четвртак, 17. април 2014.

Kada Merkur "poludi" :-)))

Reči zaista nekada mogu da budu oružje....ili kako Đole kaže igračke...

"reči jesu moje igračke
cakle mi se u glavi
kao oni šareni staklici kaleidoskopa"

Ovih dana Merkur u Ovnu je više nego aktivan... 
Merkur već po default-u (što bi mladi rekli:-) sa energijom Ovna ima neku intezivnu priču a sa trenutnim aspektima sve je još aktivnije i intezivnije: konjukcija sa Uranom u Ovnu, kvadrat sa Jupiterom u Raku, kvadrat sa retrogradnim Plutonom u Jarcu.... Tako zajedno su formirali T-Kvadrat.... Merkur je i u opoziciji sa retrogradnim Marsom u Vagi pa je to još jedan T-Kvadrat a svi tako zajedno formiraju Veliki krst....


Đole kaže i ovo:
"ali, postoje u nama neke
neprevodive dubine
postoje u nama neke stvari
neprevodive u reči"...

Međutim ovih dana nekim ljudima je baš teško sa rečima... 
Neki ljudi teže izlaze na kraj sa rečima, mislima, komunikacijom.... i baš sve prevedu u reči....čak i ono što baš i ne bi trebali....I niko tu nije kriv ili jeste Merkur :-)). Reči se teško zadržavaju, neka sila ih tera da budu izrečene:
*da li je za to kriv kvadrat sa Jupiterom u Raku (egzaktan 14.Aprila) sa kojim se preteruje, gde je netaktičnost više nego prisutna, ali i rasejanost, (kod nekih i neki kompleksi), gde se u potrazi za istinom se preteruje,sa njim su mogući problemi sa zakonom, problemi sa učenjem...,
*da li je za to kriva konjukcija sa Uranom (egzaktna 14.Aprila) pa je jezik bio (i još je) brži od pameti, neki su pomislili da su genijalci, a neki su bili nervozni, napeti, zapaljivi pa su im i reči bile takve.....u rasprave se ulazilo i ulazi brže i bez mnogo zadrške..., 
*da li je za to kriv kvadrat sa retrogradnim Plutonom u Jarcu (egzaktan 15.April)... što je dodalo još nervoze, napetosti, intezivne mentalne energije, gde su se mnogi precenili, gde je bilo nekih opsesija i fanatizma i u mislima i u izgovorenim (negde i napisanim) rečima...mnogi su pokušali i pokušavaju da nametnu svoje stavove i demonstriraju svoju moć....pa i da treniraju strogoću...., 
*da li je za to kriva trenutno najjača opozicija sa retrogradnim Marsom u Vagi (egzaktna od juče 16.Aprila)...gde je jezik bio oštar, govor nervozan, impulsivan, nepromišljen....gde se prebrzo dolazilo do nekih zaključaka, gde je bilo (i još je) i nepromišljenih zaključaka....borbenost u rečima, stavovima, mišljenju....

Hm....Merkur je sve nego miran i staložen ovih dana.....
Ja sam ga zapostavila u smislu nisam pisala više o njemu od onog u mesečnom izveštaju o zvezdama.....ali evo ispravljam grešku....Prvo jer sam i sama postala njegova žrtva a drugo jer su me neki ljudi naveli da pišem o ovoj temi....

I ovo je odličan primer kako na neke ljude deluju neki aspekti i tranziti...
"Reci bi sve pokvarile"...(Opet Đole :-), naravno ako mi to dozvolimo....
Neće svi biti pod uticajem ovog i ovakvog Merkura, zapravo hoće ali ne u istoj meri... Mnogo će zavisiti od položaja ovog Tran Merkura u njihovim horoskopima i od toga kakave aspekte on pravi sa Nat planetama. Ako su aspekti dobri njegov uticaj i uticaj svih kvadrata i opozicije neće biti baš prejak.... ali ako su ti aspekti manje dobri ili lošiji onda će sve ovo da bude izraženije nego kod drugih....Dakle neko će se sasvim prepoznati u priči o tranzitnim aspektima Merkura, neko će manje a neko skoro da i neće....Ali svi ćemo biti u prilici da se susrećemo sa onima na koje ovi tranziti jače deluju pa smo ponekad hteli ili ne i mi sami učesnici u svemu.... Ne morate vi da budete ti koji osećaju aspekte ali možete da ih osetite preko drugih onih na koje oni i te kako deluju.... Dakle da budete nešto kao žrtve.... a to je indirektan uticaj.... E to se meni dogodilo... :-))). Samo meni je pomoglo iskustvo, zatim moj karakter (horoskop) i ja sam iz svega toga izašla sasvim nepovređena ili neoštećena.... druga strana je prošla lošije jer reči te osobe nisu mogle da probiju moj štit :-))). Ta osoba se sada oseća loše ne ja....
Znači nekada smo direktni učesnici sa nekim tranzitima, nekada indirektni....


Ova Đoletova pesma je jako lepa....
"pokazala mi je u koje zvezde treba da se zagledam"...
U njoj je i ovaj stih....koji ima takođe veze sa rečima...ali i sa današnjim Venerinim aspektima (trigon Jupiter, sekstil Pluton).....tako da je izbor pesme pravi ....:-)))
"O, da mi je da se
još samo jednom zaljubim
opet bih gledao
niz kej kao niz prugu
i opet bih znao
da se u oblak zadubim
i čekao bih samo nju  
ni jednu drugu"... 



P.S. E pa nadam se da vas Merkur ne iskušava previše i da mu odolevate (izdržite još koji dan već u nedelju Merkur više neće imati niti jedan od sada aktuelnih aspekata) .... Ali isto tako se nadam da Venerini aspekti "rade" kod vas....i da ćete se zaljubiti ako već niste :-))))

 

  Provincijalka 

 

Нема коментара:

Постави коментар