недеља, 6. мај 2012.

Pun Mesec u Škorpiji


Sunce u Biku - sve što je MOJE u opoziciji sa Mesecom u Škorpiji - sve što je TVOJE. Obe ove energije su jake i ne treba favorizovati niti jednu posebno....najbolje je naći ravnotežu i balans...Bik je ovde u priči JA IMAM (stabilnost), dok je Škorpija  u JA ŽELIM (intezitet)...Bik je za FORMU, Škorpija za TRNASFORMACIJU... Sa jedne strane Sunce - VOLJA ...stabilna, naklonjena materiji, materijalnim dobrima, ličnim vrednostima...., sa druge strane Mesec - DUŠA....strast, intezitet....Pun Mesec simbolično osvetljava ovaj sukob volje i duše...Obe energije su prilično jake, zato taj sukob mnogi od nas osete na svojoj koži...Postoji velika mogućnost da budemo uznemireni, emotivniji nego inače, pa čak i agresivniji...Mnogi će biti razapeti između fokusiranja na OPIPLJIVE REZULTATE i POKAZIVANJA SVOJIH EMOCIJA....između situacije da li čvrsto stajati na zemlji (Sunce u Biku) ili slušati glas žudnje iz svog srca (Mesec u Škorpiji)...Bilo bi najbolje naći ravnotežu...jer sa jedne strane je Sunce (volja) koje želi stabilnost, udobnost, bezbednost a sa druge strane je Mesec (duša) koji ima princip SVE ILI NIŠTA, intezitet osećanja...Šta ćete danas izabrati, stabilnost, sigurnost ili intezivna i jaka osećanja....hoćete li razmišljati praktično ili emotivno? Kao što sam više puta naglasila bilo bi dobro da pronađete BALANS između tih krajnosti...Jer ako to ne učinite može doći do nervoze, preosetljivosti, razdražljivosti, nemira....Pun Mesec često isprovocira negativne događaje....

Bilo bi dobro da znate gde se u vašim kartama nalazi Pun Mesec, tu može da dođe do krize. Ovaj Pun Mesec nešto više utiče na Škorpije, Bikove, Lavove i Vodolije...
Ja kao što vidite ne mogu da spavam, ...pokušala sam ali nije išlo....

Galija - Dodirni me 

"Osećam nešto čudno u vazduhu
Ceo svet na jednom jastuku
Na postelji od punog meseca
Nikom se ovde nespava"

 

Нема коментара:

Постави коментар