среда, 11. јануар 2023.

Iskustva sa retrogradnim Merkurom....




Moto dana:
"Živi u sadašnjosti
Uči iz prošlosti
i planiraj budućnost"

Zvezdani(n) zapis 3695
Sreda. Dan Merkura.
Merkur je u Jarcu na 12°07’

Merkur je retrogradan od 29.decembra prošle godine!
Danas je trinesti dan retrogradnosti!

Pred kraj godine ali i na početku bombardovani smo porukama kako je vreme za novogodišnje odluke, ciljeve, vizije....itd. I to je ok. Ali da bi krenuli napred uvek je potrebno malo zastati i razmisliti, posebno ako se sve dešava u vreme RMerkura pa još u Jarcu!

"Prošlost ne možeš izbrisati tek tako.
Ono što možeš je da ne praviš iste greške 
iz šrošlosti i preneti ih u budućnost"

Da bi krenuli i stigli tamo gde želimo prvo je potrebno da vidimo gde smo bili ili gde se nalazimo!
Ne vredi ići u budućnost ako ne sagledamo prošlost, ako ne sagledamo prošlost kako treba veća verovatnoća je da ćemo napraviti neke iste greške!

Ovih dana ćete pročitati da nas  RMerkur u Jarcu poziva da razmotrimo strukture...
Šta su strukture - najkraće: "način građenja, sklop, sastav, ustrojstvo; raspored; geol. način kako su spojeni delovi stena i planina; tvorevina, građevina;  konstrukcija". Sve što čoveka okružuje ima strukturu: stvari, bića, dela...Strukturu čine elementi povezani u neku celinu!
Dakle, ovde se najčešće misli na društvene strukture.
Strukture uključuju i naše okruženje...

Jarac se nalazi preko puta Raka (dom, porodica, koreni...) i uvek idu zajedno....
Stabilan dom, porodica...stvara osnovu za stabilan društveni život!

Dokle je Merkur retrogradan u Jarcu potrebno je sagledati koje strukture u vašim životima ne funkcionišu kako treba! Da li je potrebno da se nešto promeni ili je potrebno krenuti od nule! Šta nam otežava ostvarenje nekih ciljeva...sve zbog već spomenutih grešaka iz prošlosti!


Kada je ranije Merkur bio retrogradan u Jarcu?
Uglavnom je bio retrogradan iz dva znaka:
2016. od 19.decembra u Jarcu do 08.januara 2017. u Strelcu
2016. od 05.januara u Vodoliji do 25.januara u Jarcu
2010. od 10.decembra u Jarcu do 30.decembr u Strelcu
Samo u Jarcu od 26.decembra 2009. do 15.januara 2010.

Ove godine Merkur će biti retrogradan uglavnom u zemljanim znacima: u Jarcu, Biku i Devici.
Na kraju godine u Jarcu i Strelcu! Datume imate OVDE!

Da li je potrebno da znate ove datume?
Odgovor je već tu u činjenici da čitate ovaj tekst.

Ja sam ranije češće pisala o svojim iskustvima u vreme RMerkura, najinteresantniji je svakako bio moj put za moj jubilarni rođendan gde sam umesto ka Nišu (išla sam u Aranđelovac u hotel Izvor) čitavih 20 minuta išla ka Zagrebu :)), bilo je urnebesno smešno jer je slavljenica zakasnila :)). Drugi primer takođe vrlo interesantan bila je poruka koju sam dobila od najboljeg prijatelja jer se zovem isto kao njegova žena tada još uvek devojka...Bila je to sreća u nesreći jer sam ga odgovorila da tu poruku pošalje svojoj Sneži...što je i on shvatio kada se otreznio :)...U vreme RMerkura sam pronašla vrlo vredan prsten koji je "pronašao" malu rupu u postavi od tašne koju sam htela da poklonim....zapravo najčešće sam pronalazila neke stvari koje sam godinama tražila....Lap top koji sam morala da kupim u vreme RMerkura jer je on moje sredstvo za rad....već za mesec dana sam morala da ga zamenim jer je imao grešku...itd itd....Sigurna sam i da vi imate svoja iskustva sa RMerkurom!

Ovaj sadašnji RMerkur u Jarcu baš zbog činjenice da se nalazi preko puta Raka...imao je posebnu priču za mene...Kada je 29.decembra bio retrogradno stacioniran, ja sam napisala moto dana:
 “A sećanja, kad se jednom krenu, ne zadržavaju se kod početka.” 





I baš je tako...
Bili su praznici...oni koji okupljaju porodice....bila su sećanja!
Dva dana posle Božića je moja ja je zovem devojačka slava!
I opet sećanja....

"Nešto" me je nateralo da otvorim dve velike kutije sa uspomenama na moje roditelje...
List po list...stvar po stvar....fotografije...jedna druga....nakit, satovi, naočari....
Mamin dnevnik, njene pesme....tatine nagrade, povelje...i bezbroj pasoša...šta drugo kod Strelčeva :)).
Novac sa putovanja...lire (Italija, Turska), drahme (Grčka), leje (Rumunija), forinte (Mađarska)....
Njihov prvi zajednički put u Veneciju i poslednji u Grčku...sa unukom!
Prvi telefon koji je mama nasledila od mene....njen tablet poklon za poslednji rođendan pre smrti...
Dok je gorela slavska sveća satima sam gledala, čitala....i nisam plakala...
Treća slava bez njih i prvi put sam smogla snage da te kutije sredim...
Možda su pomogli sekstili RMerkura u Jarcu sa mojim Nat Neptunom i Nat Jupiterom, ali i trigon sa Nat Plutonom...

Dragi moji, često napišem da je neka pojava prirodna...i sl. Retrogradnost planeta je jedna od takvih pojava. Kada neko kaže (videla sam nedavno jedan story na instagramu gde se ismeva RMerkur) "Na mene to ne deljuje"....to je izuzetak jer u to vreme neka druga planeta je dominatnija u vašem horoskopu! Retrogradni Merkur je samo jedna od pojava na zvezdanom nebu....od nedavno spada u "najpopularnije"....na nekog utiče vrlo jasno i direktno na nekog ne...što naravno zavisi od vaše natalne karte! I uvek imajte na umu da Vi birate...u šta ćete verovati ili nećete. 


Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Pročitajte:

AKTUELNO na zvezdanom nebu 2023




Нема коментара:

Постави коментар