среда, 13. јул 2011.

Venera kvadrat Saturn (Tranzitni)

Nikada dosta price o Veneri :-))


Nasa nezna i osetljiva Venera na svom putu kroz znak Raka od danas u 9:46am pravi jak kvadrat sa Saturnom u Vagi...
Neki od nas su vec osetili njegov uticaj :-(( Kada kazem jak kvadrat mislim egzktan (tacan) jer Venera je na 11* Raka a Saturn na 11* Vage... nasa topla, posvecena i umiljata Vaga prima uticaj Saturna tog ucitelja i mucitelja i krece osecaj nezadovoljstva, nevoljenosti i izolaovanosti, hladnoce...osecaj emotivne tuge :-( Ovo ce se posebno odraziti na licne odnose, oni mogu postati zategniti, a nasa osecanja oprezna i skrta...Ako vec postoji osecanje da ne dobijamo dovoljno po pitanjima srca samo cemo jos vise privuci negativne situacije u nase odnose... Ovo nikako nije dobar trenutak za zapocinjanje neke nove veze jer bi one bile obelezene raznim ogranicenjima, ali ovo nije ni dobar trenutak za popravljanje ili unapredjenje postojece veze....

Sta je kvadrat? Kvadrat spada u takozvane neharmonicne aspekte!!! Kvadrat ima prirodu Marsa...Kvadrat stvara napetost i nemir...Planete koje su u kvadratu zele i rade sasvim razlicite stvari i u toj interakciji samo smetaju jedna drugoj....ovde se radi o dve razlicite energije koje su u sukobu, koji opet donosi nesigurnost i strah...Kvadrat je u stvari sukob interesa....

Venera kvadrat Saturn: nezadovoljstvo, osetljivost, ljubomora, izolacija...tuga! Venera je sada posebno osetljiva jer se nalazi u vodenom Raku...sve se jos i vise komplikuje jer je Saturn u vazdusnoj Vagi, zamislite neku vodu i talase na njoj....nije bitno da li je neka recica ili okean....talasi su talasi... I tako dok je nasa Venera nezna i osetljiva, Saturn stavlja na iskusenje nase veze i odnose (Vaga), ovde posebno partnerske odnose....a nasa voda talasa.....da li ste spremni za surfing ili rafting?
Ovaj kvadrat donosi neko ohladjenje, i strah od odbacenosti, rezervisanost....Venera bi neznost, toplinu, privrzenost i rado bi pokazala svoje emocije, Saturn sve to hladi, donosi neraspolozenje, tugu, ljubomoru, ravnodusnost i sebicnost....ove dve energije su u sukobu, a to stvara napetost, uznemirenost a onda i strah....Koja ce energija ovde preovladati....zavisi od vas samih....To sto je ovaj kvadrat na 11*, znaci da je u igri i neko iznenadjenje, nesto sto je izvan nase kontrole..., to je stepen stresa...
Inace ovaj aspekt ponekad donosi stare, zaboravljene ljubavi, neciji povratak...jer Saturn je to - povratak, ali i udaljenost u vremenu i prostoru, Satun je juce!!!!
Ovaj aspekt moze doneti i neke materijalne teskoce, bolesti vezane za kozu, bubrege, kosti.., sve ipak zavisi od toga gde se nalaze ove dve planete u vasim horoskopima. Sem toga ovaj asp. ne traje dugo tek dan dva, i mozda i ne osetite njegov uticaj...Negov uticaj je izvestan ako Saturn ili Venera prelaze preko neke osetljive tacke u vasem horoskopu, ako je jedna od ovih planeta ili obe vladaoc vaseg horoskopa.....U svakom slucaju budite oprezni i ako osetite uticaj ovog kvadrata.....bar da znate....procice :-))


Da vam sve bude jos jasnije mozete da procitate i ovo: 



NE TUGUJEM JA - GALIJA




VANNA - Daj mi jedan dobar razlog

"I neka ti ne bude krivo
sto suze peku mi oci,
jer bol je sada ljubavi dio
i vuce me na dno.
Jer tvoje hladno srce
za mnom kuca sve tise,
u tvojim ocima nema me vise
za ljubav dovoljno".




2 коментара:

  1. Pozdrav :)
    Jako mi se sviđa ovo što si pisala o veneri i njezinim aspektima.Venera mi je u ribi sa aspektom venera kvadrat neptun i venera kvadrat saturn. Jako teško živim sa tim aspektima. Molim te savjetuj mi kako da se ponašam i da si olakšam život. Rođena sam 9.03. 1973. 22 i 45 min.
    Lijep pozdrav od Snježane :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imenjakinjo :-))

      I pored najbolje volje i želje (to mi niada ne fali), nemam puno vremena za veće analize. Zapravo u svađi sam sa vremenom i uvek ga "kradem" najviše od sna... Spavam kraće da bi sve što mora i treba završila. Obećala sam i sebi i vama da ću uvek kada imam vremena odgovoriti na komentare i to sam do skoro nekako i uspevala.
      Sve manje je vremena i ja odgovarma na one tkz "lakše" komentare.
      Za konkretnu analizu horoskopa potrebno je vreme, tako da ti se izvinjavam ali moj odgovor je ovakav:
      Prati tekstove u kojima pišem o Veneri - a ja vrlo često o njoj pišem:-)), tako da ćeš sigurno pronaći bar deo odgovora na tvoje pitanje. O kvadratu sa Saturnom (ali i opoziciji) sam baš pisala i pisala... negde sigurno ima i nešto za ovaj drugi kvadrat sa Neptunom... ukucaj gore na search i izaćiće već nešto.

      Onako ukratko, gde god se nađu Venera i Neptun tu su neka ČUDA I ČAROLIJE...Kada je ovaj kvadrat u pitanju on sigurno ne spada u loše i teške...mnogi umetnici i kreativni ljudi ga imaju, on daje bogatu maštu i veliku fantaziju, otuda možda i nepraktičnost u životu, i poneka iluzija i samoobmana... treba izbegavati podložnost nekim uticajima ali i ljudima...najbolje je energiju ovog aspekta preneti na kreativnost i tako se bar na neki način "izvući" iz sveta mašte i fantazije, koji i nije tako loš ali samo ako nije preteran...

      Želim ti sve najbolje

      Избриши