среда, 9. август 2023.

Sve u životu ide u krug...

Moto dana:
"U krugu života ne postoje
ni pobeda ni poraz
Postoje samo promene"

Zvezdani(n) zapis 3862
Sreda. Dan Merkura.
Merkur je u Devici na 13°45’


Koliko sutra Merkur u egzaktnom trigonu sa Jupiterom u Biku!
Ovo je aspekt Dobrih vesti...Ovde pozitivne misli privlače pozitivne događaje.
Ovo je aspekt - Moć pozitivnog mišljenja
Ovo je pravi aspekt u pravo vreme, ako pročitate do kraja znaćete i zašto!



Zvezdano nebo danas:

Mesec je danas do 15:05 u Biku! U fazi je opadanja, u fazi je Poslednje četvrti.
Nervozan Mesec nervozni mi!
Pre nego pređe u Blizance praviće trigon sa RPlutonom u Jarcu. Ovo su vrlo intezivna osećanja!
Potreba za suštinskim promenama, potreba za trasformacijom i regeneracijom!
Ovde - Ne boj se...promena je tako lepa stvar - reče Leptir....imate sve o trasformaciji!

Još dok je Mesec u Biku dogodiće se....u 13:08: Venera kvadrat Uran
Ovo je njihov drugi kvadrat od tri!
Venera je na svom retrogradnom putovanju (ciklus) od 42 dana i 42 noći!
U nedelju 13.avgusta Venera će biti tačno na polovini ovog ciklusa (21 dan)!
Tada će se sresti sa Suncem i posejati neko novo seme za novi ciklus (Sunce konjukcija Venera)!

Pre tog susreta dobro će nas prodrmati, jer kvadrat sa Uranom donosi:

Iznenađenja. Uzbuđenja. Prelomni momenat. Potrebu za promenama. Iznenadna osećanja. Iznenadne susrete. Neobične susrete. Nervozu. Raskide.

Kvadrati uvek donose nervozu, napetost, frustracije...ali i potrebu za akcijom!
Ali ovo mogu da budu ishitrene akcije! Brzoplete i brzopotezne akcije!

Sve je kao i pre
Ništa se ne menja
Stojiš kao nekada davno
Pred mojim vratima

Ovde je moguće da se pojavi nešto ili neko iz prošlosti!
Susreti ili situacije sa bivšim ljubavima...
Znate već moj stav sa bivšim ljubavima - Kofer ljubavi 
Imam utisak kao da sam pesmu Ane Stanić Molila sam anđele...ja napisala!

Kada napišem možda će vam bivša ljubav zakucati na vrata mislim i na stvarno i na prenosno značenje!
Jednom davno doživela sam to stvarno kucanje (zvono je bilo ipak)!
I zaista poznati osmeh, poznata osećanja, poznato uzbuđenje i osećanje da su se noge "skratile"...
Molitve da se više nikada ne vidimo nisu bile uslišene. Mogla sam vrata i da ne otvorim ali pre toga je pozvao sa parkinga i ja rekla da sam kod kuće. I bila sam ista ko pre...tada nekom drugom potrebna. I taj susret je bio dovoljan da se podsetim zašto je bilo dobro što sam ga zaboravila...zapravo što sam mislila da sam ga zaboravila! 

Od tada, od tog susreta ja se više ne javljam na telefon, nemam srećom ni sekretaricu na telefonu! Nema susreta, nema ni iskušenja! I nije isto kao pre...mnogo toga se promenilo. Srele su se dve iste osobe, ostali smo isti, iste one osobe koje nisu mogle zajedno!

Zbog toga se radije nerviram i ljutim na sebe što nisam dala šansu da čujem šta novo ima da mi kaže, radije ostajem radoznala i uznemirena, jer znam da bih bila još nervoznija i uznemirenija!!!
Ja tako...i ne mislim da grešim!

Ovaj kvadrat u situacijama već postojeće veze je nešto drugo!
Donosi nemir, donosi potrebu za promenama, a promene mogu da budu šokantne, negde gde to podržava ostatak horoskopa te promene mogu biti skandalozne! Sada u energiji RVenere u Lavu i vrlo dramatične! Pazite šta radite!

Upozorenje: Ovo je drugi kvadrat od tri, treći je u septembru, i ova priča Ko to trese drvo  nije završena, postoji i treći deo priče! Tada će Venera biti direktna, ali Uran će biti retrogradan, "nije šija nego vrat"...

Dobre vesti su da koliko sutra imamo egzaktni trigon Merkura u Devici sa Jupiterom u Biku!
Od 15:05 Mesec u Blizancima, Merkur je vladar Blizanaca a on u Devici u trigonu sa Jupiterom ima tu nečega! Ova energija nudi lepe, pozitivne, optimistične misli ali i reči izgovorene i napisane!
Ova energija nudi rešenja, nudi razgovore, informacije koji mogu da pomognu!

I sve se nekako vrti u krug...
Mesec je u Biku, Bikom vlada Venera, Mesec će preći u Blizance, Blizancima vlada Merkur...
Uran i Jupiter su u Biku, Bikom vlada Venera...JMČ je u Vagi, Vagom vlada Venera...
Ništa nije "uklesano"...i ništa nije ni crno ni belo...već je sve u nijansama!!!

Venera će se uskoro sresti sa Suncem - Kazimi ili... U srcu Sunca!
Venera će se naći između Sunca i Zemlje. Ovo je takozvana inferiorna konjukcija, dešava se na sredini retrogradnog ciklusa i možda nam baš ova energija donese neku jasniju sliku nečega što se dešavalo u prošlosti!!!
Susret sa Suncem je idealno vreme da se osvetle neke situacije i neki događaji!
Vreme je da tražite odgovore...vreme je da dobijete jasnije odgovore!


☆☆☆

Neka vam zvezde budu naklonjene...

Možda pomogne:


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com








Нема коментара:

Постави коментар