петак, 18. август 2017.

"Tražio sam te i među zvijezdama".....Danas na zvezdanom nebu.....




Danas na zvezdanom nebu:
★Mesec:
Kretanje Meseca
Mesec je u Raku
Mesec sekstil Merkur 11:18
Mesec trigon Neptun 16:16
Mesec opozicija Pluton 22:45
★Planete:
Juče:
Venera kvadrat Jupiter 08:39
Sunce konjukcija SMČ 22:44
U Nedelju:
Mars sekstil Jupiter 18:41






Mesec je u Raku, od jutros na 8*
⭐Mesec u Raku sekstil RxMerkur u Devici na 10*....
Od jutros mislim ....Kako je Život Lep :)), ono uvek mislim da je život lep ali danas posebno....Stala sam na vagu i vrlo sam zadovoljna cifrom koju mi je pokazala :)). Na odmoru sam zahvaljujući moru, suncu, morskom vazduhu malo (ili više :) uživala....do preterivanja...Nisam odolela nekim pitama, sladoledu, krompiru.....njih inače nema u mom jelovniku :))), odavno su proterani :)). Nisam na odmoru od onih koji broje ni zalogaje ni kalorije :)). Jela sam "za sve pare" sve što je iz mora, sireve ali one koje obožavam kozje i ovčije, jogurt grčki bez koga ne mogu ni ovde....Dinje, pršutu....belo vino neko kome sam ime zaboravila (stidim se :)). Slano takođe nije moja opcija (godine, godine...) ali kako odoleti feta siru....I da susam sa medom.....mmmmmmmm.... Prvi dan posle odmora vaga je pokazala 1kg i nešto pride viška.....Danas je sve po starom :)))). Eto....to je moja lepa vest od jutros Mesec sekstil RxMerkur.....
Iskoristite današnju energiju Meseca u Raku....⭐sekstil sa RxMerkurom u Devici, pričajte, pišite, delite pozitivna razmišljanja....ja sam jutros dobila nekoliko lepih vesti (pored one moje lične :)). Iskoristite i energiju ⭐trigona Meseca u Raku sa RxNeptunom u Ribama....sanjajte budni, maštajte, budite kreativni....Petak je.....sigurna sam da ćete pronaći inspiraciju.....
Kasnije danas, mnogima pred spavanje.....⭐Mesec u Raku u opoziciji sa RxPlutonom u Jarcu....nervoza...nervoza...nemir, intezitet, osećanja pojačana....U Beogradu je počeo Beer Fest 2017. To sam saznala tako što je negde posle ponoći počelo da "gruva" sa Ušća....I ako nisam baš blizu Ušća.....zvuk basova je stigao do nas....taman da nisi siguran hoćeš li moći da zaspiš ili ne...Ja sam zaspala....Noćas će sigurno biti veselo....Još ako na to dodamo kvadrat Venere i Jupitera - preterivanje....sigurna sam da će se popiti tone piva....Ako ćete biti učesnik ovog događaja budite oprezni....Kombinacija Mesec opozicija RxPluton, Venera kvadrat Jupiter i Venera opozicija RXPluton je poprilično nezgodna....A opet šta ćete na Beer Festu ako nećete popiti :)). I ako to već sigurno znate da kažemi i ja....ne sedajte u auto kao vozač ako ste popili....
Ja ću na terasi sedeti i slušati Hladno pivo i Zabranjeno pušenje :))), možda ću biti nervozna ako ih ne čujem dobro :)))...
18.Avgust 2017.

Danas nema egzaktnih aspekata...
Ali sve je tu .... I Venera opozicija Pluton (15.Avgust) i Venera kvadrat Jupiter (17.Avgust), Jupiter kvadrat Pluton (4.Avgust)...Venera, Pluton i Jupiter se nalaze u T-Kvadratu...Donela je ova konfiguracija mnogima od vas probleme....Neko je raskinuo veridbu, neko se posvađao sa partnerom zbog ljubomore, ali i zbog onog daleko od očiju, daleko od srca.....to je ono što znam lično, ali sigurno je da su ovih dana mnoge veze u problemu... Kod drugih problem su finasije....
Juče je nebo ponudilo simbolično svetlost i izlaz....Sunce i RxSMČ u knjukciji u Lavu....



"Znam ja ko si ti, 
i znam odakle si,
al ne znam šta 
si čekala do sad"...



Mars u Lavu je sada na 18*, on će ⭐u nedelju 20.Avgusta biti u egzaktnom sekstilu sa Jupiterom u Vagi na 19* u 18:41 CET. Ova energija deluje i danas....I ona nam je potrebna baš u vreme ovog T-kvadrata...Potrebna nam je energija optimizma, akcije, entuzijazma...Dobra je ova energija i da pomiri posvađane :)), pre svega kroz jaku sexualnu energiju....ili da usamljeni ne budu to više....

"Tražio sam te i među zvijezdama"

⭐Vikend počinje sa Mesecom u Raku, Mesec će sutra preći u Lava u 19:54 CET....i ceo vikend će nam biti pod uticajem Meseca u Lavu!!! Ukratko...budite spremni za ljubav, kreativnost, dramu, uživanje, odmor....leto je još u toku....I budite spremni dolazi nam 🌑Mlad Mesec u Lavu u 20:30 CET u ponedeljak prvog dana radne nedelje (za mnoge)...


"Krasiva, dobro došla si u život moj,
Krasiva, za još godina sto.
Evo, pucaću triput u vazduh,
samo jedno ce puknuti jače-
moje srce je to"...


Ne znam gde ste vi bili u vreme Punog Meseca u Vodoliji (delimično pomračenje Meseca) 7.Avgusta, ja sam bila na odmoru, na Egejskom ostrvu Samos....i posmatrala ovu pojavu uživo :))). Sada nas čeka Mlad Mesec i Totalno Pomračenje Sunca...."Total Eclipse of the Heart"..Još jedan Mlad Mesec u Lavu u ovoj godini....predhodni je bio na 0* Lava 23* Jula!!! Retko se dešava ali dešava se....Što se pomračenja tiče....možemo očekivati razne tekstove sa raznim upustvima kako "preživeti" ovu prirodnu pojavu i sl. 

21.Avgust 20:30: Mlad Mesec u Lavu na 28*
(Totalno Pomračenje Sunca)

U vreme Mladog Meseca u Lavu....
Mars će biti na 20* Lava, RxSMČ na 23*, Sunce i Mesec na 28*...Preko puta je RxJMČ u Vodoliji...
Sunce i Mesec u Lavu na 28* biće u trigonu sa RxUranom u Ovnu...
Sunce/Mesec u Lavu, RxUran u Ovnu i RxSaturn u Strelcu u Velikom vatrenom trigonu!!!
Mars i Jupiter će i dalje biti u sekstilu sada na 20*, Mars će biti i u trigonu sa RxSaturnom u Strelcu, Jupiter i RxSaturn u sekstilu....Sve su ovo snažne (pozitivne) energije....
Šta ćemo sa inkonjukcijom Sunca i Meseca sa RxKironom u Ribama?....Nekoga će nešto i da zaboli...I Venera u Raku će se tada još uvek nećkati....na kraju je kvadrata sa Jupiterom ali na početku kvadrata sa RxUranom u Ovnu....
Svako će ovu energiju Mladog Meseca i totalnog pomračenja doživeti drugačije....U svakom slučaju ovo je energija novog početka...Ok, nešto mora da se završi da bi nešto počelo....ali to je tako....prirodni sled stvari....
Možete očekivati novo poglavlje u vašim životma, posebno oni koji će Mlad Mesec i pomračenje imati na ASC, MC, oko Nat Sunca i Meseca....Najverovatnije se neće dogoditi niišta oko tog datuma ali promene su izvesne u narednom periodu....Nešto će započeti....ali to nešto možda otkrijete tek u naredniim godinama...




⭐🌑Bitna je kuća u kojoj se nalaze Sunce i Mesec u konjukciji na 28* Lava....
U 1.kući možete očekivati lične promene...nešto kao novi vi....u 2.kući nove stvari na planu emotivne i materijalne bezbednosti i sigurnosti, u 3.kući neka nova komunikacija, možda kraći put....dešavanja sa braćom, sestrama, u 4.kući promene u domu, porodici...to može biti nešto vrlo kreativno, u 5.kući nova ljubav, kreativnost, zabava, u 6.kući nova dešavanja na poslu, svakodnevnom životu, navikama, u 7.kući novo u braku, vezama, odnosima sa javnošću, u 8.kući nov pristup kriznim situacijama, mogućnost tuđe podrške, u 9.kući nova uverenja, možda duži put, odluka o obrazovanju, u 10.kući nove profesionalne mogućnosti, odnos sa roditeljima, u 11.kući razna nova iznenađenja, novi odnos sa prijateljima i u 12.kući rad na sebi, ali i pomoć onima kojima pomoć treba....
Ovo je naravno vrlo, vrlo uopšteno....
⭐Izvesno je da će Ovaj Mlad Mesec će nešto jače osetiti: Lavovi, Vodolije, Bikovi i Škorpije, ali i svi vi koji imate neke planete na oko 28* ovih znakova!!!

Maksimalno pomracenje 11.08.1999.* se dogodilo u blizini rumunskog gradica
 Rimnicu-Vilcea: latituda = 45°04,5'N, longituda = 024°18,0'E

Ne mogu a da se ne setim jednog totalnog pomračenja Sunca u Lavu....bilo je to 11.Avgusta 1999. godine!!! To pomračenje je bilo vidljivo u velikom delu sveta....Sećam se da su tada moji sugrađani uglavnom dan proveli u svojim kućama prestravljeni, navučenih zavesa i spuštenih roletni zbog onog čime su narod "bombardovali" mediji.....JAT je tada odložio svoje letove na nekoliko sati....A sve zbog jedne prirodne pojave (pomračenja su, kako su znali još veliki antički astronomi Hiparh iz Nikeje i Aristarh sa Samosa, visoko predvidljive pojave.) O Arustrahu sa Samosa sam ovog leta na Samosu dosta naučila...Sve što je imalo da se dogodi dogodilo se pre ovog pomračenja u periodu od 24.Marta do 10.Juna 1999. Sada posle 18 godina možemo da saberemo utiske....i da sumiramo taj period naših života...
Moj život se u narednih godinu dana od tada drastično promenio....na bolje, moram odmah da dodam :)). Okončala sam jednu turbolentnu vezu sa jednom Škorpijom (sa kojim sam i dočekala pomračenje) i upoznala sam nekog (Vaga) ko je promenio mož život iz osnova....Na Dunavu leta 2000. upoznala sam muškarca koji je bio i ostao svetla tačka u mom životu....Njega više nema, preminuo je iznenada....u avgustu 2016. kada sam bila na Kritu...





Нема коментара:

Постави коментар