петак, 21. јануар 2022.

Zagrli me......


Moto dana:
"U zagrljaju su skrivene sve najlepše reči na svetu,
kao: tu sam, ne brini, sve prolazi..."

Zvezdani(n) zapis 3390

Petak. Venerin dan.
Venera je retrogradna u Jarcu na 12°20’


Put putuje Venera....

Hej, dušo, hej, stara ljubavi,
Ja ne mogu više na te čekati....♪𝅘𝅥𝅮𝆕


Ostalo je Veneri još 8 dana retrogradnog putovanja!!!
Trenutno jedini aspekt aspekt RVenere je trigon sa Uranom u Biku ...
Poslednji put smo imali ovaj aspekt 19.novembra DVenera u Jarcu i RUran u Biku na 12°12’
I tada je bio petak....Venerin dan!

RVenera je danas upravo sada na 12°20’, Uran na 10°49’!
I da...oni su u trigonu ne doduše u egzaktnom ali energija je tu...dovoljno jaka...da....

Čuda mogu da se dese....
Ona Uranovska Čuda...k'o grom iz vedra neba...
Sada je Venera retrogradna 19.novembra je Uran bio retrogradan...
I opet...neka prošlost...kao mogućnost....ili nešto što na prošlost liči...pa to zovemo "već viđeno"...
Otvorite širom oči....negde tu...je vaše Čudo...
Ljubavno, emotivno....ali i neko drugo...neki novac možda...poklon...i sl.
(P.S. Moje Čudo...sutra ima rođendan....i ja imam sve što treba za tortu koju voli...malo sam uzbuđena jer prvi put pravim tortu u novoj kuhinji u novoj rerni :)....

Dok ovo pišem....Mesec je u Devici na 12°...on sa RVenerom i Uranom pravi Veliki zemljani trigon...
Lepa energija za petak....za dan kada počinje vikend...Ovozemaljska Čuda :))


Danas je Međunarodni dan zagrljaja...
U glavi mi još jedna pesma....
"Moja" pesma...

Ne može ti vjetar niša,
ako priđes bliže...♪𝅘𝅥𝅮𝆕....Zagrli me...

A RVenera sama....daleko je  Pluton...još dalje je Sunce....
Ona je željna zagrljaja...dugo je na putovanju...preispituje, procenjuje, razmatra...seća se...

Bila je u zagrljaju i Sunca i Plutona...
Zagrliće se sa Plutonom još jednom...03.marta....
Sa Suncem tek 22.oktobra kada bude bila u Vagi...


Ne trebaš mi ništa reći,
svoju prošlost, svoje ime...
Ako ćeti biti lakše,
zagrli me, zagrli me...

Zapravo....RVenera i nije sama....tu je Uran da je zagrli u energiji trigona....danas je tu i Mesec...
Jedan zagrljaj čini čuda...
Naučna istraživanja pokazala su da su zagrljaji dobri po zdravlje ljudi zbog povećavanja nivoa oksitocina i smanjenja krvnog pritiska...Negde sam pročitala da zagrljaj jača imunitet...Ono što je sigurno je da umanjuje bol...Kao i poljubac...."Dođi da te zagrlim i poljubim da prođe"...koliko puta sam u detinjstvu čula ovo od svoje majke...

"Verujem samo u ono što mogu da dodirnem, poljubim ili zagrlim”.
U vreme Korone...savetuju nam da se ne grlimo, ne ljubimo....već da održavamo distancu...
Tako nešto i govori i poručuje Saturn u Vodoliji koji je vladar Jarca gde Venera već dugo boravi sada i u retrogradnom hodu....

Na jednoj strani imamo nešto kao činjenicu da zagrljaji i dodiri doprinose boljem kvalitetu života, život je zdraviji i lepši...a sa druge strane upozorenja i preporuke...Meni je sada iz ove perspektive jako žao što sam poslušala savet i nisam grlila svoje roditelje onda kada je sve to počelo...nisam jer me je bilo strah za njih...a sada ih i onako više nema...

Zagrljaj je prekrasan dar – jedna veličina odgovara svima.

Zagrljaj u trenutku može popraviti nečije raspoloženje...
Zagrljaj smanjuje usamljenost...a povećava samopouzdanje...
Zagrljaj ne košta ama baš ništa...
U jedan zagrljaj sve stane....
Zagrljaj briše sve strahove, sumnje...
Zagrljaj je jezik ljubavi...

Venera je ljubav....
Venera je retrogradna...
Setite se svih zagrljaja...
ALI....i zagrlite danas nekog....

Jer zagrljaj je Čudo nad Čudima.....
Grlim vas sve....




Нема коментара:

Постави коментар