петак, 5. фебруар 2016.

Otići ili ostati.....Odgovori na neka pitanja....



Dragi moji....vaša pisma, poruke, razgovor sa vama ukazuje mi da se mnogi od vas pitaju dokle više :)))
VENERA je sve bliža PLUTONU....njihov susret se sve više oseća u vazduhu a dogodiće se čvrsto na zemlji (Jarac)...I eto nekih pitanja: "zabranjeno voće" i da li je to dobro za mene; u glavi mi je haos; da li je ovo što osećam opsesija; bivša ljubav u sadašnjem vremenu; nezavršena priča iz prošlosti...i da ne nabrajam pitanja koja sam parafrazirala.....
Susret ljubavnika (Venera i Pluton)....susret u realnom vremenu, susret u glavi, duši, srcu....koliko nas toliko i mogućnosti.... Zašto prošlost? Takva je energija Jarca....trag u vremenu, vreme u prošlosti, prošlost u sadašnjosti...nezavršene stvari iz prošlosti...Ponekad je teško zaboraviti prošlost, to je u redu, ali prošlost treba staviti na pravo mesto...sa uspomenama se može živeti ali ne treba živeti u njima....Lakše reći nego učiniti....
Tu je i MARS u Škorpiji sa svojom intezivnom energijom, energijom sve ili ništa, budi strast ma koliko je neko "zakopao"....isplivava ona iz tajnih dubina Škorpije, natapa zemlju Jarca....mnogi ovde "pucaju po šavovima"...
Ljubav (Venera) nije posedovanje (Pluton) druge osobe....ljubav prema voljenoj osobi nije poništavanje sebe, poništavanje ljubavi prema sebi...ne vrti se ceo svet ili život oko druge osobe....teško je to shvatiti sa ovakvom energijom planeta.....ali nije nemoguće....
Haos u glavi, srcu, duši.....podstiče URAN u Ovnu....mnoge će "protresti iz gaća" :-))), izvinite na ovom poređenju nije mi palo na pamet ništa drugo :-))), buni se moja Vaga (ASC) fina je ona ali moram slikovito da objasnim :))))...
On bi da prodrma, što drvo što kavez, sve zavisi kako se osećate....on bi da razbije, rasturi, razdvoji, prekine....Ostati ili otići?! To znate samo vi....
Ovo su tranzitni aspekti....dođu i prođu....mnogo je bitnije šta ove planete ovaj četverac (Venera, Pluton, Mars i Uran) rade u vašem horoskopu, koje položaje zauzimaju (kuće) i koje aspekte prave sa planetama u vašem horoskopu....to je ono što svakog od vas čini posebnim, vašu priču čini drugačijom.....
Lep vikend vam želim.....




P.S. Ovo je copy-paste sa mog FB zida. Jutros prva kafa, Mesec, Venera, Pluton i Merkur u Jarcu svi zajedno u mojoj 3.kući.... komunikacija, pisma......Inbox .....prepun.  Namam puno vremena da odgovorim svima, lakše je bilo odgovoriti jednom porukom....
Ova pesma je samo moj lični odgovor energiji planeta....



Нема коментара:

Постави коментар