недеља, 20. октобар 2024.

Na ovaj dan (nešto lično)


Moto dana:
"A sećanja, kad se jednom krenu, 
ne zadržavaju se kod početka."


Zvezdani(n) zapis 4203
Nedelja. Dan Sunca. Sunce je u Vagi na 27°27’

Na današnji dan...
Nekada, ne tako davno na današnji dan je obeležavan Dan Beograda.
Na ovaj dan 1944. Beograd je oslobođen. Dan Beograda je sada 16.aprila
Danas je i praznik posvećen Svetim mučenicima Sergiju i Vakhu, u narodu poznatiji kao Srđevdan.
Veruje se da su ovi svetitelji zaštitnici obućara, opančara i zemljoradnika. Prema predanju Sveti Sergije danas obilazi obućare i slavi sa njima. Za mene ovaj praznik ima poseban značaj iz više razloga.

Noćas u ponoć mi je izašlo obaveštenje za nešto što znam i što ne mogu da zaboravim po čemu je ovaj dan meni još bitan. Neke datume pamtimo dok smo živi...

A sećanja, kad  jednom krenu, ne zadržavaju se kod početka.
Mene su od jutros zaskočila sećanja.... Na ovaj dan neko bi slavio rođendan ali nije više među živima! Moja sećanja su ga od jutros oživela!

Šta dobijamo sećanjima?
Ponekad je to beg od stvarnosti, ponekad mazohistička potreba da se obnovi neka priča.
Sećanja nas vraćaju u prošlost ponekad onako kako smo je mi videli...idealizujemo je, najčešće je tako! Neko vraćajući se u prošlost priziva samo lepe uspomene, neko one manje lepe. Najčešće prekrajamo prošlost jer nam je tako lakše...sve u stilu "Pamtim samo srećne dane".

Iskreno ja volim priče koje me podsećaju na važne stvari u životu.
Mene ovo današnje sećanje podseća na to da je mnogo bitno i važno da se držimo blizu onih koje volimo, da ih nikada ne uzimamo zdravo za gotovo, jer nikada ne znamo šta se može desiti sutra.

Velike ljubavi nikada ne budu prošlost...
Bez obzira kako su se završile....naravno život ide dalje, mi nastavljamo da živimo.
Ova ljubav dogodila se pre mnogo godina. Ona je i prestala davno...i uvek je bila ljubav sa lepim sećanjima. Posle nje stigla je druga baš u vreme kada sam mislila da više nikada neću voleti niti će mene neko voleti....ali sudbina uvek ima više mašte od nas samih..
Što se sećanja na tu ljubav tiče....ona nisu samo lepa....baš suprotno, ali to nije tema :).

Sećanja su čudna kategorija...
I da nije bilo obaveštenja na telefonu koje nisam obrisala jer ne mogu, setila bih se. 
Setila bih se i bez tkz. notifikacije i upozorenja. Sećanja su čudna kategorija.
Postoje neka sećanja i neke uspomene koje će (za)uvek biti tu....
I da hoćemo, ne možemo zaboraviti da smo nekada voleli...mnogo voleli i bili voljeni.
Ne umiru sećanja sa onima koji više nisu sa nama.




Za osmeh je potreban trenutak....trenutak je ovde sećanje.
Ovo sećanje je "podvučeno crvenom olovkom".
Sećanje na jednu Vagu čiji su Merkur i Sunce bili na mom ASC, a Venera preko mog Neptuna, Pluton preko moje Venere. Njegov Jupiter u sekstilu sa mojim Marsom u Blizancima. Bilo je privlačnosti, romantike, strasti. Njegov Mesec u Strelcu u trigonu sa mojim Suncem i Merkurom. Njegov Kiron egzaktno preko mog Jupitera u Ribama. Njegov SMČ u Raku u egzaktnom sekstilu sa mojom Venerom u Devici...Morali smo da se sretnemo. Upoznali smo se jednog jula 2000. godine. 
Trenuci čine godine....Sitnice život znače. Tih sitnica se danas prisećam.
Postoje i neke fotografije koje su sačuvale od zaborava neke neponovljive trenutke.
Danas ne postoji za mene bolje mesto od mesta gde se nalaze uspomene na jednu emociju, jednu ljubav...Redovni čitaoci znaju za ovu priču, pisala sam o njemu ranije...morala sam i danas.

Merkur u Škorpiji je egzaktno "preko" mog natalnog Neptuna i u trigonu je sa mojim natalnim RJupiterom u Ribama iz 5.kuće. Venera u Strelcu je danas u sekstilu sa mojim Lavovskim Suncem i Merkurom i SMČ u Lavu. RSaturn u Ribama prolazi mojom 5.kućom u trigonu je sa Nat Neptunom...
Možda su moja sećanja previše romantična...ali činjenica je da smo nas dvoje bez obzira na kraj ostali prijatelji do kraja njegovog života!

Voleli smo slične stvari, kroz našu priču sam shvatila ono sličan se sličnom raduje. 
On je voleo što "gledam u zvezde", sa njim sam obnavljala svoje znanje iz latinskog, učila po neku francusku reč...satima smo pričali o istoriji, umetnosti....volela sam što me je zvao papillon (leptirić)...Razdvajali su nas gradovi i 245 kilometara, razdajalo nas je još po nešto, kraj je došao lagano...ali nismo prekidali naše male noćne razgovore, SMS dopisivanja, čvrsto smo se grlili pri svakom susretu, radovali i njegovim i mojim uspesima...čestitala sam mu kada se oženio :).

P.S. Zanimljivo je da sam njega u tekstu  Suprotnosti se privlače, ali se slično sličnom raduje....nešto o sinastriji! spomenula samo kao primer nečije Venere (njegova) preko mog Plutona :).

Ja i dalje gledam u zvezde, one me ponekad podsećaju na prošla vremena. 
Ljubav je cilj života, a ona je uvek u nama...smenjuju se samo oni kojima tu ljubav dajemo i od istih primamo.

Mesec je danas u Blizancima, ide ka kvadratu sa RSaturnom u Ribama....
I ja već osećam onaj čuveni D-mol...izvadila sam albume jer sa njim imam više onih starih dobrih fotografija, mobilni telefoni nisu bili tada pametni :), i jesam tužna...ali i srećna što sam ga poznavala...

☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...






Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com

2 коментара: