четвртак, 17. август 2017.

"Gde smo bili i gde treba da idemo"....Sunce konjukcija Severni Mesečev Čvor u Lavu


Sunce konjukcija SMČ 22:44

 Ti možeš sve...💗


Danas na zvezdanom nebu:
★Mesec:
Kretanje Meseca
Mesec je u Blizancima
Mesec sekstil Sunce 09:13
Mesec kvadrat Kiron 14:48
Mesec sekstil Uran 15:38
Mesec u praznom hodu od 15:38 do 18:12
Mesec prelazi u Raka 18:12
★Planete:
Venera kvadrat Jupiter 08:39
Sunce konjukcija SMČ 22:44


Mesec je u Blizancima, od jutros na 24*
Mesec danas putuje kroz Blizance sve do 18:12 CET kada će preći u Raka....Do tog vremena pojačana mentalna aktivnost, radoznalost, komunikativnost....Potreba da se radi više od jedne stvari :), Merkur vladar Blizanaca je retrogradan pa budite ipak oprezni :))). Mesec je danas između dva sekstila jedan sa Suncem u Lavu i drugi sa RxUranom u Ovnu...Sve su ovo dobre energije za četvrtak, za dan pre vikenda :))). Sklad duše (Mesec) i volje (Sunce), potreba za promenama, iznenađenjima, iznenadnim dešavanjima....da malo izađemo iz rutine i poznatog (Uran), možda što smo nekada već radili (retrogradni Uran)...Ovaj kvadrat Meseca sa RxKironom u Ribama se "udenuo" između ovih pozitivniih aspekata od jutros....i negde bi mogao (a ne mora) da pokrene neku bol, neku bolnu situaciju...nešto od ranije što boli i što nije (za)lečeno....retrogradni Kiron!!! Svaka bol ima leka, ili da se malo našalam...ima leka apoteka :)). Možda nije za šalu reći će neko, možda je taj neko u pravu....ali ja to tako :)).  Smehom protiv bola....preporučujem taj "lek" svima....
Mesec će već od 15:38 ući u prazan hod....mnogi će malo ili više usporiti i neznajući zašto....Od 18:12 Mesec će boraviti u Raku....i potreba za mirom, sigurnošću, bezbednošću kreće....Potreba za domom, porodicom.....ognjištem u prenosnom smislu ove reči....
Ja osećam intezivno ovu energiju Meseca u Blizancima od jutros....Radim dva (tri) posla, pokušavam da se priviknem da više nisam na odmoru....i ide nekako :))). 




O kvadratu Venere i Jupitera pisala sam pre neki dan....
Da bi vam dočarala kako neki aspekti rade ispričaću vam svoju priču:
Ja ovaj kvadrat osećam kao neku euforiju....Ne volim taj osećaj, ali eto zvezde me ne pitaju šta ja volim :)). I opet šalu na stranu, osećam u isto vreme radost što počinjem da radim ali imam i potrebu da odem negde....još bi da putujem....Venera u Raku prolazi mojom 9.kućom....nekako sam još negde tamo daleko u inostranstvu (9.kuća) pored neke vode (Venera u Raku)....Jupiter u Vagi na mom ASC, i on bi još da putuje....Za neki dan će preći u moju 1.kuću, tek onda će me "svrbeti tabani"....
Tran Venera u Raku u 9.kući je i dalje u opoziciji sa Tran RxPlutonom iz 3.kuće....Neko iz "doba Jure" je ovih dana samnom u komunikaciji....Prošlost na delu....nešto što je odavno, pradavno završeno....:))). Zanimljiva komunikacija (putem društvenih mreža)....Malo iritantna, šta malo :)). Rade aspekti "svoj posao"...Nije to od juče, ovaj tranzitni aspekt je samo okidač....Već duže vreme Tran RxPluton je u egzaktnom trigonu sa mojom Nat Venerom!!! Neda mi mira...pa na Samosu me zaskoči, podseti....I šta sada....hoće li ovaj tako dobar dugotrajni tranzit (trigon Nat Venere i Tran Plutona) da se "potroši" na jednu staru priču? Nadam se da neće....Zapravo znam da neće....Prošlost je tu da nas podseti zašto je nešto prošlost!!!


💗Sunce konjukcija SMČ 22:44

Danas pored kvadrata Venere i Jupitera još jedan egzaktan aspekt
⭐Sunce u Lavu konjukcija RxSMČ u Lavu na 24*
Sunce ovde obasjava tačku izlaza....izlaz je baš tu gde se nalaze trenutno (tranzitiraju) Sunce i SMČ...I eto oni su u mojoj 10.kući....Izlaz je u poslu kažu meni zvezde :))). I ja sam sa tim sasvim OK....I baš tamo gde vam se sada nalaze Sunce i SMĆ (Severni Mesečev Čvor) tu je vaš izlaz...
Sunce je izvor života, Sunce je energija, snaga, volja, vitalnost.....Sunce je.....pročitaj te OVDE :))
U dobrom aspektu kao danas....Sunce će nam pokazati "put kojim treba ići"....Lakši put!!! Pravi put!!! To što je SMČ u Lavu retrogradan....ima notu prošlosti....ali bez prošlosti nema budućnosti...Ipak da se vratimo u sadašnjost.....ono što se SADA dešava je bitno....a to je da prepoznamo taj naš put....i da njime krenemo....Preko puta je RxJMČ u Vodoliji i put koji treba napustiti, kojim ne treba ići....ili teži put (za one koji ipak i dalje idu njime)....
Sunce u ovakvoj poziciji (još u Lavu) ima potrebu da se pokaže, dokaže....želi slavu, želi da bude u centru pažnje, želi reflektore, crveni tepih :))). Želi pohvale, divljenje....aplauz. Oni koji se bave javnim poslom....ovo je prilika za vas....Ovo je prilika i za sve ostale....možete ako već niste da budete centar sveta nekome....Možete biti poznati u svom svetu....Ovo je i jaka kreativna energija, dakle ne morate biti poznati javnosti, možete biti poznati u svojoj sredini....
💗Sunce je simbolično naše srce...i organ i ono što pomislimo kada kažemo srce....Venera je u aspektima kakvim jeste (danas kvadrat sa Jupiterom, još uvek u opoziciji sa Plutonom)....Sve ovo dovoljno jako da srce bude zbunjeno....Ipak poslušajte šta srce ima da vam kaže ono najbolje zna, ono uvek najbolje zna.....


Sa albuma "Dobro jutro, to sam ja" (2005)


Ti možeš sve...


Нема коментара:

Постави коментар