субота, 2. новембар 2013.

Pustila bih ja nju ali neće ona mene....ili aspekti rade :-)

To što me juče nije bilo ovde... je zahvaljujući retrogradnom Merkuru....ono kada ništa ama baš ništa ne ide kako treba. Telefon u kvaru, samim tim i interneta nema... Ima ga na mobilnom, ali kako pisati tekst na mobilnom, jednom sam to letos radila i nešto ne bih ponovo :-))).

Međutim nisam mnogo brinula... znam da sam vam sve što se JUČE dešavalo na zvezdanom nebu, danima ranije nagovestila... I da će ČETVRTI PO REDU KVADRAT Urana i Plutona biti EGZAKTAN, i da ćemo imati konfiguraciju JOD... Dakle sve je bilo tu.... nije bilo mesta za brigu. I nisam brinula. Sada sve imate u tekstu ZVEZDE U NOVEMBRU... i sve je kako treba :-))).

Kada aspekti rade....lični primer:
I nije to sve.... taj toliko spominjani KVADRAT me je eto dan ranije zaskočio i još jednom pokazao da je svaki KRAJ SAMO NOVI POČETAK.... U Maju ove godine me je dobro prodrmao, i sada je samo dovršio šta je imalo da se dovrši... Zapravo podsetio me je da je nešto što se TADA dogodilo zapravo najbolje što mi se i moglo dogoditi... Međutim nije samo kvadrat "kriv", pomogao je i retrogradni Merkur svojim povratkom u prošlost... To su one situacije kada bi vi pustili nju (prošlost) ali ona prosto neće da pusti vas :-))). I da ne dužim....ASPEKTI RADE, rade svoj posao baš onako kako treba. Možda nam uvek nije po volji, ali vrlo brzo shvatimo KO ZNA ZAŠTO JE TO DOBRO... Ne volim ovu rečenicu, ali sada je adekvatna :-))). 
***Srećom pa sudbina ima više mašte od nas samih....:-)))
Al' nebo imalo je dobar dan
kad meni te je poslalo
nikom te ne dam !

Lutrija 

 




Нема коментара:

Постави коментар