среда, 2. август 2017.

Fly, Zvezdana, Fly ....








Budna sam i spremna za put :)))
Let je u 05:20 ...poletećemo u svitanje...

Kofer i ručni prtljag spakovani....sve uredno po spisku :)) ili ček listi za pakovanje....

Moja Venera u Devici je luda za spiskovima, srećom pa je tako :-) 




Sve je spremno....istraživanje o ostrvu obavljeno mnogo ranije....priprema za putovanje je siguran znak da se iz putovanja izvuče maksimum...Ono najvažnije pasoš, kartice, vaučer i putno osiguranje je tu :))...
Uspela sam da pripremim tekst za nedeljni izveštaj od 7.Avgusta do 14.Avgusta...postaviću ga nadam se sa neke plaže na Samosu....Biće i sličica sa putovanja na FB i instagramu....
Vi pišite...a videćemo se i čuti kada se vratim sa odmora!!!




Fly, Robin, Fly 



Oko vrata nosim lančić satkan od godina
gde god da putujem
snove i sećanja u jedan kofer spakujem
i čuvam sitnice što me čuvaju od uroka i zla
uvek prepoznajem i dušu otvaram
ljudima istim kao ja ....


#SwitchingOfTheComputer
#SwitchingOnInstagram
#GreeceMyWay



Sve vas ljubim....
Zvezdana 





3 коментара: