недеља, 7. фебруар 2016.

Odgovor na pitanje......

da li vi imate neku skrivenu kameru negde u skrivenom delu mog zivota kada ovako opisujete mene,njega...?zastrasujuce tacno...hvala vam na ovim recima...jos samo kada bih znala da li ce se vratiti,ali mislim da to ni vi,ni ja,u ovom trenutku ne mozemo znati...veliki pozdrav



Draga moja nepoznata....
Nemam ja skrivene kamere :)), ima ih nebo....svuda su oko nas.....Aspekti utiču na sve nas bez izuzetka, samo su priče slične ili sasvim drugačije ali svako ima svoju priču.... pričaju ih aspekti...položaji planeta u našim horoskopima, tranziti, predikcije, solarni horoskopi....Nevidljivim nitima ispisuju priču naših života... Često se "prepoznamo" i mogu ti reći nisi jedina. Juče su me mnogi pitali da li sam pisala o njima.....Primer iz teksta je iz stvarnog života, samo je njen i njegov, ali ima još primera vrlo sličnih baš ovih dana što i nije za čuđenje kada znamo kakvi su trenutni tranziti... Da li će se vratiti? To se može i naslutiti i znati.....pitanje je samo koliko je neko spreman za odgovor....
Želim ti sve najbolje u životu.....


Нема коментара:

Постави коментар