петак, 2. септембар 2016.

"Like a bird on the wire..." Danas na zvezdanom nebu...

Zvezdice,


Ja se od jutros borim sa pismima....dnevno pristignu toliko da ne stignem da odgovorim na sva... od odmora do sada sam propustila neka pisma za zakazivanje tako da sada ispravljam grešku...taman u vreme retrogradnog Merkura :))....
U međuvremenu se "zakuvalo" na FB zidu....eh taj Merkur :))




Mesec je još uvek u Devici, a mi još uvek pod utiskom Mladog Meseca i Pomračenja Sunca...

"Govori samo o onome što ti je jasno, inače ćuti."
"Sedam puta prevrni jezik prije nego što počneš da govoriš."
"Daj više odmora jeziku nego rukama."
Lav Tolstoj (Mesec konjukcija Merkur)

I Mesec i Sunce su i danas aktivni...
Trenutno smo pod uticajem opozicije Meseca u Devici i RxKirona u Ribama....i svako se bori sa svojim "ranama"... i traženjem "ključa" - Kiron i izlečenja ili bar zaceljivanje nekih rana...onih iz prošlosti (RxKiron)... Dan će se završiti konjukcijom Meseca i RxMerkura....odlazimo na spavanje sa mislima koje idu u prošlost...Neko će ostvariti i neku komunikaciju u te sitne sate (oko ponoći)...

Sunce danas aktivira T-Kvadrat:
Sunce u Devici opozicija RxNeptun u Ribama, a oni (Sunce, Neptun) u kvadratu sa Saturnom u Strelcu! I ako će Saturn kvadrat Neptun tek biti egzaktan 10.Septembra ovaj T-Kvadrat već "radi"....ja ga i te kako osećam na svojoj koži... Po prirodi nisam nervozna osoba, ali današnji dan mi je baš počeo sa nervozom....Naravno svemu je još dodatno "kumovao" retrogradni Merkur....nesporazumi na sve strane.
Nikako nije lagan ovaj T-Kvadrat....RxNeptun je tu da nas uvuče u zamku iluzija,  volja (Sunce) oslabljena, tu je i po koji strah, zastoj, kočnica (Saturn)....pritislo! Mars u Strelcu dodaje gas!!! A mi ni tamo ni ovamo....
Jučerašnji Mlad Mesec u Devici i Pomračenje dadaju svemu realnost (Devica)...Novi početak je moguć i kao što sam već negde napisala nešto teži nego obično....ali moguć!
U celoj ovoj priči oko T-Kvadrata su i Mesečevi Čvorovi...RxSMČ u Devici na 12* i RxJMČ u Ribama na 12*, dakle jako blizu Suncu i Neptunu (10*). Vladari Merkur i Jupiter u konjukciji. RxSMČ je "izlaz" i rešenje...meni je on u 11.kući...dakle druženje i neko iznenađenje...Merkur i Jupiter u 12. kući....da pobegnem negde :))))))
Odem u prodavnicu da kupim nešto.....vratim se a brava na ulazu ne radi....to se dešava već dva tri dana, jednom hoće pa kao danas neće....pozvonim komšiji on siđe....u međuvremenu druga komšinica otključa, ja probam i dalje moj ključ neće....
Uzdam se u konjukciju RxMerkura i Jupitera u Devici....prizivam neke lepa sećanja, mada bi ona mogla još više da proširi nervozu....i produbi nesporazume....RxMerkur vraćajući se ka Jupiteru može i da vrati nešto ili nekog. Meni je vratio večiti problem sa pismima...vratio problem sa bravom koji nije od juče....
Prizivam more, talase koji me umiruju....neki brod da mogu da se otisnem na pučinu....Ja svoj posao volim, ma šta volim obožavam....i zato me ovakve sitacije "pomere"....Ipak tu je vikend i znam napuniću baterije :))))



Više o ovim aspektima ovde:

Kada dođe dan kao ovaj....ja potražim izlaz ili on potraži mene :))....a on je u 5.kući....kao da je znao....ljubi ga majka me pozvao da se kako on kaže malo družimo uz neku klopu van kuće :)))

Нема коментара:

Постави коментар