недеља, 20. октобар 2019.

Volela je sjaj u travi.....današnji aspekti....



Sada, kada ništa na svetu ne može vratiti dane prohujalog leta
naš sjaj u travi i blještavost sveta, ne treba tugovati,
već tražiti snage u onom što je ostalo i s tim živeti...


Zvezdani(n) zapis 2686
Nedelja. Dan Sunca.

Sunce je u Vagi na 26

Na današnji dan...
Nekada, ne tako davno na današnji dan je obeležavan Dan Beograda. I nama koji smo ga godinama obeležavali teško se privikavamo na novi datum 16.april. Danas se ipak slavi... Dan oslobođenja Beograda...Noćas je gorelo nebo iznad grada od vatrometa...i ispaljenih počasnih plotuna....Blizu sam Palate Ssrbije pa sam sa terase sve čula....U isto vreme na mom telefonu izašlo je obaveštenje za nešto što znam i što ne mogu da zaboravim po čemu je ovaj dan meni još bitan...


I tada je Sunce naravno bilo u Vagi na 26°...I tada su Venera i Merkur bili u Škorpiji....samo što je tada Venera bila retrogradna...I tada je Venera bila u sekstilu sa Saturnom u Jarcu.....i tada je Merkur bio u sekstilu sa Plutonom u Jarcu....Da, baš kao danas:

20.oktobar 00:20: Merkur sekstil Pluton - Intuitivna komunikacija...
20.oktobar 15:58: Venera sekstil SaturnEnergija koja čuva ljubav

I danas sam se setila Sjaja u travi....pesme koju je napisao WilliamWordsworth, i filma Sjaj u travi i Natali Vud....i njene maestralne uloge u tom filmu. Recitacija stihova na kraju filma inspirisala je mnoge generacije....Film je snimljen pre mog rođenja...film nema happy end....ali ja ga rado pogledam s vremena na vreme (noćas sam ga gledala)...Danas nove generacije mogu da vide kako neke okolnosti mogu da utiču na ljubav dvoje mladih....i da svako vreme ima svoja nepisana pravila....uticaj roditelja, sredine bio je ogroman....Nešto kao varijacija na temu Romeo i Julija samo bez tako tragičnog kraja...
Danas ovaj film po meni nosi poruku da svako od nas možda ima neku ne prežaljenu ljubav....



Danas Venera u sekstilu sa Saturnom priča priču o ljubavi uklaesanoj u kamenu....ili zaključanoj katancem na nekom mostu ljubavi ili u filmu na nekoj farmi.....Danas Merkur (u retrogradnoj senci) u sekstilu sa Plutonom duboko istražuje osećanja i mnoge od nas vraća ili u daleku ili u blisku prošlost....U pitanju su harmonični aspekti....sećanja ne moraju da budu bolna....sećanja ovde mogu da pomognu....
Deanie i Bud se na kraju filma rastaju tako što Bud kaže: "U čemu je smisao? Moraš da uzmeš ono što dođe." Prijateljice pitaju Deanie da li je još uvek zaljubljena u Buda....ona ne odgovara u pozadini se čuju stihovi engleskog romantičara WilliamWordsworth napisanih pre više od 200 godina koje ona ne izgovara glasno...ali to je bio odgovor na pitanje....
Sam film mene ne asocira puno na nešto što sam proživela.....na to me asocira baš ovaj stih....i cela pesma napisana tako davno.....


Mesec je u Raku...i dok pišem ovaj tekst on je u Velikom vodenom trigonu: Mesec trigon Venera u Škorpiji, Mesec trigon RxNeptun u Ribama (oba aspekta danas egzaktno), Venera u Škorpiji trigon RxNeptun u Ribama egzaktno sutra - Živiš u oblacima mala... i ovaj naslov u ovom trenutku ima smisla...Ja pijem već treću kafu od jutros....Mesec u Raku moja 9.kuća, Venera u Škorpiji moja 1.kuća i RxNeptun u Ribama u mojoj 5.kući (Veliki vodeni trigon) pišu o nečemu što ja nikada neću zaboraviti....Danas bi neko slavio svoj 56 rođendan....ja bih mu kao i uvek čestitala....sada umesto čestitke u mojoj glavi su ovi stihovi iz Sjaja u travi!!!


Нема коментара:

Постави коментар