понедељак, 22. јул 2019.

Jedno izvinjenje...




Upravo sam pročitala pismo koje sam dobila i koje glasi...Kićenje tuđim perjem...
U postu "Siđi do reke" iskoristila sam fotografiju koja je vlasništvo Aleksandra Krstovića !!!
Bio mi je potreban tekst iz pesme, ukucala... siđi do reke....i tada sam i ugledala fotografiju koja mi se jako dopala i koja se sasvim uklapala u već napisan tekst....Nisam čak ni otvarala link, što mi je žao jer do ovog ne bi ni došlo!!!
Već sam postavila (svoju) fotografiju, ali mi se ova više dopala...i na brzinu sam je zamenila.
Žurila sam, nisam imala lošu nameru....zapravo iskreno nisam puno ni razmišljala!

Mogu da navedem nekoliko autora koje sam pitala za korišćenje fotografija, što i oni mogu da potvrde!!!

Naravno, ukloniću fotografiju čim završim ovu objavu...
Inače, jako se trudim i pazim koju ću fotografiju postaviti uz određen tekst.
Moja velika i nedopustiva greška je što nisam navela autora fotografije....
Znam da žurba nije dobar izgovor, ali je tako bilo...

Izvinjavam se autoru kao i njegovoj supruzi koja mi je pisala i koja inače čita ovaj Blog.









Нема коментара:

Постави коментар