четвртак, 10. јануар 2013.

Ko ne sluša aspekte....

I prođoše praznici... naravno kako za koga :-). Ko je "preživeo" sada može da priča :-). Nas ovde čeka još jedna Nova Godina, mene jedan divan dan... maminom sinu uskoro rođendan. Pradaha nema :-). A organizam posustao... Doktore ne volim (nek se ne ljute moji prijatelji doktori to nema veze sa njima :-), sama se lečim... Takav mi je i horoskop. Kuća zdravlja u Ribama, vladaoc Neptun u 1. kući..... Uhvatila me prehlada ili virus, šta god da je jedva čekam da prođe. Malo se odmaram, malo pišem, odgovaram na pisma, poruke, komentare... I tako je uvek "u svakom zlu ima nešto dobro" :-). Kada bi stigla inače da odgovorim na svu pristiglu poštu i prepisku... Šalu na stranu baš me ufatilo... 

Da ništa nije slučajno govore i neki aspekti u mom horoskopu... Već neko vreme nevezano za praznike, rođendane, slavu od juče... ja se neko vreme osećam čudno. A sve je krenulo od kako tranzitni Saturn u Škorpiji prelazi preko mog natalnog Neptuna... manje spavam, manje energije imam, više pušim... Da je bilo ko drugi u pitanju odavno bi ga upozorila da ovaj tranzit može da utiče na zdravlje i da donese neke probleme, i da je neophodno pratiti zdravstveno stanje tokom ovog tranzita. I da je dok on traje neophodan odmor i neka vrsta meditacije. 
U isto vreme (neke stvari uvek idu u paru) tranzitni Mars u Vodoliji prelazi preko natalnog Saturna... a tu je tranzitni aspekt kvadrat Marsa i Saturna koji je baš juče bio egzaktan... eto okidača!!! Ovaj kvadrat može da donese bol, bolest... Sem toga i tranzitni Saturn i natalni Saturn su u kvadratu... Ma sam Saturn oko ascedenta je već sam po sebi dovoljan... Nisam ovde htela da vas smaram svojim zdravstvenim stanjem, već da vam iz ličnog primera dočaram kako neki aspekti "rade"... ali i da sami malo više slušate šta vam i aspekti, tranziti i organizam poručuju... 
Nedam se ja... uz supicu, čajeve i vitamine nadam se za koji dan biće bolje... Organizam nas uvek upozori kada treba malo da prikočimo... samo to neki od nas shvate na teži način... 

"kad bi gusku pojela
    lakše bi joj bilo!..."
;-)

Minja Subota - Razbole Se Lisica 

 

Нема коментара:

Постави коментар