среда, 6. јул 2022.

Pronađite svoj ključ....Venera sekstil Kiron


Moto dana:
"Samo nam je ljubav potrebna"


Zvezdani(n) zapis 3536
Sreda. Dan Merkura.
Merkur je u Raku na 1°52’

Jutro posle potopa....
Čitam vesti: Palo i do 40 l kiše po metru kvadratnom: "Energija u svakom oblaku bila je veća od prosečne atomske bombe"....
I ja sam bila deo te kataklizme...Vozila sam prema Tošinom Bunaru kada se nebo sručilo na zemlju...nije radila ulična rasveta, brisači nisu mnogo pomagali...kada sam na jednoj raskrsnici videla da se automobili vraćaju zbog jezara koje se stvorilo okrenula sam i ja...vraćajući se prema stanu na 5 minuta od stana kod crkve S.Đorđa upala sam u malo jezero i motor je samo stao....Bukvalno u 5 minuta voda je došla do sedišta i morala sam da izađem dokle sam još mogla vrata da otvorim....Bila sam skroz mokra...Ušla sam u jedno dvorište koje je vodilo ka FK "Bežanija", tu je bio jedan kafić...Mladić koji tu radi dao mi je veliki peškir da se obrišem i ogrnem...imala sam šorc i majicu bez rukava....I naravno kako to obično biva baterija na telefonu bila je na 27%...Kada je ulična rasveta proradila imala sam šta i da vidim....voda do brave auta, bezbroj automobila na sve strane, kante za đubre plutaju na vodi...voda se slivala kroz dvorišta sa Bežanijskog brda i nosila zemlju i mulj...Neki mladići su doneli mali kanu i fotografisali se za Instagram...Trotoar se nije video a ljudi su išli peške svojim kućama u vodi do kolena...Da bih sačuvala bateriju nisam slikala....imam samo jedan kratki video u trenutku kada je voda nadirala u auto!
Posle dva sata čekanja došla je šlep služba...čovek je uključio grejanje kada je video u kakvom sam stanju! Sa terase vidim auto...čitam na google šta me čeka i čekam da moj auto servis počne da radi....




Zvezde nebeskog programa danas su Venera i Kiron!

19:17 Venera sekstil Kiron
Venera u Blizancima, Kiron u Ovnu na 16°21’ 

Ljubav (Venera) sekstil lek (Kiron)... nešto kao melem na ranu.
Venera - Ljubav, harmonija, balans... i Kiron - traume, rane...u dobrom aspektu (sekstil) donose moć mogućnost (iz)lečenja... nekih rana i starih i onih svežih rana...
Kiron i Venera u dobrom aspektu (ovde sekstil) nude sposobnost iscelenja na emotivnom planu, na planu srca , najčešće pomoć drugima, kroz savet, diplomatiju, razgovor....Danas i sutra možete biti dobar učitelj raznih veština, zagrlite nekog, masirajte ga.. ili budute samo dobar učenik, nek vas maze i paze... jer ovo je aspekt ljubavnog iscelenja, energija koja leči.

Pronađite svoj ključ....budite hrabri (Kiron u Ovnu), potražite ili pružite pomoć. Pružite ruku nekome...emotivnu, prijateljsku....razgovarajte, razmenjujte misli, reči, informacije (Venera u Blizancima).
Kroz Kirona možemo da učimo, i prihvatimo našu bol....i da kroz doživljaj sopstvenog bola, uvida u njega dobijemo želju da pomognemo drugima....ovde se ranjenik pretvara u iscelitelja ili učitelja!

Inače ovako u sekstilu Venere i Kirona imamo mogućnost da vidimo lepotu tamo gde je drugi ne vide...da pronađemo u sebi i ljudima lepotu i vrednost!

Ključ za (iz)lečenje je u izgradnji samopoštovanja u postizanju mira i ravnoteže u odnosima. 
Ključ bi mogao da bude i shvatanje i prihvatanje da neke veze i odnosi prosto ne mogu da se poprave!
Ključ možete pronaći i u kreativnosti i u uživanju u životu!

"Ne ruši sve mostove, možda ćeš se vratiti.
Ostavi bar jedan most između srca i mene"

Ova energija nosi ključ i otključava: vaše samopoštovanje, prihvatanje izgleda, donosi sklad i mir pre svega sa vama samima a onda i u vezama, odnosima...Izlečenje dolazi kroz komunikaciju i razumevanje, kroz slušanje onog što vam bliski ljudi govore....tako se prave mostovi ljubavi!

Ljubav, lepota, zadovoljstvo... mogu izlečiti ovaj svet...i ovo ludilo - Sreda, 06.jul


Es la historia de un amor
Como no hay otro igual

Ovo je priča o jednoj ljubavi
Kao nijedna druga



Koliko vas je kroz ovu pesmu pomislilo na neku ljubav....koja je kao nijedna druga.
Koliko vas je poželelo da priča priču o jednoj ljubavi. Možda je baš to sada i potrebno....da se setite samo lepih stvari....i da podelite tu priču sa drugima....priča kao lek.
Venera u Blizancima - Ovo je priča o jednoj ljubavi, Kao nijedna druga - Kiron u Ovnu.




Dnevni aspekti
Mesec je u Vagi od 00:24
(vreme u CET)

Jutro smo dočekali sa kvadratom Meseca i Merkura u Raku - nemir, neraspoloženje...teško je ovde pronaći motiv za bilo šta...Neprijatne misli....takvi i razgovori. Duša i (raz)um u neskladu, sukobu, svađi...I tako i bude...sve sami neprijatni razgovori u vezi auta tipa moj servis zauzet do septembra pa traženje drugog...itd.

15:12 Mesec opozicija Jupiter - nedostatak samokontrole koje vodi u preterivanje...Ovo je preterani optimizam, preterani entuzijazam, preterano samopouzdanje...

19:17 Venera sekstil Kiron - Ljubav je lek za sve



Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

Нема коментара:

Постави коментар