaj nosi energiju BLIZANACA....druženje, komunikacija, sve duplo, može i više...:-)))

  Ako su to samo bile laži 

 




1 коментар:

  1. Анониман25. мај 2013. 21:31

    evo i mog iskustva, sinoc dok sam trcala (Strelac sport), i gledala u pun Mesec, trcala sam pored sportskog centra (Strelac) gde je bio koncert (Blizanci), oko mene je bilo dosta policajaca (Strelac zakon)...ja ovu energiju trosim tako... a kako je u dusi..eh..o tome kad sve prodje.

    ОдговориИзбриши