понедељак, 21. август 2017.

Šta rade zvezde u periodu od 21.Avgusta do 28.Avgusta


Zodijački krug od mermernih ploča na Tasosu u Limenariu


21.Avgust 08:21: Sunce trigon Uran
21.Avgust 20:30: Mlad Mesec u Lavu na 28* 
(Totalno Pomračenje Sunca)
22.Avgust 15:20: Mars tringon Saturn
23.Avgust 00:20: Sunce ulazi u Devicu
24.Avgust 21:01: Venera kvadrat Uran
25.Avgust Saturn u Strelcu kreće direktno
26.Avgust 06:29: Venera ulazi u Lava
26.Avgust 22:42: Sunce konjukcija Merkur
27.Avgust 14:15: Jupiter sekstil Saturn


Mesec je u Lavu, sada već na 24*
Lagano se približavamo egzaktnoj konjukciji Meseca i Sunca u lavu na 28*!!!
Sve smo bliži početku nekog kraja.....i novom početku....Mlad Mesec je to već i ptice znaju energija novog početka....ali da bi nešto počelo, nešto mora da se završi...privede kraju! Sve o 🌑Mladom Mesecu i Totalnom Pomračenju Sunca koje nas egzaktno čeka večeras (bar nas ovde) u 20:30 CET imate u jučerašnjem tekstu. Zbog toga sam valjda i današnji tekst odložila za neki slobodni trenutak koji sam eto sada ugrabila. Borim se od jutros sa porukama, pismima....tel. razgovorima. Trebalo mi je neko vreme da izbrišem iz FB inboxa one poruke "Znači: reci svim svojim kontaktima" :)), da biih došla do onih poruka koje su mi bitne....
Od jutros imamo ⭐trigon Sunca u Lavu sa RxUranom u Ovnu....Ova energija je deo energije Mladog Meseca i pomračenja....Sutra još jedan ⭐trigon Marsa u Lavu sa RxSaturnom u Strelcu...Danas su u energiji ✨Velikog Vatrenog Trigona: Mesec/Sunce u Lavu, RxSaturn u Strelcu i RxUran u Ovnu...Jaka energija vatre...."Gori vatra sad u nama" :))). Dakle, danas i sutra (ponedeljak i utorak) "borićemo se" sa snažnim i intezivnim energijama!!! Kao što već rekoh na početku idemo ka novom početku (svako svom)....

U Sredu počinje vladavina Device, 🌞Sunce ulazi u Devicu....ili "Brate mili pa ja sam Devica" :))). Leto ulazi u svoju poslednju fazu....ma ne želim ni da mislim o kraju leta :))).

Već u Četvrtak...Jovo nanovo...⭐Venera u Raku biće u kvadratu sa RxUranom u Ovnu i to samo dva dana pre nego što će ući (Venera) u Lava :)). Ono da na kraju malo "zbiberi" :)). Istog dana ⭐Sunce i RxMerkur u Devici imaće susret (konjukcija) na 3*...


Idemooo.... Saturn u Strelcu kreće direktno 25.Avgusta

U Petak konačno....⭐Saturn u Strelcu sa 21* kreće direktno!!! I neverovatno ali istinito ja u ZVEZDAMA U AVGUSTU nisam pisala o ovoj pojavi. Ne znam kako ali nisam :((( Nešto tako bitno sam previdela. Bilo kako bilo, nadam se da ste dobro iskoristili Saturnov retrogradni hod...Da vas samo podsetim on je retrogradan od 6.Aprila 2017. U retrogradni hod je krenuo sa 27* Strleca i eto stigao do 21*. Rekoh već, nadam se da ste sada spremni da idete napred sa planovima i novim projektima - generalno. Jer sada svi dugoročni planovi i ciljevi postaju jasniji i spremniji za realizaciju...I ako jeste i ako niste spremni pred vama je mnogo šira i jasnija slika onog što vas okružuje (Saturn u Strelcu). Neće se se sve tek tako brzo pokrenuti niti ćete već 25.Avgusta krenuti dalje....Polako, krenuće sve ali ništa preko noći. Korak po korak i krenućete....tamo gde ste naumili...Sa Saturnom je tako....polako ali sigurno!!! I nema više retrogradnog Saturna u Strelcu...što je bilo bilo je....On je sada bio poslednji put retrogradana pre nego što će promeniti znak, a to će se dogoditi 20.Decembra 2017. kada će Saturn preći u Jarca!!! Dakle, bićemo u energiji Saturna u Strelcu još nekoliko meseci....

I u Nedelju na samom kraju ove nedelje jedna baš lepa energija...⭐sekstil Jupitera u Vagi sa Saturnom u Strelcu...Ovo je drugi egzaktni aspekt Jupitera u Vagi....prvi smo imali 4.Avgusta (na početku meseca) kvadrat sa Plutonom u Jarcu i sada ovaj sekstil....

I to je to....Sve o ovim zvezdanim promenama i aspektima (sem ono što sam "ispustila") imate ovde:
Malo me mrzi da širim priču, i ovako svaki dan pišem i pisaću :)). 

Želim vam uspešnu nedelju....
Zvezdana ✩✩✩

P.S. Fotografiju sa početka sam skinula sa interneta, posle jednog pisma koje sam dobila sa Tassosa. Pisala mi je jedna verna čitateljka Bloga i pitala me da li sam bila na Tasosu i da li sam videla Zodijački krug od mermernih ploča na Tasosu u Limenariu..... Čula za njega jesam....na Tasosu nisam bila sem u njegovoj blizini :)). Teško da ću obići to ostrvo (nikada ne reci nikada :)), pre svega jer do njega može da se dođe individualnim prevozom, a ja u ovim godinama :))))) volim paket aranžmane :))). U svakom slučaju bilo bi divno slikati se pored ovog Zodijačkog kruga. Usput :)), ploča sa Lavom gleda na more :))))).


Hej, koji si znak :))
....da nisi Lav....joj ježim se sav...;)))


Нема коментара:

Постави коментар