понедељак, 3. октобар 2016.

U glavi mi neka Kuba.... Guantanamera :))


Mesec konjukcija Venera u 22:57 CET
Hiper senzitivan Mesec :))
Mesec i Venera u Škorpiji na 12*
Potreba za ljubavlju...strašću, pripadanjem. Ovo je lepa (Venera) duša (Mesec)... Žene gracioznije, lepše, strastvenije...Muškarci šarmantni, uživaju u društvu žena... Lepota, lepe stvari, kreativnost, umetnost u porastu...Spremanje hrane kao čin ljubavi :)). Zavođenje "preko stomaka" :)). Uživanje u društvu...uz lepe detalje, muziku....Ljubavni susreti....Otkrivanje lepote....


Na nebu: Venera u Škorpiji trigon RxNeptun u Ribama, sekstil RxSMČ u Devici (od ranije), sekstil Pluton u Jarcu (uskoro). Sasvim zavodljiva energija svuda oko nas....Tu je i Mars u Jarcu kvadrat Jupiter u Vagi (uskoro), pa neće škoditi ako budete i malo oprezni...


Pogledajte u kojoj kući vam tranzitiraju (prolaze) Mesec i Venera (12*  Škorpije)


Meni prolaze kroz 1.kuću i sada su "preko" mog Nat Neptuna....u egzaktnom trigonu sa Nat Jupiterom u Ribama....Meni se opet putuje negde....U glavi mi neka Kuba.... Guantanamera :)) mi odzvanja u glavi...  Kuba.... Fidel, Če Ge Vara....i muzika, cigare, rum, stari ševrolet...:))
Odzvanja mi muzika, salsa, kongo bubnjevi... 
Nije meni lako...:-))) 





Нема коментара:

Постави коментар