среда, 14. јул 2021.

Šta rade zvezde u periodu od 12.jula do 19.jula...



Moto nedelje:
"Vreme ide u jednom pravcu, sećanje u drugom"

Ove nedelje na zvezdanom nebu:

12.jul 21:45: Merkur trigon Jupiter
13.jul 15:32 Venera konjukcija Mars
15.jul 10:48: Sunce trigon Neptun
15.jula Kiron kreće u retrogradni hod sa 12°55’ Ovna
18.jul 00:46: Sunce opozicija Pluton


Na sredini smo meseca....pred nama je nešto mirnija nedelja...zapravo svakako mirnija u odnosu na sam početak...i dve epizode T-kvadrata!!!
Vreme je za predah...(kako kome)...
Nedelja počinje pozitivnom energijom - Pozitivne misli donose pozitivne događaje...
Za to će se pobrinuti Merkur u Raku i RNeptun u Ribama u energiji trigona!
Neki će na neki put a neki će da se sele...

Ove nedelje nas i čeka susret leta...
Srešće se i zagrliti Venera i Mars...pašće i poljubac - Ljubav je sila prirode...
Šta vi treba da radite?
Slušajte svoje srce (i obratite pažnju na vašu kuću u Lavu)!

Ove nedelje možete na neko putovanje ili "putovanje", Sunce u Raku i RNeptun u Ribama će se naći u trigonu - "Miris mora ispod prozora"... Baš u vreme Kironovog retrogradnog stacioniranja...Krenuće Kiron na svoj redovni retrogradni put - "Ima li leka apoteka"...

Kraj nedelje je u znaku godišnjeg suočavanja (opozicija) Sunca i RPlutona - Oprez....Manipulacija... Ovo je prilično nezgodna energija koja se vremenom akumulirala a koja bi sada mogla da eskalira...


Ovaj tekst sam napisala u nedelju 11.jula, zapravo započela sam ga...
Nalazim se u sred selidbe...trenutno sam na dve adrese...praktično živim sa kutijama...
Nisam dovršila tekst iz raznih razloga...jedan od njih je nemogućnost da se skoncentrišem!
Trebalo je sutra da se prevezu kutije i nameštaj ali zbog ove temperature odloženo je za vikend.
Da li sam nervozna? I nisam...Kada nešto ne može onda je tako...
Od jutros me uhvatila druga nervoza...piše mi se :))
I dalje pišem na trpezarijskom stolu jer moj je ranije iz radionice za restauraciju prenet u novi stan...
Srećom imam iskistvo selodbe pa sam ostavila neke stvari koje ću poslednje spakovati...
Nisam ni slutila koliko je teško doći na red za ugradnju klima uređaja...u novom stanu je trenutno pakao od vrućine jer je sunce većim delom dana upereno direktno u stan...
Biće zaista velika avantura raspakovati sve bez klime...


Pogleda sa terase


Ovako izgleda ova nedelja:


PONEDELJAK - 12.jul 21:45: Merkur trigon Jupiter
Šta smo propustili (ili nismo jer postoji mesečni horoskop)...
Ponedeljak je lepo počeo...optimistično...a ja sam jurila ručice za novu kuhinju...Ima ih mali milion ali ja sam odabrala crne koji se jako lepo uklapaju u beli nameštaj...ali njih neko vreme nema...čeka se isporuka....bez njih je trenutno baš nezgodno...ALI....Pozitivne misli donose pozitivne događaje...i ja tako razmišljam...

UTORAK - 13.jul 15:32 Venera konjukcija Mars
Juče su se konačno sreli Venera i Mars, baš u vreme najveće temperature u toku dana...
Njihov poslednji susret dogodio se 24.avgusta 2019. na  4°07’ Device (novi ciklus je tada počeo)!
Kulminaciju njihovog odnosa bila je 09.novembra 2020. - Venera u Vagi, Mars u Ovnu na  15°21’ (Mars je tada bio retrogradan)!!!
Juče su Venera i Mars počeli novu priču novi ciklus u vatrenom Lavu!!!

Bilo je vrelo i u pravom smislu te reči i u prenosnom...
Kraljica drame i kralj drame sreli su se juče i započeli novi ciklus.
Sve je dramatičnije, vrelije....i rizičnije nego kada se njihov susret dogodio u Devici!
Nadam se da ste pustili srcu na volju i da ste ga pitali šta želi!!!

Poslednjih par nedelja Venera i Mars su se borili sa RSaturnom i Uranom...bili su deo T-kvadrata!
Sigurno im je prijalo u vatrenom zagrljaju...sem ako nije (kod svakog od nas bilo je drugačije već prema natalnom horoskopu, ali nikako nije bilo dosadno).

Danas je dan kada će u podne prema prognozama biti čitavih 41℃
Mesec je u praktičnoj Devci ali i u energiji koja se bavi našim odnosom prema zdravlju...Od jutros na svim TV jutarnjim programima saveti Kako preživeti toplotni udar...
U gradu u Luci Beograd bukti jedan veliki požar...
Za sutra je najavljeno "zahlađenje" biće i pljuskova...takve prognoze su i za vikend...blago meni!!!
Mesec će danas u podne biti u trigonu sa Uranom u Biku....neobične situacija, događaji...ljudi...
Očekujte neočekivano i budite originalni!!!

ČETVRTAK - 15.jul 10:48: Sunce trigon Neptun
Sutra da li zbog najavljenog zahlađenja, da li zbog trigona Sunca i Neptuna očekujte jedan ugodan dan...i "Miris mora ispod prozora"....Ja ispod novog prozora imam kanal...u njima se kupa jedna porodica pačića...majstor kaže da je video zeca i fazane...na slici gore (zalazak sunca) vidi se i porodica koza...Milina...kao da sam u nekom selu...sve se zeleni...čuje se cvrkut ptica i žaba...i šta će mi more :)), šalu na stranu fali mi vitamin more...
Uživajte...bilo da ste na moru ili niste...budite pored neke vode, uživajte uz muziku, pokušajte maksimalno da se opustite...biće vam manje toplo!!!

ČETVRTAK - 15.jula Kiron kreće u retrogradni hod sa 12°55’ Ovna
Istog dana Kiron će krenuti u svoj redovni retrogradni ciklus - "Ima li leka apoteka"


NEDELJA - 18.jul 00:46: Sunce opozicija Pluton
I onda za kraj ove paklene nedelje (zbog temperature) jedan nezgodan aspekt...
Najvažnija poruka je - Oprez....Manipulacija....
ALI...ova energija bi mogla da donese još nekih prirodnih katastrofa...Ovo leto su obeležili neki požari, uragani, bilo je i zemljotresa...Ono što je izvesno prirodu ne možemo da kontrolišemo....a manipulacije prirodom su nam se obile o glavu i još se obijaju...

P.S. Odoh da se bavim kutijama...pakovanjem, pranjem veša, peglanje ću ostaviti za neke bolje dane...Ovde klima radi...znam jer kijem celo jutro...
Pisaću kad god ugrabim vreme...a od sledećeg ponedeljka nadam se sve po starom...pišem i radim...ovo leto ću provesti kako sada stvari stoje na svojoj novoj terasi....Sada idem da se pozabavim internetom za novi stan....



Нема коментара:

Постави коментар