четвртак, 29. јул 2021.

Godine prolaze...zvezde idu dalje...Mars i Jupiter na "nišanu", Mars kasnije prelazi u Devicu...


Moto dana:
"Godine prolaze nervoznim korakom, godine prolaze mi stojimo,
 jesmo li sretniji i jesmo pametniji, godine prolaze mi gledamo"

Zvezdani(n) zapis 3261

Četvrtak. Dan Jupitera.
Jupiter je u Vodoliji na 29°54’


I eto...prođe i taj dan...
Prošle godine sam rođendan proslavila sa tatom...sećam se da mi je rekao Ja ne znam...mama je uvek znala šta da ti kupi...ja ću ti dati pare pa ti kupi šta voliš....I bilo je tako...Još je radio...sa njegovih 85 godina, došao je u moj stan posle posla i doneo novac...kupila sam parfem...još ga imam...
Ovo je bio prvi rođendan bez njih...ali znam da su gore zajedno proslavili...


Ja sam rođendan proslavila sama na svojoj novoj terasi...
Mnogo je manja od prethodne....ali baš tako malena ima neku draž...Garnitura (sto i stolice) nije bilo šanse da se uklope u novu terasu...Gledala sam neka Ikeina rešenja ali sve puno zauzima prostor...a treba negde sušiti i veš....ma muke :)))
Sušilica za veš je iza lazy baga (poklonio mi sin :)...prekrivena krparom....parola snađi se...Stara drvena korpa poslužila kao stočić....Sims od prozora spavaće sobe dušu dao za lavandu, svećiće, miriišljave štapiće (protiv komaraca)......Ovo je neki moj boho stil :))...Jedino novo i kupljeno su led lampice na bateriju u obliku ribica, kupljene na rasprodaji u Ikei....
Sada imam neki super brzi kosmički :))) internet pa mogu i na terasi da pratim šta se dešava na društvenim mrežama :)))....Temperatura posle 20h za nekoliko stepeni manja zbog kanala i šume u koju gledam sa terase....Čuju se žabice....baš onako romantično...Posle one buke sa kojom sam živela ovo je melem za uši...
Imam još nekih ideja....ali o tom potom....čekaju me još uvek neke kutije da ih raspakujem....ali ja čekam MTS da uvede kablovsku ....uveli su mi pre osam dana telefonsku liniju i od tada čekam...juče na rođendan me obavestili dolaze u subotu!!! Kada i oni sprovedu svoje kablove a već ih ima mali milion onda mogu i da ređam staklo u vitrinu (deo TV police)...
Sve drugo sam raspakovala...naravno....čekam i sofu (trosed) ali to mi najmanje smeta....


Jutro posle rođendana...
Stigao mi je neverovatan broj poruka na svim mogućim inbox-ovima...
Hvala svima....


Sedim za radnim stolom (jedini primerak nameštaja iz starog stana) i gledam u jedan dalekovod ali i u zelenilo...proleti po koji avion....za sada uglavnom oni koji negde poleću....i evo jednog koji sleće :)).
Neobična tišina je...za razliku od prethodnog stana gde je graja počinjala od jutra (dva kafića ispod prozora i terase)....

Šta smo propustili....od ponedeljka od kada nisam pisala...
Govor iz srca je počeo...

Vraćanje na ono što smo propustili...šanse, mogućnosti...itd.
Jupiter uvek širi ono što dotakne...ovako unazad...on nas podstiče da ponovimo nešto da bi to nešto i proširio...Naravno treba obratiti pažnju i na čuveni kvadrat vladara Vodolije Saturna i Urana...on sada ponovo dobija na snazi...
18.oktobra krenuće Jupiter direktno i mnogo će nam biti jasnije šta je hteo od nas...
U Ribe...u svoj dom i tamo gde baš voli da boravi vratiće se ponovo 29.decembra!

Juče je Venera u Devici bila u kvadratu sa Mesečevim Čvorovima (SMČ u Blizancima i JMČ u Strelcu). I bilo je napetosti, frustracije...Venera u Devici uvek želi nešto da uredi, poboljša, izanalizira...Juče se našla na raskrsnici...da bi krenula napred i da bi zaista nešto popravila mora nešto da ostavi u prošlosti...bilo da se radi o nekom odnosu, vezi, finansijskoj situaciji...



Danas na zvezdanom nebu:
29.jul 17:50: Mars opozicija Jupiter
29.jul 22:33 Mars ulazi u Devicu

Danas je Mars zvezda nebeskog programa...
I Mars i RJupiter se nalaze na kritičnom 29°...
Jupiter je juče promenio znak, Mars će danas...
Mars danas na ovom stepenu ima posebnu i najsnažniju energiju...uvek je tako pred sam ulazak u drugi znak...Dokle je još u Lavu...Mars je usmeren na sebe i svoje uživanje, zadovoljstvo...i ono Ja...pa Ja...
Jupiter je u energiji koja voli kolektiv, grupe....teško se razumeju u ovom trenutku Mars u Lavu i Jupiter u Vodoliji pa još na 29°....Vrlo je moguć neki - Ka...Boom...

Večeras pred kraj dana Mars će preći u Devicu...
Kome je stalo do posla...evo odlične energije...posao, rad, produktivnost...
Vreme je za čišćenje nereda koje je ostavio Mars u Lavu iza sebe...
Vreme je za detalje, uslužnost...organizovanost....vreme je za brigu o zdravlju...čišćenje svega ali i organizma...
Ovo je jedan vrlo -  Praktičan Mars...





Mesec je u Ovnu
12:27: Mesec konjukcija Kiron


Mesec nastavlja svoje putovanje kroz vatrenog Ovna (juče je prešao u Ovna)...
Najčešće je ova energija okidač za bol ali ova energija svakako može biti i lekovita...Donosi ova energija neku vrstu osetljivosti...ali i veliku sposobnost empatije...osetljivost na tuđu bol...Jednom mesečno imamo ovu konjukciju i imaćemo je sve dokle Kiron boravi (tranzitira) Ovnom! Ona je uvek tu da nas podseti na nešto, ponekad na nešto bolno ali u isto vreme i da probudi odlučnost i hrabrost da se sa tim suočimo...i krenemo u izlečenje! Slušajte srce ono zna gde je ključ!




5 коментара:

  1. Zvezdana, Srecan Vam rodjendan! Da ste zdravi i srecni!

    ОдговориИзбриши
  2. Sve najbolje Zvezdana. Srećan divan dan. 🌹

    ОдговориИзбриши
  3. Srećan Vam divan dan!!!Želim Vam puno divnih putovanja🥳⛱🤩🍰🥂

    ОдговориИзбриши
  4. Sretan rođendan od ❤ vam želim od jedne lavice podznak djevica i moj je za 2 dana također,redovno čitam vaše objave super ste svako dobro vam želim i također sretno useljenje u novi dom 😘😘😘.

    ОдговориИзбриши
  5. Srećan rođendan,sve najbolje❤️
    Blizanac(vaga)

    ОдговориИзбриши