недеља, 23. јун 2024.

Trostruka konjukcija Urana, Marsa i Algola na 26° Bika


Moto dana:
"Nije pamet u godinama nego u glavi"
(narodna poslovica)


Zvezdani(n) zapis 4103

Nedelja. Dan Sunca. Sunce je u Raku na 2°28’ 
Ja bih radije bila negde ispod krošnje neke masline da brojim oblake i slušam talase...
Ah to leto... tek je počelo a ja se plašim da će brzo da prođe :)
Puklo me od jutros....miriše mi vazduh na slano more...
Ne znam za vas ali ja sam nekako preživela jučerašnji toplotni udar.
Znate kako....pomislim na bljuzgavicu, vunene rukavice, čizme i momentalno mi lakše :).
Lenja sam od jutros....ne kuvam ovih dana sem jaja za Cezar salatu na moj način (bez majoneza, hleba, samo grčki jogurt). Ne šetam po ovom kijametu sem do auta kad moram nešto i da kupim...
Jedino što može da me razdrma i pokrene je pisanje....

Danas ću pisati o Uranu!
Uran je dok ovo pišem na 25°21’
Pisala sam o Uranu u aprilu kada je bio na 22°10’ - OVDE
Da bi bili obavešteni i spremni. 

Pišem ponovo jer....

Uran je sve bliži 26° Bika
(Na tom stepenu će biti od 07.jula u 11:24 CET)

Znam da već znate da se na tom stepenu nalazi "zloglasni" Algol!

Mars će na 26° Bika preći 15.jula u 04:59 CET 
Istog dana u 16:04 biće u egzaktnoj konjukciji sa Uranom!

U periodu od 07. do 15.jula  imaćemo egzaktne konjukcije Urana, Marsa i Algola!


Mars će napustiti Bika 20.jula, u Biku će ostati samo Uran na 26°31'
Uran će dakle biti u konjukciji sa Algolom i posle 20.jula!
Orbis delovanja za Algol je nekih 5° i pre egzaktnog i posle egzaktnog susreta konjukcije!

Uran će biti u konjukciji sa Algolom (26° Bika) tri puta:
07.jula i 29.oktobra 2024. i 25.aprila 2025.
Ova konjukcija se poslednji put dogodila 1940/1941. (tri puta).


Istorija ima tendenciju da se ponavlja: 
prvi put kao tragedija, drugi put kao farsa.
 Friedrich Hegel (Uran u Biku na 15°)


Da li se istorija ponavlja?
Često napišem na blogu: Istorija se ne ponavlja, ponavljaju se neki uticaji!
Ponavljaju se neki ciklusi...na ovu temu sam već pisala pa da se ne ponavljam - pročitajte!
Nikada nije sve isto...1940/1941. i Saturn i Uran su bili u konjukciji sa Algolom




I da nema Algola...
Susret Marsa i Urana je susret visokog napona!
Pisala sam o ovoj konjukciji detaljno - OVDE

Svaki aspekt sa Uranom je teško predvideti ali konjukciju posebno. 
Ovde ona rečenica Očekujte neočekivano ima smisla i mora se upotrebiti! 
Ova konjukcija ima i eksplozivnu energiju i karakter. 
Ona bi svakako mogla da unese nemir u naše i lične i globalne priče. 
Mogući su razni iznenadni haotični događaji...nezgode...

Uran je simbol za struju ali i iznenađenje, krizu itd. i ako ova konjukcija nije bila na vidiku jer su Mars i Uran udaljeni 16° ipak se nalaze blizu i u istom znaku i nedavni događaji sa energetskim kolapsom u regijonu mi se sami nameću! 

I opet ću spomenuti Mileta Dupora, on za ovu konjukciju kaže - PRASAK
Spominje incidente, uznemirene nerve, nasilnu smrt vatrom, strujom, gromom...i da je svuda gde je neka eksplozija, spominje katastrofe, tragedije...

Od jutros vest da je u Grčkoj vatromet sa jahte izazvao požar na "mom" ostrvu Hidra. 
U simbolu Urana je i struja i vatromet...U simbolu Marsa je vatra, požar...
U simbolu Marsa je i fudbal...Uran Evropsko prvenstvo. Situacija sa navijačima, "navijanjem" i raznim skandiranjima...

U tekstu koji sam pisala u aprilu pisala sam o Marsu i Uranu zajedno u Biku!
Izgleda da je dovoljno da se nađu u istom znaku....a kada se na sve to doda Algol...

Mars konjukcija Uran "na" Algolu
Pročitaćete da donose nesreće, opasnosti, ratove (Mars je uvek Mars i bog rata), donose nervozne i agresivne pojedince ali ovo može da bude i kolektivna energija, agresivne grupe (Uran i kolektiv, grupe, grupna dešavanja) i sl. 

Često spominjem tekst koji sam već napisala...
U tom tekstu možete saznati sve o Uranu Bogu Neba...Spominjala sam struju, oluje, nepogode...
U tekstu imate i sve o Marsu Bogu rata...Spominjala sam ratove, požar, vrućine...
Pisala sam i o Algolu....o "Demonskoj zvezdi" loše reputacije, ali spomenula sam i Versaćeov logo!
U životu ništa nije ni crno ni belo nešto je u nijansama ili sve je u nijansama!



Film Usamljeni rendžer (Johnny Depp)!





Johnny Depp ima Merkura na 25°17' i Veneru na 26°06' Bika 
u 10.kući (kuća karijere). Ovo nije samo astrološka zanimljivost
ovo je i prilika da pratite šta će se dešavati sa ovim glumcem, 
kada Tran Uran i Mars budu "preko" Merkura, Venere i Algola

Pisala sam o susretu visokog napona, i da je eto ponekad dovoljno da su Mars i Uran u istom znaku ovde u Biku i dovoljno blizu za izazivanje nekih događaja....ova rečenica je i meni dok čitam ponovo zapala za oko: Ovde i jedna najmanja varnica može da zapali vatru širokih razmera...
Mogu da dodam...i stvarno i u prenosnom smislu!
Pisala sam i o ličnom a ne samo kolektivnom uticaju ovih konjukcija!
Pisala sam i o tome Da li se istorija ponavlja....itd.

I početnici u astrologiji mogu da povežu neke simbole i ključne reči
Uran: nebo, grom, struja, tehnologija...itd. Bik: zemlja, plodovi, imovina, vrednosti, poljoprivreda...itd
I eto mogućih potresa, kriza, prirodnih katastrofa naravno potpomognutih Marsom i Algolom...
Klimatske promene, ekonomske krize, prirodne katastrofe...
Kombinacije su beskrajne....tako da ko želi da uči neka proba!

Pročitajte još jednom (ili prvi put) ovaj tekst i videćete da se mnogo toga već dešava!!!



Dodatak:


Vi redovni čitaoci znate koliko volim Grčku i Grčka ostrva!
Zašto sam u tekstu napisala "moje" ostrvo Hidra? Evo zašto:

Ako neko planira da ide na to ostrvo možda pomogne!
Ja još uvek imam snažnu želju da posetim to ostrvo.

Pročitajte i ovaj tekst gde objašnjavam zašto ipak nisam bila na Hidri 
(uticaji nekih tranzita) - Nešto sasvim lično


Ja pijem i treću kafu:)...uključila sam ipak klimu...
Kada postavim ovaj tekst odoh da odmaram....

☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...


Pesma dana:
Glavo luda

 


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com




 

Нема коментара:

Постави коментар