недеља, 28. јул 2019.

Od rođendana do rođendana....


Sunce, Venera, Mars i Juno u Lavu...


Zvezdani(n) zapis 2614
Nedelja. Sunčev dan.

Sunce je u Lavu na 4°
Baš na tom stepenu je i moje Lavovsko Sunce...
Sunce se vratilo na poziciju u vreme rođenja..
Nekome je danas rođendan :)))

Venera je noćas prešla u Lava....i sada je blizu Sunca....Nešto dalje od njih je Mars na 16°....tu je i Juno na 17° i svi oni u mom solarnom (godišnjem) horoskopu :))....Još sam i dupli Lav ove godine....I nije mogao da me zaobiđe RxMerkur u Raku...
Kuku :)) šta ću sa ovim stelijumom u Lavu....Ono što je sigurno biću u potrazi za Istinom, istinu i onako niko ne može zaustaviti.. (RxJupiter kvadrat RxNeptun)...srećom pa je tu sekstil RxSaturna i RxNeptuna pa ima da Istajavam....Život moj je već odavno ostrvo...

Danas rođendan slavi i Alexis Tsipras (podznak Blizanci)  premijer Grčke do 08.jula 2019. Slavi i jedan mali hrabri Lavić danas svoj rođendan....nisam ga zaboravila, ako njegova majka čita ovaj tekst želim njenom sinu i njoj sve najlepše...
Rođeni na današnji dan: Arsenije Dedić - Arsen Jacqueline Kennedy Onassis (podznak Škorpija)....
Miami Florida zvanično registrovan kao grad...
Peru - nezavisnost Perua na ovaj dan....i da ništa nije slučajno....ja obožavam ovu melodiju 

Pre nego što odem kod frizera da budem lepa za svoj rođendan da završim ovaj tekst....



Mesečeva magija
(dnevni aspekti)

Mesec je u Blizancima (i moj je :)
Ove godine ću ga imati i u godišnjem horoskopu...da vidim i kakave ću aspekte imati...
Od jutros Mesec je u opoziciji sa RxJupiterom u Strelcu....Euforija? Ma kakvi :)))....preterivanje za sve pare...Obećala sam sebi da bar nema preterivanja u hrani i piću....Mogla sam i bez ovog aspekta u godišnjem ali šta je tu je....već vidim da ću muku da mučim sa režimom ishrane i širenjem nekih osetljivih tačaka....
Danas i Mesec sekstil Mars u Lavu...ima da "pucam" od samopouzdanja...popularnost mi ne gine :))), samo da smislim šta ću sa viškom energije :)))))....Jedno je sigurno potrudiću se da uživam...
Kasnije popodne Mesec u kvadratu sa RxNeptunom....eh, ovde ne znam šta bih rekla....Lepo je biti u oblacima....ali da li ću znati sa njih i da siđem :)))
Od 17:23 do 13:30 (ponedeljak) Mesec će biti u praznom hodu...možda i ja stavim misli u prazan hod a onda od sutra Jovo nanovo...nedeljni horoskop...ubrzo i mesečni....




Tvoje nježne godine...


Нема коментара:

Постави коментар