субота, 12. новембар 2022.

"Sanjala sam, i ti snovi su kasnije promijenili moje ideje. I promijenili boju mojih misli" - Merkur trigon Neptun


Moto dana:
"Mašta je moja prva ljubav"

Zvezdani(n) zapis 3649
Subota. Dan Saturna.
Saturn je u Vodoliji na 18°56’

"Otac vremena"  uči nas ovih dana a lekcije su mnogima teške (T-kvadrat)!
Imajte na umu da kroz Saturna mi zapravo život sagledavamo kroz lična iskustva!
On je taj koji nam pomaže da sazrevamo...uči nas da budemo mudri, disciplinovani, odgovorni...uči nas kako da se suočimo sa stvarnošću...
Saturn "upravlja" našim položajem, statusom, ambicijom, strpljenjem, koncentracijom...ali i granicama, obavezama, odgovornostima, autoritetima


Ukratko, zapravo najkraće moguće - Saturn nas uči i pomaže da postanemo ono što jesmo!!!
Od kako je u Vodoliji on nas na neki način uči o zajednici, kolektivu...i ako se mi snalazimo u toj priči!
Problem nastaje kada vi shvatite da ne želite da budete deo nečega ili bi radije ostali izvan trenutnih dešavanja...

Ovih dana Saturn je deo T-kvadrata sa planetama (Sunce, Merkur, Venera i JMČ) u Škorpiji i sa Uranom i SMČ u Biku....Sve aspekte imate na blogu!!!
Naglasiću samo ovo, Saturn ovih dana ne mazi Škorpije, Bikove, Lavove i Vodolije (fiksni znaci)!


Danas na zvezdanom nebu:
12.novembar 19:35: Merkur trigon Neptun

Priča o Čudima...o Neptunoviskim čudima se nastavlja...
Posle trigona Venere u Škorpiji i RNeptuna u Ribama sada imamo i trgon Merkura i RNeptuna, sledeće nedelje i Sunce u Škorpiji će biti u trigonu sa RNeptunom u Ribama.

Ovakav aspekt je dobrodošao umetnicima ali i svima nama koji se umetnošću ne bavimo ali je volimo...Svaki harmonični aspekt sa Neptunom je dobrodošao da predahnemo, odmorimo, meditiramo i sl. I oni koji u čuda i bajke veruju ali i oni koji ne veruju. Mašta je svima dostupna....pa maštajte...ili "idite tamo gde je sve po vašem" u mislima, stvarno vi birate. Čitajte neku knjigu u pauzama, gledajte film ili siđite do reke ako je ima u vašem kraju....ako ste sada na moru blago vama!

Pročitajte šta sam već napisala o ovom aspektu "Ko u čuda veruje taj čuda stvara"


Šta je zajedničko 
Meryl Streep, Victoria Beckham, Maria Callas, Victor Hugo (Jadnici, Bogorodičina crkva u Parizu), Billie Holiday, Stendhal (Crveno i crno, Parmski kartuzijanski manastir, O ljubavi), Emily Brontë, Charlotte Brontë, Oscar Wilde (Slika Dorijana Greja, Saloma), George Bernard Shaw (Pigmalion), Michael J. Fox, Boy George, Vanessa L. Williams, Henry Ford, Shirley Temple, Roy Orbison, Nena, Akira Kurosawa, Bhagwan Shree Osho, Boris Pasternak (Doktor Živago)...itd
Rođeni su sa Merkur trigon Neptun!!!



"Sanjala sam, i ti snovi su kasnije promijenili moje ideje. I promijenili boju mojih misli."

Emili Bronte je imala ovaj aspekt a ona je napisala jedan od najlepših ljubavnih romana "Orkanski visovi" - Wuthering Heights. Remekdelo književnosti i jedna od najlepših i najslavnijih ljubavnih priča...priča o Hitklifu i Ketrin. I ako je knjiga iz sredine 19 veka, ljubav opisana u toj knjizi je vanvremenska!

“Moja ljubav prema Hitklifu liči na večite stene ispod površine; iako je ona izvor male vidljive radosti, ona mi je neophodna. Neli, ja sam Hitklif! On mi je uvek, uvek u mislima, ne kao zadovoljstvo, baš kao što i ja nisam uvek zadovoljstvo sama sebi, već kao moje sopstveno biće.”

Emily Brontë je Lav/Škorpija 

Orkanski visovi jedini je roman Emili Bronte. Napisan između oktobra 1845. i juna 1846, roman je objavljen 1847. godine pod pseudonimom Elis Bel; naredne godine, tridesetogodišnja Bronte umire.
Emily je imala Neptuna u Strelcu u 1.kući otuda pseudonim!

Da nešto naučimo:
Merlin Monro je imala takođe Neptuna u Lavu u 1.kući njeno pravo ime je Norma Jeane Mortenson...
Woody Allen rođen kao Allan Stewart Konigsberg (Neptun u Devici u 1.kući)
Lorde rođena kao Ella Marija Lani Yelich (Neptun u Jarcu 1.kuća)
Jean-Claude Van Damme rođen kao Jean-Claude Camille François Van Varenberg (Neptun u Škorpiji)
Jon Bon Jovi rođen kao John Francis Bongiovi (Neptun u Škorpiji 1.kuća)
Vin Diesel rođen kao Mark Sinclair Vincent (Neptun u Škorpiji 1.kuća)
Eminem rođen kao Marshall Bruce Mathers III....poznat je i po ovim imenima Dabl Em. Em-en-Em, Slim Shady (alter ego ili bikovalno prevedeno "dtugo ja") (Neptun u Strelcu 1.kuća)....itd.


Roman ima nekoliko filmskih adaptacija, meni najdraža je sa Juliette Binoche i Ralph Fiennes...
Inspirisana ovim delom Kate Bush ima pesmu Wuthering Heights....nju je napisala sa 19 godina.
Meni je knjiga bila inspiracija za ovaj tekst zbog činjenice da je Emily B. imala trigon Merkura u Lavu (3.kuća) sa Neptunom u Strelcu (1.kuća). Venera i Mars su u Devici u konjukciji u 9.kući - Ljubav je sila prirode...

Mladima ovu knjigu toplo preporučujem i ako je pisana pre 173 godine...
Možete pogledati film ali nije isti doživljaj!

Emili Bronte je jedna od tri sestara i sve tri su pisale: "Orkanski visovi" Emili Bronte, "Džejn Ejr" Šarlot Bronte i "Stanarka napuštenog zamka" En Bronte. 


Pesma dana:







Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

1 коментар:

  1. I ja imam Neptuna uŠkorpiji 4 stepen u 1. Kući ali u konjukciji s Merkurom u Škorpiji 2 stepen i Jupiterom u Škorpiji 8 stepeni. Mašta i radost u prvoj kući. Preterano osetljiva s krajnostima. Pozdrav Dragica

    ОдговориИзбриши