уторак, 6. август 2024.

Venera u Devici iz ličnog ugla....plus priča o Venerinom povratku!


Moto:
"Lako je biti drukčiji među istima. 
Teško je razlikovati se od sebe samog."

Zvezdani(n) zapis 4139

Venera je ušla u Devicu. Ovo je moja Venera.
Danas ću pisati svima vama koji imate ovu Veneru ili poznajete nekog sa ovom Venerom.
Ovaj tekst može pomoći svima da bolje razmeju tranzit (ponašanje) ove Venere kroz vašu kuću Device u natalnom ličnom horoskopu. Na kraju teksta je i priča o Venerinom povratku!


Prešla je Venera sa crvenog tepiha i reflektora na polja zelena ili peščanu plažu.
Isplešće venac za kosu iz vrta, parka nekog i staviti ga u kosu.
Više nije u Lavu ali leto je još uvek a ona voli pesak, voli da oseti pesak međ prstima dok šeta obalom. Usput će skupljati školjke, pa i ako je na odmoru mora nečim da se bavi...
Usput misli o poslu, rešava ljubavne probleme u glavi, razmišlja o zdravlju. Misli na sestru, drugaricu zvale su je da joj se požale jer ona zna da sasluša, zna i da da dobar savet, a ako ne zna, zna ko zna... 
I ako je na poslu ili na odmoru ona uvek ima rešenje za neki problem. I sve to "oseti u crevima".

I ne brine....ona uvek ima sve što treba u kućnoj apoteci, nju nosi i na odmor. Ima čaj za "lenji stomak" ima melem za opekotine, bez flastera u tašni nigde ne ide...O imunitetu brine i na odmoru.
Sa sobom uvek nosi papir i olovku,  ima i telefon sa olovkom. 
Ona mora da zapiše...misao, osećanja, uspomenu ili neki spisak. Piše dnevnik, piše plan jer ona ne zna sasvim da se opusti pa i ako je na odmoru. Mora i da komunicira, da preleti pogledom na naslove, pošalje poruke sa stikerima svojim najbližima...Ako je kod kuće ili na poslu lepi one samolepljive papiriće podsetnike.

Za nju kažu da je "posrnula" (astrološki izraz "u padu"), ona to ne vidi tako! 
Ona samo gleda da najbolje što ume iskoristi prednosti Device pre nego što stigne kući (pređe u Vagu). 
I ako bi radije boravila u Ribama koje su suprotno od Device, ona se trudi da pronađe ravnotežu između sna i jave. Jer ona zna i da sanja.
I kada je već tu gde jeste razmišlja ona....onda da popravi što se popraviti mora i može.
Razmišlja ali prelazi i sa reči na dela. 

Ova Venera će učiniti sve da bolje organizujete svoj život, isplanirate nešto, napišete spisak za i protiv. Potrudiće se da vam ulepša (Venera - lepota)  svakodnevicu, rutinu, ono kada se mora nije teško :). Ulepšaće vam i olakštati poslove kojim se bavite, odnos sa kolegama. Nateraće vas da uredite orman, obnovite garderobu...Smisliće vam novi režim ishrane, zbog nje ćete konačno krenuti na vežbe...ali i za svaki slučaj zakazati sistematski pregled

Ne brinite :), ima ona vremena i za Ljubav.
Možda vas natera da obratite više pažnje na detalje, sitnice koje život znače.
Možda zbog nje počnete više da slušate šta partner govori...ili da partner počne više da sluša vas!
Vreme je i za analizu (bez preterivanja). Možda i za neku kritiku ali onu konstuktivnu koja će popraviti stvari a ne pogoršati. A možda se i zaljubite na poslu ili preko posla!

Sve o tranzitnoj Venerei u Devici imate OVDE


Napisaću vam nešto i iz "prve ruke"
Jednom davno požalila sam se jednom našem čuvenom astrologu (kada sam krenula u ozbiljno učenje) na moju Veneru u Devici. On mi je rakao da grešim. Kada mi je nabrojao ko sve od poznatih žena ima ovu Veneru ja sam se zamislila. Tada sam i naučila da je bitno navesti ko od poznatih ima neku poziciju planete ili aspekt ne da bi se time hvalili već da bi kroz živote drugih naučili nešto i o sebi. On je bio stariji od mene i uglavnom je naveo neke glumice iz njegovog doba ;), meni su se one svidele ali svidele su mi se i neke mnogo mlađe :). Rekao mi je i ovo: mnogi muškarci bi voleli da im partnerke imaju Veneru u Devici....kroz godine sam sasvim razumela o čemu je pričao. I naravno uvek se setim šta je Mile Dupor napisao o ovoj Veneri: erotska lija :).

Ja sam Lavica sa Venerom u Devici.
I šta da vam kažem...Kada pročitam da me je u životu vodio razum a ne srce zbog moje "nesretne", "posrnule" u padu Venere u Devici ja se zapitam da li sam rođena tada kada sam rođena :). 
Šalu na stranu ja sam Lav sa Merkurom u Lavu i mene je srce uvek vodilo prvo...posle se uključivao i razum:). Zaljubljivala se moja Venera na prvi pogled samo u nečije oči i osmeh i ništa drugo nije videla (od drveta ne vidi šumu)...analiza je dolazila kasnije i pitanja naravno. Posle očiju i osmeha i mirisa,  zaljubljivala se u pamet :), čistoću i duše i tela. I često se zaljubljivala u partnere koji su imali neke probleme pa ih je ona rešavala :). 
Zaljubljivala se u one koji su dolazili od negde "tamo daleko", u one koji su puno putovali i u one za koje je znala da će morati negde da odu (ljubav na daljinu)....sve ovo zbog aspekata sa drugim planetama. Aspekti uvek dodatno objasne, dodaju nešto posebno i drugačije...i zbog toga nisu sve Venere u Devici iste...niti su svi koji imaju Veneru u Devici isti!

I da... moja Venera je prilično izbirljiva :). 
Moja majka je često govorila: "Probirač nađe otirač"...ja sam bila ubeđena da tražim savršenu ljubav...od kako znam za sebe moja Venera je u potrazi za savršenom ljubavi...i ako je usput saznala da savršeno ne postoji ona će radije biti sama nego u vezi po svaku cenu.

Pročitala sam i da ova moja Venera nije romantična pa čak i da nije baš kreativna?! 
Nije sve u Veneri što se tiče romantike...nešto je i do Meseca, 5.kuće, Lava, planeta u Lavu...i Ribe su romantične i sve ovo u nečijem horoskopu će pričati priču o ljubavi i romantici, kreativnosti. 
Da ne širim priču, ja mogu da kažem za sebe da sam romantična za sve pare, to će potvrditi aspekti. 
Venera u Devici sve to lepo organizuje, isplanira...i teži savršenstvu. 
I znam da sam kreativna ne samo jer to drugi kažu...baš zahvaljujući toj mojoj Veneri ali i ne samo njoj!
Za ovu Veneru važi to sam i sama napisala da je skromna, povučena, rezervisana i da voli red i čistoću...U teoriji je tako...u praksi (kod mene) često je sasvim suprotno zbog jednog aspekta...pa je ona sve samo ne skromna, povučena i sve ono ostalo :). Zna da bude do besvesti pedantna (poređa mi garderobu po bojama :), higijena se podrazumeva. Onda dođu periodi kada ne haje za urednost, baš je briga za prašinu (često nešto napiše vrlo kreativno na toj prašini recimo Obriši me..).
Zaključila sam da je kampanjac...opet su za to krivi aspekti! I da je malo ogovaram zna da bude lenja za sve pare...skoro isto kao kada je uhvati period vrednoće i čistoće!

Mogu da potvrdim da je odana i lojalna partneru, prijateljima...opet do svoje suprotnosti (aspekt) jer često i kada to ne zaslužuju ona ostaje dosledna.
Moja Venera u odnosima, vezama skoro sve rešava razgovorom... ili pisanjem, pisama, poruka.
Može moja Venera satima da sluša kada joj neko nešto priča...ali isto tako i ona može satima da priča kao Šeherzada u bajci Hiljadu i jedna noć...i da "otopi srce okrutnog vladara" :).


Od kako znam za sebe ova Venera mi šapuće: Lepota je u detaljima...u sitnicama koje život i ljubav znače...I mene su sitnice obarale s' nogu...Kada mi neko pokloni samo jedan cvet (đurđevak), napiše na snegu preko puta zgrade Volim te...itd. Znala je da me zaustavi bilo da sam u šetnji ili da vozim zbog neke poljane sa cvećem, suncokretima itd. Često sam zbog nje pravila vence od cveća i nosila ih u kosi. Mnogo voli zemlju i prirodu. Ali najviše voli do obožavanja plažu, pesak...i Grčku (Devica). 
Voli kućne ljubimce i godinama ima zlatne ribice u akvarijumu...iz praktičnih razloga jer od kada živi u zgradi misli da je to bolje rešenje. Kada je živela u kući sa dvorištem bilo je više od jednog kućnog ljubimca...uvek je imala neku kucu, više mačaka koji su se družili...i patke su bile, kokoške svakoj je znala ime...Sada patke i čaplje gleda sa prozora u obližnjem kanalu!

Istina je da će ako je partner na dijeti, nekom tretmanu i sl. i ona krenuti sa dijetom.
Istina je i da će jesti nešto što partner voli da jede i prećutati da možda više voli nešto drugo. 
Voli da bude korisna, uslužna...ali nikako sluškinja ili kućna pomoćnica. Voli da se nađe partneru, prijateljima, bliskim ljudima kad god zatreba, za ovu Veneru i to je izraz ljubavi.
Ponekad se osećala kao Crveni krst :). Prvu pomoć na ispitu za vožnju savladala je očas posla! 
Do danas sam shvatila da je njen moto: Biti potreban.

I da...baš voli da kritikuje ali nekako s' ljubavlju :). 
Ona kada kritikuje zapravo pomaže :). A kada moja Venera prestane da kritikuje onda joj više nije stalo! Voli zahvalnost (Lav voli i pohvale)...ali zahvalnost u vidu sitnica...ponekad samo jedno Hvala!



Na radnom stolu desno od lap topa :)

Što se analize tiče to može da radi do besvesti...i sve nekako u "sitna crevca". 
Analiziraće neku situaciju, partnera, ljubavnu priču...i neće odustati i kada vidi da je preterala. 
I meni je često dosadna i zbog toga je ponekad baš ne volim. To sa analizom je njena najgora osobina!
Više puta sam ovde na blogu pisala da moja Venera prosto obožava spiskove i planiranje! Spiskova je na sve strane u kući...Nalepljenih poruka...Kada je u bilo kakavoj dilemi ona uradi spisak Za i Protiv! 

Mnogo voli da piše ova moja Venera. Kako je u Devici a Devicom vlada Merkur koji je u Lavu ona piše najviše o ljubavi i mnogo voli dnevnike. Ima ih toliko (one starinske koji su bili pre digitalne ere) da bi mogla u knjigu da ih prenese! Morala je i blog da nazove tako - Zvezdanin dnevnik.


Moja Venera je prosto morala da radi ono što voli...
Ovde mislim na sve ali posebno na posao, karijeru...Nije se zaljubljivala na poslu (bila je tada udata:)...ali jednom jeste...posle razvoda. Ni to nije bilo tipično jer je tu osobu znala od ranije. Voli ona da radi sa partnerom ili da mu se u poslu nađe ili da budu ortaci...ali je vremenom zaključila da je bolje "use i u svoje kljuse". Ovde moram da dodam da sam se zbog nje (Venere u Devici) često osećala četiri u jedan: majka, ćerka, žena, poslovna žena!

Za moju Veneru su izgled, ishrana, zdravlje, rutina ozbiljan posao :). 
I ona mnogo vodi računa o svemu navedenom. I često (opet zbog aspekta) u tome preteruje!
Što se intime tiče, zaista je u fazonu "Gledaj ali ne diraj"...(diraćeš kada ti dozvolim). Ne bih ovde da detaljišem :), sem da naglasim da konjukcija sa Plutonom mnogo toga napisanog na temu intime ne važi za moju Veneru.
Mogu da zaključim da ova moja Venera mnogo vodi računa o sebi, o izgledu, o zdravlju... tako tako...Vredna je, poslovna, vrlo organizovana i često preterano dostupna..Zna da bude dosadna do besvesti zbog analize, lenja....Lojalna je i verna, privržena! I naravno teži savršenstvu! Teško se opušta ali je vremenom i to naučila kao i mnoge druge stvari gde je bila svesna da greši! Iskustvo je čudo! Recimo...naučila je da ne postoji konstruktivna kritika i da je kritika zapravo kritika! Naučila je i još uči da se "ugrize za jezik"!

Ja se uglavnom slažem sa opisima Venere u Devici koje su u astrološkim knjigama. 
Naravno uvek ima izuzetaka od pravila jer... mi nismo samo Venera, i mi ne proživljavamo samo jedan tranzit ili samo jedan aspekt. Mi smo vrlo kompleksni....a takvo je i nebo nad nama. Sreća pa je tako.
Kad god se nesložite sa opisom neke vaše planete ne samo Venere, uvek se setite ostatka vašeg horoskopa, koji ste znak, koji podznak, koje aspekte pravi ta planeta itd. I uvek pogledajte koje sve ličnosti imaju baš tu planetu jer kroz druge možete nešto naučiti i o sebi.
Istina je da se Venera ne oseća najbolje u Devici zbog "pada", ali to nikako ne znači da je ona slaba, jednostavno ponekad se ne snalazi najbolje na mestu koje je njoj strano. Inače preko puta Device su Ribe...energija gde se Venera oseća "uzvišeno" (egzaltirano) i to vrši veliki uticaj po sistemu ogledala, pa vi koji kao i ja imate Veneru u Devici razmislite o tome!
Svaka Venera (u nekom znaku) ima svoje vrline i mane, svaka planeta kao i aspekt ima dve strane medalje! I nije isto da li Veneru u Devici ima Devica, Lav ili Vaga (Sunce u ovim znacima). 
Mojoj Veneri u Devici Sunce u Lavu dodao je srčanost, boje, šljokice i još mnogo toga i hvala mu na tome :)


Pročitala sam negde da "Veneru u Devici vodi razum a ne srce...."
Nikada nisam bila za uopštvanja.
Napisala sam o Veneri u Devici iz prve ruke, ali znam i mnoge i žene i muškarce sa ovom Venerom. 
Da bi o nečemu pisali morate da imate i znanje i iskustvo i puno analiziranih natalnih ličnih karti. 
I ono što zapravo hoću da kažem je da se Venera u Devici neće isto ispoljiti kod nekog ko je rođen sa Suncem u Lavu ili Suncem u Devici, Suncem u Vagi ili Suncem u Škorpiji ili Suncem u Raku.....a sve su ovo mogućnosti....jer Venera je uvek blizu Sunca...nikada nije udaljena više od 46° od Sunca

Venera u Devici - Sunce u Lavu, Devici, Raku, Vagi, Škorpiji:

Sunce u Lavu: Robert Redford, Mick Jagger, Robert De Niro, Mila Kunis, Antonio Banderas, Neil Armstrong, Louis Vuitton, Louis Armstrong, Emily Brontë, Audrey Tautou, Charlize TheronSylvie Vartan, Patrick Swayze, Charles Bukowski, Sean Penn
Sunce u Devici: Sophia Loren, Julio Iglesias, Leonard Cohen, Andrea Bocelli, Johann von Goethe
Sunce u Raku: Robin Williams, Vin Diesel, Natalie Wood, Mireille Mathieu, Lino Ventura
Sunce u Vagi: Catherine Zeta-Jones, John Lennon, Brigitte Bardot, Catherine Deneuve, Friedrich Nietzsche, Luciano Pavarotti, Heather LocklearJulie Andrews, Rachael Ray
Sunce u Škorpiji: Julia Roberts, Alain Delon, François Mitterrand


I tako...Veneru u Devici ima Charlize Theron (Sunce u Lavu), Sophia Loren (Sunce u Devici), Natalie Wood (Sunce u Raku), Catherine Zeta-Jones (Sunce u Vagi) i Julia Roberts (Sunce u Škorpiji).

Venera u Devici će smanjiti intezitet strastvene Škorpije, spustiti na zemlju (Devica) jednog     preemotivnog Raka, Devicama će pojačati uticaj zemlje, Vage će takođe spustiti na zemlju, smiriti nas Lavove...:))

☆☆☆

Svi uglavnom znate kada je vaš solarni/godišnji povratak jer se dešava u vreme vašeg rođendana!
Ali nije Sunce jedina planeta koja doživljava svoj povratak. Najznačajiniji ili povratak koji često spominjemo je Saturnov povratak, imamo i Jupiterov....itd.

Povratak Venere
Venera u Devici će 19.avgusta biti na istom stepenu kao i moja Nat Venera!
Ovo je datum povratka Venere ove godine u mom slučaju :).

Venerin povratak na mesto na kom je bila u trenutku rođenja.
Tačan datum (i vreme) povratka je kada se nađe na stepenu znaka na kom je u natalnoj karti.

Generalno ovo Venerino vraćanje na istu poziciju kao u natalnoj karti je period kada počinje novi Venerin ciklus a za nas to je novi ciklus za ljubav, lepotu, kreativnost, društvenost, odnose, veze, vrednosti, finasije...itd. 

Kuća u kojoj se to dešava objasniće više. Neko će se podsetiti na osobine svoje Venere, neko će u to vreme promeniti prioritete...I svake godine taj povratak je drugačiji, jer svake godine Venera ima drugačiju interakciju - aspekte sa ostalim planetama! 

Ima onih koji tvrde da će događaji na dan povratka (dan pre i dan posle) objasniti kakav vam sledi novi ciklus Venere do sledećeg povratka i kakav će ton dati za narednih 12 meseci. Ako želite možete da istražujete i najbolje bi bilo da zapisujete.
Prošle godine Venera u Devici se vratila na položaj moje Venere 27.oktobra, ove godine će mi baš zabiberiti čorbu :) jer će biti deo T-kvadrata 19.avgusta!

Primer: Catherine Zeta-Jones ima Veneru u Devici na 2°57', njoj će se Venera sutra vratiti na tu poziciju. Sophia Loren ima Veneru u Devici na 11°37', njoj će se Venera vratiti na tu poziciju 14.avgusta i Julia Roberts ima Veneru u Devici na 18°04', njoj će se Venera vratiti na tu poziciju 19.avgusta.


Svakih osam godina Venerin povratak u solarnom - godišnjem horoskopu!
Venerin povratak (na poziciju Venere u natalnom) se dešava svakih osam godina - u solarnom/godišnjem horoskopu. Dakle, Venera se u redovnom ciklusu vraća u znak u kome je vaša Venera ali se svakih osam godina vraća približno na poziciju Nat Venere (orbis oko 1-2°) u vašem solarnom/godišnjem horoskopu.
Šta to znači?  Počinje novi ciklus Venere...u vezi ljubavi, novca, i svega što Venera predstavlja.

Meni se to dogodilo poslednji put 2018.Venera je tada bila u Devici i u godišnjem horoskopu na istoj poziciji gde je i natalna Venera, zapravo 2° +. Ovako to ide....na moj 8 rođendan Venera je bila tačno - egzaktno na položaju Nat Venere, na 16 rođendan +1°....i tako redom... Posebno sam zapamtila solarni za 40. rođendan :). I ako je Venera tada bila sve samo ne dobro aspektovana...bila je čak i deo T-Kvadrata ali obeležila je mojih narednih osam godina samo tako :).
Dakle rođendani 8, 16, 24, 32, 40, 48, 56, 64, 72, 80, 88 i 96....su rođendanske godine kada vam je Venera  (+ - 1-2° ) na vašoj Nat Veneri.
Nadam se da ste razumeli...Venera se redovno (prema redovnom ciklusu) vraća u znak u kome je vaša Venera ali svakih 8 godina povratak Venere ulazi u vaš godišnji horoskop.

Nadam se da vas nisam udavila:).

☆☆☆

Neka vam zvezde budu naklonjene...


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com






1 коментар:

  1. Prelep opis ove Venere.Nekad pomislim da mi je teska kad krenem sve da analiziram,ali je volim ipak,sta cu kad je moja,jos mi je retrogradna.Isto imam Sunce u Lavu,ali vise se vodim srcem nego razumom.I kad prestanem da te "smaram" onda znaj da je gotovo.

    ОдговориИзбриши