субота, 25. фебруар 2017.

I Have A Dream...U susret Mladom Mesecu u Ribama i Pomračenju Sunca...




★★★
Subota je...Saturnov dan....Saturn je u Strelcu na 26*...još uvek je u sekstilu sa Merkurom u Vodoliji od pre neki dan!!! Danas će biti na kraju dana i u sekstilu sa Mesecom u Vodoliji!!! Stabilna energija, pozitivna energija....i sve ovo na dan od Mladog Meseca u Ribama i Pomračenja Sunca!!! Pripremamo se lagano....Ja i ne baš lagano....bar kada je moj noćašnji san u pitanju....Sanjati zemljotres a onda jutros pročitati da je zemljotresa bilo nedaleko od nas....nije baš lagano....Ipak straha nema....samo isčekivanja....

Skopelos ulaz u kapelu

"Čekati, biti strpljiv, to znači misliti."  Friedrich Nietzsche
"Čekala sam i čekala, i kad nije došla nikakva poruka, znala sam da je od tebe."  E. Briliant
"Od svih ratnika najjača su dva: vreme i strpljenje."  L. Tolstoy
"Onaj koji ima strpljenja ima šta god želi."  Benjamin Franklin
"Strpljenje je gorko, ali mu je voće slatko." Aristotel
"Usvojite ritam prirode; njena tajna je strpljenje."  Ralph Waldo Emerson




Danas na zvezdanom nebu
Mesec sekstil Mars 08:46
Mesec sekstil Uran 10:52
Mesec trigon Jupiter 12:01
Mesec sekstil Saturn 19:11
Mesec u praznom hodu od 19:11 do 01:24 (26.Februar)
Mesec prelazi u Ribe 01:24 (26.Februar)
Mesec konjukcija Sunce - Mlad Mesec 15:58 (26.Februar)
Pomračenje Sunca 15:53 (26.Februar)



Mesec je u Vodoliji, od jutros na 21*
Jedan dan pre Mladog Meseca i Pomračenja Sunca u Ribama, Mesec pre prelaska u Ribe pravi sve same pozitivne aspekte....Jutro počinje sekstilom Mesea i Marsa u Ovnu na 20*...snažna energija za subotnje jutro, za akciju...još samo da nas vreme posluži.... odmah posle toga Mesec je u sekstilu sa Uranom u Ovnu na 21*....energija iznenađenja, iznenadnih dešavanja, odluka, poseta, druženja....možda danas stignu gosti ili vi odete u goste :)))...I tako će Mesec zaokružiti ciklus dobrih aspekata sa planetama u Ovnu, juče sa Venerom, jutros sa Marsom i Uranom!!! 
Oko podneva Mesec će biti u trigonu sa RxJupiterom u Vagi na 22*....ovo je baš dobra energija, energija "anđela čuvara", energija optimizma, lepog raspoloženja koje se širi....to što je Jupiter retrogradan može doneti neka lepa sećanja ili dešavanja vezana za prošlost....Jupiter je u Vagi, tu su i lepi odnosi, veze, emocije....
I na kraju dana Mesec u sekstilu sa Saturnom u Strelcu na 26*....u krevet ili u život kako se ko odluči mirno, staloženo, odgovorno.....Ovo je poslednji aspekt Meseca u Vodoliji, on eće tada biti u praznom hodu sve do 01:24 kada će Mesec preći u Ribe....Oni koji su se odlučili za odmor imaće energiju odličnu za snove, meditaciju, duhovnost....oni koji su se odlučili da petak na subotu provedu van kuće imaće energiju romantike, mašte, čarolije, muzike...
Čim uđe Mesec u Ribe srešće se sa Merkurom u Ribama na 0*6'....lepi snovi, lepe misli, romantika, mašta, lepa komunikacija....i to je samo uvod u konjukciju Meseca i Sunca u Ribama na 8*12' u 15:58 CET i Pomračenje Sunca...



Snovi mogu postati stvarnost...
Čim Mesec uđe u energiju Riba sat vremena posle ponoći kreće energija snova, mašte, mistike, čarolije, čuda, tajanstvenosti, romantike, boje, zvukova....(pročitajte ovo) U konjukciji sa Merkurom 01:35 misli, reči, komunikacija obojeni energijom Riba....sve emotivno, negde i preemotivno...Uvod u ono što će nas dočekati u Nedelju u 15:58....

Mlad Mesec u Ribama i prstenasto Pomračenje Sunca
U ZVEZDAMA U FEBRUARU napisala sam već gotovo sve....ono što mogu da dodam je to da se ovaj Mlad Mesec i Pomračenje nalaze u zanimljivom okruženju...posebno ću izdvojiti konjukciju Marsa i Urana na 21* Ovna (egzaktno 27.Februara)....oni zajedno u opoziciji sa RxJupiterom u Vagi (odnosi, veze...). Moguća su razna iznenađenja (Uran), burna, silovita...(Mars)...Tu je i konjukcija RxJMČ sa Mesecom i Suncem  i to je to...naš susret sa prošlošću i budućnošću....pa ko se snađe....Sa jedne strane RxJMČ 3* u "sredini" Mesec konjukcija Sunce na 8* i sa druge strane Neptun na 9*... Ovde Neptun može da zavede, oboji ružičasto sve ovo ali može i da vam otvori intuiciju, maštu, čaroliju....opet je sve do vas....

Mlad Mesec u Ribama i Pomračenje Sunca na 8*
26.Februara 15:58 CET


Mlad Mesec u Ribama i Pomračenje Sunca na 18*
9.Mart 2016. 

Ko se od vas seća prošlogodišnjeg Mladog Meseca u Ribama i Totalnog pomračenja Sunca na 18* 9.Marta 2016.?! Ko se ne seća evo tekstova:
Ovaj aktuelni Mlad Mesec u Ribama je na 8* Riba, prošlogodišnji na 18*!!! Negde će to biti ista kuća, negde neće...I prošle godine u ovo vreme se digla bura oko izbora i ove godine se slične stvari dešavaju, ali ja nešto nisam baš stručnjak za politička dešavanja...jednostavno ne dotiču me sem kada mi neko "prstom u oko" dotakne živac :))). Sećam se da sam prošle godine u ovo vreme imala baš puno konsultacija, bilo je tuge, razdvajanja, suza, preemotivnih dešavanja....Bilo je mnogo situacija gde je kraj zapravo bio novi početak... ali tada mnogi to nisu doživeli tako...tek mnogo kasnije...Okruženje (ostali aspekti) tada nisu bili baš lagani!!!



Ovaj sadašnji Mlad Mesec u Ribama i prstenasto Pomračenje Sunca je nešto drugačiji....
Okruženje je drugačije....Biće pre svega jako emotivan....U energiji Riba pored Meseca i Sunca (8*), tu su i Merkur 1*, RxJMČ ☋ 3*, Neptun 11* i Kiron 23*...O energiji Riba imate OVDE!!!
Dodatno je emotivan i zbog Venere u Ovnu koja je u retrogradnoj senci i sve bliže retrogradnom hodu a to je negde već slično energiji Riba!!! Gde god je energija Riba tu je i neka magla, mistika, ružičasti pogled na svet....pogled je zamagljen, ružičast....mnogo toga može biti nejasno....Ovo je i jaka intuicija, pa pre svega poslušajte intuiciju....




Pogledajte gde vam se Mlad Mesec u Ribama nalazi. 
U kojoj natalnoj kući!!! Ta kuća će objasniti više....jer to je oblast života koji će biti u prvom planu. Dodatno pogledajte kojim kućama vladaju Mesec (kuća u Raku) i Sunce (kuća u Lavu) i te kuće dodatno mogu objasniti neke stvari!!! Zatim pogledajte osim tranzitnih aspekata Meseca i Sunca i aspekte koji oni prave sa vašim Nat planetama!!! I da vam skrenem pažnju, ne mora se ništa dogoditi baš sutra....uticaj ove energije traje duže od jednog dana!!! Od tri do šest meseci!!!




Meni se i ovaj i prošlogodišnji Mlad Mesec u Ribama i Pomračenja nalaze u 5.kući!!! Ove godine Mesec i Sunce su u konjukciji sa mojim Nat Jupiterom!!! Oni su i u trigonu sa mojim Nat Neptunom u Škorpiji!!! Blago meni ima da sanjam budna!!! Oni su i u egzaktonoj opoziciji sa Plutonom u Devici...nešto će se sigurno završiti (konačno) i nešto novo ima ogromnu šansu i potencijal!! Radujem se tome.... Ako dodam na sve ovo noćašnji san koji je bio tako živ....a sanjala sam zemljotres! Zemljotres je sam po sebi zastrašujuć....i ja sam svesna da će se neka krupna stvar dogoditi....Ono što me je posebno iznenadilo je što sam jutros prvo naletela na vest da je u okolini Banja Luke bio zemljotres....negde baš u vreme kada sam ja sanjala zemljotres!!!


I have a dream, a song to sing
To help me cope with anything
If you see the wonder of a fairy tale
You can take the future even if you fail
I believe in angels...





Нема коментара:

Постави коментар