субота, 22. јун 2024.

Dnevni aspekti uz kafu....i mudrovanje....


Moto dana:
Leto nije sezona
Leto je stil života

Zvezdani(n) zapis 4042

Subota. Dan Saturna. Saturn je u Ribama na 19°22’
Usporio je Saturn....Nema aspekte...miruje!
Prvi aspekt koji će praviti je trigon sa Merkurom u Raku.26.juna na 19°25'

Pravi blagoslov je imati svoj stav i svoje mišljenje!
Imati svoj stav sa kojim se zauzimamo za sebe i svoje vrednosti. 
Imati svoj stav ne ići protiv sebe i čvrsto stajati iza njega po svaku cenu. 
Imati svoj integritet i autentičnost. 
Biti istinit prema sebi i prema drugima i imati standarde ispod kojih se ne ide!
Imati svoj stav je odraz vere u sopstvenu vrednost.
Što se mene tiče imati svoj stav, svoje ja, svoju reč...je nešto najbitnije u životu.
Ili što bi naš narod rekao Imati obraz!

Odavno je nestala granica između ispravnog i pogrešnog, nema stida, nema tabua, pristojnosti...sve je postalo dozvoljeno, sve je postalo relativno...
Obraz je nekada bio nečija najveća imovina...sada se neki obrazi ne mogu ni zacrveneti!

Merkur u Raku trigon Saturn u Ribama je prilika za mudrost - Budite mudri
Iskoristite ovu harmoniju vode (Rak/Ribe), harmoniju osećanja...
Napravite listu obaveza i kratkoročnih i dugoročnih, isplanirajte važne stvari, pišite dnevnik



René Descartes:
Mislim dakle postojim
Nije dovoljno samo imati zdrav razum, bitno je da se on kako treba iskoristi.
Nemamo moć nad bilo čime osim nad svojim mislima.
Samo guraj dalje. Samo guraj dalje. Napravio sam svaku grešku koja se mogla napraviti, ali ja sam samo nastavio gurati dalje.
Čitanje dobrih knjiga nalikuje na razgovor sa najvećim umovima proteklih stoljeća.
Savršene brojevi - kao i savršeni ljudi - su rijetki.
Optimist ponekad vidi svjetlo tamo gdje ga nema, ali zašto baš uvijek pesimist mora trčati da ga ugasi?


Poznati sa Merkur trigon Saturn: 
Friedrich Nietzsche, George Orwell, Rabindranath Tagore, Emile Zola, Louis Pasteur, Steven Spielberg, Janis Joplin, René Descartes, Eva Peron, Marguerite Yourcenar, Sinéad O'Connor, Luciano Pavarotti, Guy de Maupassant, Raquel Welch, Julie Andrews, Gina Lollobrigida, Fred Astaire, Paco de Lucía...

Koliko je mudrih ljudi ovde u ovom spisku! 
Svaki tekst koji ima naslov Mudre misli i izreke ima energiju ovog aspekta
Na internetu je takvih tekstova sijaset. 
Mogu li nečije mudre misli imati uticaj na nas? Mogu! Kao pokretačka energija! Mnogi od nas često tuđe misli stavljaju u statuse. I to je po meni ok, naravno ako se navede izvor ili bar stavi pod navodnike. Još bolje je kada svako ima svoju mudru misao....svoju motivaciju. Ne možemo uvek živeti kroz tuđe misli...Postoje danas ljudi koji se nazivaju "life coach". Postoje razne knjige samopomoći....toliko da možemo biti zbunjeni. Ne treba se previše oslanjati na tako nešto, jer uvek moramo nešto i sami :)). Rad na sebi je težak i mukotrpan posao....ali i lep kada dođemo do nekih istina o sebi ali i o drugima!

Ova energija je tu da pomogne
Obaveze pre zabave, dužnosti pre uživanja, praktičnost pre maštanja...

A onda kako ko...subota je....
Umrsite misli u kosu, isključite zvono telefona...dišite u ritmu talasa ako ste pored neke vode



Sledeće subote Saturn će biti retrogradno stacioniran na 19°25' Riba
Ova energija može da posluži da proverimo stvarnost, da pogledamo gde smo i da se onda vratimo sebi, jer to su vode u kojima znamo da plivamo...




Danas je subota, leto je tu....neki od vas (srećniji) su negde na odmoru.
Znam to jer mi pišete...znam i da se Blog čita i na odmoru :).
Ali gde god da ste vreme je za Dnevne aspekte uz kafu
Ovu rubriku sam imala godinama pa sam iz nekih razloga izbacila ono uz kafu
Vraćam je....jer ste mi ovih dana više puta rekli da moje tekstove čitate uz kafu...
Onu prvu...ali i drugu, treću :)).

Ja oduvek pijem crnu kafu bez šećera....od skoro samo takvu kafu pijem....bez dodatka mleka i sl. Mada "zgrešim" ponekad....onda je to cappuccino... klasičan espresso nekako nije po mom ukusu. Prvi put sam se srela sa filter kafom davno u Americi i nije mi se dopala ali sam je pila...jer izbora nije bilo...Drugi put kada sam bila nosila sam kafu i skuvala mojim domaćinima ali im se nije dopala...

Leto nije sezona. Leto je stil života
Šta pomislim internet pokaže. Ovih dana sve što gledam na internetu prst se zaustavi na nekoj plaži...Uvek sam bila letnja osoba :). I ako je leto tek počelo svi smo u letu do grla...

Ne propustite najlepše godišnje doba i ako živa u termometru luduje i stalno obara neke rekorde! Nemojte da vas zavede hlađenje pod klimom jer bi leto moglo da se prošunja i brzo ode...Lovite leto svaki dan ma gde bili na nekoj steni pored mora ili u gradu jer i odmor u gradu ima svoje čari...
Ja ovih dana često parkiram misli pod neku palmu...u glavi mi cvrčci...
Izvadila sam sve letnje japanke i špartam sa njima...one me u mislima odvedu na neku plažu...




Ko je noćas mogao da spava blago njemu...
Beše Pun Mesec....k'o lubenica iznad grada...

Mesec je noćas pre nego što je prešao u Jarca bio u kvadratu sa Neptunom...i sve bi moglo da stane u jednu reč - Nesanica.
Onda je Mesec prešao u Jarca i imali smo egzaktnu opoziciju Meseca i Sunca - Pun Mesec u Jarcu
Mnogi osećaju efekte Punog Meseca i ako je Mesec zašao u 04:33 nešto malo pre svitanja

U podne nas čeka opozicija Meseca i Venere, kasnije popodne trigon Meseca i Marsa i na kraju opozicija Meseca i Merkura...Pomešane energije, ima ovde svega...
Okrivite za sve sunce...stavite naočari na lice, neki šešir i upoznajte rano leto...

☆☆☆
Neka vam zvezde budu naklonjene...



Pesma dana:
Niko nije lud da spava

 


Izradu horoskopa, astrološke konsultacije možete zakazati 
porukom na Viber +38163352286 ili mail snezana9@gmail.com


Нема коментара:

Постави коментар