субота, 18. мај 2019.

Konjukcija Venere i Urana, trigon Merkura i Plutona i k'o šlag na tortu Pun Mesec u Škorpiji...





Zvezdani(n) zapis 2546
Subota. Saturnov dan. Saturn je u Jarcu sada na 20°....
Saturn je na retrogradnom putovanju od 30.aprila. Na taj put je krenuo sa 20° i još uvek je na itom mestu pa izgleda kao da je još uvek u stanici :). Pomeriće se na 19° 26.maja!!! Kraj retrogradnog putovanja je 18.septembra na 13°....I onda će ponovo na put - direktan put, zapravo ići će istim putem samo tada direktno...Iz retrogradne senke će izaći 24.decembra sa 20°...i od tog datuma će nastaviti putovanje kroz Jarca ali to je put kojim nije išao....
Ovih dana je zbog retrogradnog putovanja pomalo ili više nostalgičan, sav je nešto retro :), vraća se i vraća nas u prošlost, daje nam tkz drugu šansu, drugu priliku u našim i velikim i malim životima....
RxSaturn je u društvu RxJMČ koji je na istom stepenu, putuju zajedno i daju nam šansu da shvatimo i prihvatimo šta je to što treba ostaviti, napustiti, završiti...., tu je i RxPluton on je na 23°, dovoljno blizu da svi zajedno pričaju svoju priču i nude nam značajne promene koje imaju veze sa prošlošću....Juče sam pisala o prošlosti sve u fazonu da bez prošlosti nema ni sadašnjosti ni budućnosti:
Osim ovih konjukcija RxSaturna sa RxJMČ i RxPlutonom RxSaturn je u dugotrajnom aspektu koji će tačno za mesec dana 18.juna biti ponovo egzaktan. Prvi put je to bilo 31.januara ove godine:

Saturn naš učitelj i "mučitelj" priča svoju priču....mi smo uhvatili voz i putujemo sa njim....neko mirno, neko turbulentno, neko obnavlja lekcije, neko ih uči ispočetka (loši đaci :)....Ono što je realnost je da nam RxSaturn zaista nudi šansu da preuzmemo sudbinu u svoje ruke, odgovorno, disciplinovano, mudro....

Mesec u Škorpiji trigon Neptun u Ribama

Mesec je danas u Škorpiji, sada je na 20°....
Puni se Mesec sve više....noćas nas čeka lep prizor pod uslovom da nebude oblaka....
Od jutros je u trigonu sa Neptunom u Ribama i eto mašte i eto budnih sanjara....subota je i energija k'o stvorena za meditiranje....Mesec je i u sekstilu sa današnjim vladarom RxSaturnom....energija koja nam nudi mir i stabilnost pre svega u domu i sa najdražima...dan k'o poručen za tradiciju, lep odnos sa porodicom, ženama iz porodice pre svega... Naravno, Mesec je u trigonu sa RxSMČ u Raku i sekstilu sa RxJMČ u Jarcu......neka raskrsnica a energije takve da ćemo lakše odabrati put kojim treba ići....ako ipak niste sigurni poslušajte svoje srce, ono uvek zna....Puno je lakše otići nego gledati nekog ko odlazi - mislite o tome kada god je na nebu ovakava "raskrsnica"!!! Nastavlja Mesec u pozitivnoj energiji svoj put kroz Škorpiju jer biće u sekstilu sa RxPlutonom.....Da, Mesec će danas biti u sekstilima sa svim planetama u Jarcu (gore napisano)....pokrenuće Mesec ove konjukcije!!!
I da ništa nije idealno niti crno i belo.....poručiće nam opozicija Meseca i Merkura u Biku 16:25 CET, neko će da se uznemiri, promena raspoloženja gotovo sigurna, nervoza, nemir, sukobi....naravno ako to dozvolite i sebi i drugima....
I skoro na samom kraju dana....Mesec će biti u opoziciji sa Suncem u Biku - Pun Mesec u Škorpiji....egzaktno u 23:11 CET...


Kraj jednog ciklusa i početak novog....
Sa jedne strane stabilna energija Bika (Sunce) sa druge strane strastvena energija Škorpije (Mesec)...i svako "vuče na svoju stranu". Više o Punom Mesecu u Škorpiji na 27° - Moje, tvoje, naše...
I Sunce (u Biku) i Mesec (u Škorpiji) u miru i saradnji u harmoniji sa planetama u Jarcu: RxSaturn, RxJMČ i RxPlutonom...Nude ove energiju čvrsto tlo - Jarac - zemlja!!! Pluton je jedan od vladara Škorpije pa je sve još intezivnije!!! Imamo mogućnost suštinskih promena!!! Da i one su vezane na neki način sa prošlošću!!! Ako vam je potrebna transformacija i regeneracija to je to...
U ovom trenutku pet planeta i JMČ su zemljanim znacima (Bik i Jarac)....dragi moji nadam se da stojite čvrsto na zemlji....posebno vi koji imate u svom horoskopu znak i podznak u zemljanom znaku....





Danas na zvezdanom nebu:
18.maj 07:48: Merkur trigon Pluton
18.maj 18:16: Venera konjukcija Uran

Kajanje. To je gubljenje vremena.
Agatha Christie  (Merkur trigon Pluton)
Merkur naš nebeski glasnik u Biku je od jutros u egzaktnom trigonu sa RxPlutonom u Jarcu....saradnja zemlje (Bik i Jarac) na delu!!!
Baš danas (ali i ovih dana) treba nam ovakva energija, energija Mentalne snage...energija koja će nam olakšati stvari....energija koja ima dubinu, izraženu intuiciju i detektivski um...


"Vrlo sam posvećena braku. Zato sam se i udavala osam puta."
Elizabeth Taylor (Venera konjukcija Uran)

Venera boginja lepote, ljubavi....danas u egzaktnoj konjukciji sa Uranom u Biku....još energije zemlje...Pisala sam ovih dana o ovoj konjukciji....sve u stilu bolje biti pripremljen nego znati tačnu prognozu....A tačne prognoze nema kada je Uran u pitanju, kada Uran umeša svoje prste bilo gde i u bilo kom aspektu!!! Prvi put sam je spomenula u mesečnom izveštaju - Slobodna ljubav...
Mesec u Škorpiji je juče pokrenuo ovu konjukciju...Juče je Mesec u Škorpiji bio u opoziciji sa Venerom i Uranom u Biku!!! Danas se ova konjukcija dešava baš u vreme Punog Meseca u Škorpiji pa je njen uticaj još jači!!!

Budi original :)))

Ja sam se jutros probudila rano :)) sve u fazonu "ko rano rani dve sreće grabi"! Nikada mi nije bilo jasno zašto baš dve a ne tri :))). I tako...probudila sam se sa nekim osećanjem da nešto moram da promenim....Osim što sada idem kod frizera pa ću tekst nastaviti kasnije ja sam od jutros "čačkala" po dizajnu bloga :))). Meni je ova konjukcija u 7.kući....ko zna šta će mi još doneti :))).....otvorena sam za iznenađenja....samo oni su u kvadratu sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom.....ali neću sada da mislim o tome....Rekoh sebi....bolje menjaj nešto sama :)))...U horoskopu Zvezdaninog dnevnika ova konjukcija je u 9.kući i u trigonu je sa RxPlutonom u Jarcu u 5.kući - promena!!! 5.kuća je kreativnost i nadam se da je kreativna promena....Došlo mi da prizovem leto pre leta....:))).
Za početak nova frizura i nov dizajn bloga....
Ja to tako...:))), a vi (retoričko pitanje)?




Нема коментара:

Постави коментар