четвртак, 9. фебруар 2012.

Mars i dalje retrogradan ...a ja ponovo sa vama

Inbox mi je ovih dana prepun vasih pisama i pitanja zasto sam prekinula da pisem? Od 18.Januara nisam napisala niti jedan post. I taj poslednji je bio o retrogradnom Marsu....o zdravlju i bolestima....kako ko gleda na to....briga o zdravlju ili briga zbog bolesti....to vam je ono ili je casa do pola puna ili je do pola prazna.....Kako god, tek od 19.Januara ja sam u velikoj brizi zbog necije bolesti. Mars je u mojoj 11. kuci....na prvi pogled rekli bi briga zbog prijatelja....ne to ovde nije slucaj. Indirektno ovaj i ovakav Mars u Devici (zdravlje, bolest...) pokrenuo je sasvim drugu pricu....nesto kao okidac. Merkur vladaoc Device u mom horoskopu se nalazi u 10. kuci (jedan roditelj) i u opoziciji je sa Saturnom iz  4. kuce (dom, porodica, roditelj) ....Ovde se radi o mojoj majci....tog dana se dogodilo nesto sto je nase (moje i mojih najblizih) dane pretvorilo u veliki strah i brigu...Za mene je sve stalo....a svu energiju (Mars) prebacila sam na resavanje tog problema....I krenulo je.....hitna sluzba, lekari, dom zdravlja...potpuna neorganizacija za hitne slucajeve i potpuna nebriga.....veoma bolesna zena sedi u hodniku i ceka red, doktorka kardiolog nervozna i cak bi rekla histericna vice na moju majku, sestre joj unistavaju vene na obe ruke, drze je na infuziji pored otvorenog prozora (a meni ne dozvoljavaju da udjem)....koliko sam samo bila ljuta....i koliko sam samo morala da kontrolisem taj bes da ona ne primeti.....Ko moze da gleda da neko tebi toliko blizak pati? Odluka je brza ne zelim takav tretman za zenu koja je citav svoj radni vek odvajala i za zdravstvo. Kakva drzava takvo i zdravstvo.....Onda krenem drugim putem.... privatni lekari, privatni domovi zdravlja i specijalisti.....sestre sa SIROKIM osmesima koje cvrkucu i "lete" kroz hodnike...ordinacije ususkane i moderno opremljene...doktori isto takvi....a svaki namesteni osmeh i lepa rec kostaju.....svaki pregled, svaki snimak, laboratorija....ma koga briga za to kada je neko blizak u pitanju.....Mojoj mami je bolje, za sada je njeno zdravlje ili bolest pod kontrolom....nije otisla u bolnicu zbog ogromnog straha sta je tamo ceka...i ja sam je u tome podrzala....ali iz istog razloga nisam je vise vodila u njen dom zdravlja...vec u privatni koji ovde ne zelim da reklamiram jer verujte ni oni ne zasluzuju to. Verujte da ovde ona cuvena recenica imas para imas sve, ili sve mozes pa i da se lecis ne vazi. Sve je tako sterilno kao i instrumenti koje koriste, a pacijenti su samo broj zabelezen u kompjuterima. Sada kada je majcino stanje stabilnije....ja razmisljam o prijateljima lekarima (tranzitni Mars u 11. kuci)...., zasto odmah nisam tako krenula, iz prostog razloga sto u trenutcima straha i brige uvek birate BRZE I JEDNOSTAVNIJE resenje a to je u nasem slucaju bilo....platiti i leciti se!!! 
Ako cete pomisliti da sam ogorcena jesam i ne krijem to....jednostavno ne mogu da razumem ljude u belim mantilima bilo da su namrsteni i neljubazni jer nisu adekvatno placeni, bilo da su nasmejani u usluzni jer su bolje placeni, svi oni zajedno treba da znaju zasto su izabrali taj poziv?....Ne kazem da nema izuzetaka njima svaka cast, ali toliko su retki da se i ne primecuju. Jednom prilikom u drzavnom domu zdravlja dok sam cekala majku koja je bila na infuziji u hodniku je bila KNJIGA UTISAKA i ja sam je prelistala......STRASNO....toliko negativnih kritika na racun sestara i lekara, da se zapitate da li je to moguce?!!! Mada i nije neko iznenadjenje kada znate da  broj lekara koji zavrsava u zatvoru je sve veci, korupcija sve veca, narod sve bolesniji....dovoljno je da pogledate zube naseg naroda i sve ce vam biti jasno....a to slozicete se nije (samo) estetski problem....tu vidimo da u zdravstvu nesto ne funkcionise kako treba...., a da ne govorim da se ovde umire od nekih bolesti koje su svakako izlecive... I gde smo stigli? Da se  jedan doktor nece isto ponasati kada radi u drzavnoj ustanovi ili u privatnoj....a radi u obe...strasno je to!!! Ili si lekar ili nisi!!! Sve vise mislim da je ZDRAVSTVU potrebno OZDRAVLJENJE!!!


Ali da vas ne gnjavim vise.....da se vratim astrologiji....mada sve ovo i jeste deo te price....Moje muke su se pojacale od 24.Januara, bas kada je Mars krenuo u retrogradni hod....Bes koji je bio prisutan u meni samo se pojacavao...ali ipak morala sam da budem mirna i pribrana...zivot ide dalje i bes nije resenje....Resavala sam jedan problem za drugim i verovala da ce biti bolje....Mars vlada mojom kucom javnosti pa sam odlucila da sve ovo o cemu razmisljam podelim sa vama, kovladaoc je i kuce novca.....i novac samo odlazi...ipak nije mi zao....naprotiv ako je on resenje nasih problema, a izgleda da jeste. Ipak retrogradni Mars je samo bio okidac u mom slucaju, neke druge planete su vec neko vreme nagovestavale moguce probleme sa zdravljem moje majke, a to su tranzitni Uran (6.kuca) u kvadratu sa Mesecom (majka), a u predikcijama Saturn (6.kuca) u kvadratu sa Mesecom (majka)....ulaskom Marsa u Devicu krenuli su neki zdravstveni problemi, a retrogradni Mars je na dnevni red doneo sve bolesti sa kojima se ona inace uspesno bori vise godina....a sta da vam kazem kada u jednom danu saznate da vam majka ima ozbiljan problem sa srcem, plucima (astmaticar je inace), lececi jedno "zaradi" zapalenje pluca jer je neko zaboravio da zatvori prozor...., i na kraju proradila je i zucna kesa....uh. Sada je bolje i ja sam se vratila svojim redovnim obavezama i poslovima. Naravno nema opustanja dok je Mars u Devici i posebno dok je retrogradan, ali idemo dalje....a ja sam eto ponovo sa vama. Iskreno ne znam sta cu pre....ovde je mnogo bitna organizacija.....a Mars prica svoju pricu....videcemo ko ce da bude jaci on ili ja :-). 
I da sve bude jos zanimljivije vidite i sami kakvo je vreme i kakve su vremenske (ne)prilike....Koliko se ja secam ovako nije bilo jos od pocetka 80ih....I opet pao sneg a svi nespremni....kao da je sneg u Februaru iznenadjenje....U nekim delovima ovog podneblja i jeste.....i na Facebooku kruzi jedan zanimljiv klip...radi se o Splitu i jednoj "zanimljivoj" izjavi jedne politicarke....da nije tuzno bilo bi smesno...
U Beogradu sada -16.....minimalna predvidjena temperatura -22, a maxmalna -10....ko prezivi pricace.....ne izlazite bez kape i rukavica....zapravo izadjite samo ako bas morate...Ja se nadam da cemo se (od)sada ovde cesce "vidjati", a to ce znaciti da je sve u redu.....Nadam se da ste zdravi i da vec ako neki problem mora da bude da to nikako nije vase zdravlje.....jer sve drugo ce se resiti......

Zima, zima - e, pa šta je, 
ako j' zima, nije lav! 
Zima, zima - pa neka je, 
ne boji se ko je zdrav!  


Нема коментара:

Постави коментар