понедељак, 20. фебруар 2012.

O retrogradnom Marsu u Devici ...jos jednom!

Na Tv Pinku Jutarnji progrm jutros tema Bolesti jetre zbog alkohola....

Ovih dana mozete cuti ili procitati o "Aferi vakcina"....., podignute su i neke optuznice, a ministar Zoran Stankovic najavljuje osam istraga o "krupnoj" korupciji u zdravstvu...on kaze da je RESAVANJE!?! afera u ZDRAVSTVU tek pocelo..., ime bivseg ministra Tomice Milosavljavica sve cesce se "povlaci" po medijima. 
Ovo je bilo ocekivano...Ali jedan od naslova mi je posebno skrenuo paznju...."Predvodicemo svet po nezaposlenosti"......Srbija ce u poredjenju sa 102 zemlje biti medju pet u svetu s najvecom stopom nezaposlenosti.
A poslednja vest je Oruzari traze zdravstvene knjizice....Zaposleni u kragujevackoj fabrici "Zastava oruzje" protestovace danas zbog neuplacenog zdravstvenog osiguranja za oko 2.000 radnika i clanova njihovih porodica.
Ja sam vec pisala o uticaju Marsa u Devici, o retrogradnom Marsu, o zdravstvu generalno, i navela i licni primer, pisala sam i o problemima sa poslom, o prolasku Marsa kroz natalne kuce da se lakse snadjete kada ste vi licno u pitanju...ako vec niste procitali i ako naravno zelite imate sve ovde:

http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/01/retrogradni-mars-u-devici.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2012/02/mars-i-dalje-retrogradan-ja-ponovo-sa.html
http://zvezdanindnevnik.blogspot.com/2011/11/mars-u-devici-tranzitni.html


Dakle Mars "radi".....to da nosi energiju Device ovde vidimo iz svakog ovog naslova....zdravstvo i situacija u zdravstvu je sve vise predmet rasprave, ali jos vaznije ulazi u nase zivote na velika vrata...jer gde smo najosetljiviji nego tamo gde se radi o nasem zdravlju....nasem ili nasih najblizih sasvim je svejedno. Problem je u tome sto je to oblast gde bismo trebali da imamo najvise poverenja u ljude koji nose bele mantile i koji su se obavezali da ce svoje "zvanje obavljati savesno i dostojanstveno" (Hipokratova zakletva)...naglasak je na trebali....Ne znam vi, ali ja sam vec to poverenje izgubila......licno jer sam bas sada u vreme retrogradnog Marsa imala ali i jos uvek imam posla sa lekarima, medicinskim sestrama, lekovima sa liste, van liste......i sve ce mi teze biti da to poverenje povratim. Naravno naglasavam da svuda pa i ovde vazi da izuzetaka ima...ali toliko su retki da prosto sve i da bih htela ovde ne mogu da pisem o njima....
Ova druga vest o NEZAPOSLENOSTI....jos vise tera "strah u kostimi", jer ovde se govori o buducnosti koja ni malo nije lepa...

Ni ostale vesti ovih dana nisu bile ni malo lepe.... pop diva Whitney Houston umrla je u 48. godini zivota  ....a jedan od naslova je..."Whitney umrla od miksa alkohola i lekova"....u tom tekstu ste mogli da procitate ...."Lekovi su kupljeni u istoj apoteci koja je snabdevala i Michaela Jacksona".

I jedna vest koja na prvi pogled ne pripada ovde...."Angelina se rasplakala na premijeri"....mnogo se raspravljalo o Angelininim suzama na premijeri filma...."U zemlji krvi i meda"....U vreme bombardovanja SR Jugoslavije 1999. godine Mars je bio u Skorpiji i bio je RETROGRADAN...bobmbardovanje je prestalo kada je Mars krenuo direktno u znaku Vage....i ovog puta je Mars retrogradan....i kao da nas bombarduju po drugi put...kao da nije bilo dovoljno krvi (sa obe strane)....Angelina je promenila zanimanje i postala reziser....i pozabavila se jednom vrlo osetljivom temom....ja nisam po prirodi agresivna  (Mars mi je u Blizancima:-), i ne znam ni kako bih opisala svoj stav o svemu ovome....posebno jer film nisam ni pogledala ali nemam ni nameru (ko me dobro poznaje zna da ja iz principa gledam samo ljubavne filmove, komedije i sl. jer zivot je dovoljno komplikovan) .....najbolji prikaz cele ove price je dala hrvatska knjizevnica Vedrana Ruden....Moj osecaj je takav da sam sve ovo dozivela kao da nas bombarduju po drugi put....A da ironija bude jos veca jos jedan naslov govori vise od svega....."Angelina finansira uklanjanje mina"...I tako je Mars upleo svoje prste i u umetnost.....jer sama glumica-reziser kaze "moj film je umetnost nije dokumentarac"....pa i ako je umetnost...."svaka medalja ima dve strane"....jednostranost nije primerena cak i nekome ko se tek oprobao u necemu po prvi put....Ja bih dodala "mac ima dve ostrice"....Angelina kaze pogledajte film pa mi onada sudite....ja film necu gledati iz svojih razloga...a ovaj tekst nije radi osude vec ravnoteze.....

Treba izdrzati do 14. Aprila kada ce Mars krenuti direktno...dotle jedini savet je suzdrzavanje i mir i prastanje.....jos koliko juce sam pisala na tu temu....i imajte na umu: "Planete ukazuju ne obavezuju"....

I da ovaj tekst zavrsim na lepsi nacin...opet jednim naslovom koji je vezan za zdravlje..."Osam razloga zašto je ljubav dobra za zdravlje"


A danas sam raspolozena kao i planete u mojoj 5. kuci, a one su se poredjale kao vojnici u vrsti...Neptun, Sunce, Merkur u Ribama.....

Tom Baxter 

TELL HER TODAY

It's hard to say
you love some one
its hard to say you dont
its hard to learn
to trust someone
but its hard to be without. 








Нема коментара:

Постави коментар