четвртак, 4. август 2016.

Danas na zvezdanom nebu: "Good Morning Beautiful"

Zvezdice, 



Ja sam jutros poranlila....Nešto mi danas treba ona "Ko rano rani dve sreće grabi"  :))). Probudila sam se tačno u vreme konjukcije Meseca i Venere u Lavu na 28* Ova konjukcija u egzaktnom sekstilu sa mojim Mesecom u Blizancima.....Tran Mesec i Venera u egzaktnoj konjukciji i sa mojim Nat Uranom u Lavu...Od jutros sam sva u osmehu.....sve mi nekako lepo....Pitam se samo kakvo li me iznenađenje čeka zbog konjukcije sa Nat Uranom....Danas sređujem nokte :))). Da mi neće pasti na pamet neka originalna ideja....neka luda boja :))). Trebaju mi morske boje:)). Ili ovo blago uznemirenje (Uran) što osećam ima veze sa tim da li ću stići sve da uradim (napišem....) pre nego stignem u salon....:))))...Pa da ubrzam malo...



Mesec je od jutros u Lavu na poslednjim stepenima....u egzaktnoj konjukciji (06:12) sa Venerom na 28* Lava....Mnogi će se probuditi sa lepim osećanjima....Radost, sreća.....ljubav :)). Ko je poranio "sreću je ugrabio" :))). Lepota i harmonija su od jutros opcije... Zaljubljenima ova konjukcija ulepšava jutro....Ovo je jutros sa poljupcem za dobro jutro....Ako nema ko da vas poljubi...pošaljite vi poljubac nekome u mislima....i nasmejte se ....ovo je ta energija :))))....

Good morning, beautiful, how was your night?
Mine was wonderful with you by my side
And when I open my eyes to see your sweet face
It's a good morning, beautiful day



Oni koji nisu ranoranioci probudiće se sa energijom Meseca u Devici (09:33)...Osetiće energiju vrednoće....:)). Vredan i radan je ovo Mesec...uslužan, pedantan...Međutim već oko 11h Mesec će biti u kvadratu sa Marsom u Strelcu....Ko se ovde ljuti na koga, Mesec na Marsa ili Mars na Meseca....ne znam mogućnosti su razne...Generalno ovo su mogući problemi sa muškarcima....Izbegavajte danas ljute muškarce...Mušakrce danas mogu nervirati neke njihove žene...majke, sestre, prijateljice... Za sve nas bez obzira kog pola da smo ova energija znači višak strasti, impulsivnost... probudiće posebno one vatrene temperamente (Lav, Strelac) ali i sve one koji su jakog i nemirnog temperamenta... Ovo je nestrpljenje, potreba za akcijom, izazovima... Vrlo dinamična energija....ali ipak budite oprezni jer muško - ženski odnosi mogu biti više nego napeti...Ko je prespavao jutrošnju konjukciju Venere i Meseca ona mu baš neće puno pomoći....
Večeras kasno nekima pred samo spavanje imaćemo Mesec konjukcija Merkur (23:44)....Vreme za spavanje a vama se priča....i mnogi će pričati sa svojim bliskim osobama....sa nekim iz porodice, ali i sa nekim sa kim deli neko osećanje....


Mesec kvadrat Mars....

I sve bi bilo u redu da Merkur u Devici polako ali sigurno ide ka opoziciji sa RxNeptunom u Ribama....a to vam je kao da je Merkur već retrogradan a biće tek krajem ovog meseca...Obmanjuje Neptun...zavodiljivo i maštovito....dodaje iluzije, obmane...Ko će nekoga da slaže, obmani....zavede rečima :))...I nije tu kraj Merkur zauzima i položaj kvadrata sa još uvek retrogradnim Saturnom u Strelcu...koji mislima, komunikaciji....donosi melanholiju, tugu, strahove...neraspoloženje...Zašto spominjem ove aspekte....Zbog njihovog uticaja i pre egzaktnog delovanja. Merkur kvadrat Saturn (egzaktno 6.Avgusta); Merkur opozicija Neptun (egzaktno 7.Avgusta)... O ovim aspektima imate više OVDE Šta rade zvezde u periodu od 1.Avgusta do 8.Avgusta!!! Do kraja nedelje svi ćemo ih proživeti na neki način...
Ovde je Merkur u Devici u kvadratu sa Saturnom i u opoziciji sa Neptunom.....Merkur bi mogao da bude okidač kvadrata između Saturna i Neptuna!!!! Neke bitne stvari nas čekaju sledeće nedelje one od 8.Avgusta do 15.Avgusta!!!!

Merkur opozicija Neptun..

Mene je probudila ova pesma na Alarmu....Za sve koji su se sada probudili želim im Dobro jutro....ali i Dobar dan bez obzira kada čitate ovaj tekst...:)))

Good Morning Beautiful



Нема коментара:

Постави коментар