субота, 22. јануар 2022.

Na današnji dan....



Moto dana:
"I dodaj svetu malo boje, čudo moje"


Zvezdani(n) zapis 3391

Subota. Dan Saturna.
Saturn je u Vodoliji na 14°20’


Pada sneg....
Sneg - Saturn, Jarac, Neptun....

Saturn nije bio na ovoj poziciji - stepenu....ovo je prvi put od kako je prešao u Vodoliju da se nalazi na ovom stepenu...ali je u kvadratu sa Uranom i dalje...(bacila sam pogled na vesti i odustala neću da kvarim današnji dan)...

U Jarcu su Retrogradna Venera i Pluton...
Mene ovaj sneg podseća na sneg koji je padao na današnji dan pre 39 godina...
Bilo je isto ovako...
Sada je RVenera u Jarcu u trigonu sa Uranom u Biku...i eto Čuda...
Tran RVenera je u trigonu sa mojim Nat Jupiterom iz 5.kuće i u sekstilu sa Nat Neptunom iz 1.kuće...Lepa su ovo sećanja...lepša ne mogu biti...jer na današnji dan se dogodilo moje najveće Čudo!

Neptun je u Ribama od jutros u 06:43 u opoziciji sa Mesecom u Devici...
Ni na nebu ni na zemlji...
Budni a sanjivi...ono stanje kada morate da ustanete a u glavi samo još malo, samo još 5 minuta....Kod onih koji su osetljivi na uticaj Neptuna (pozicija Neptuna u natalnom ali i u tranzitnom horoskopu), javlja se i želja "pobeći negde", odlutati na neki oblak daleko od svih problema....Ja sam ta....moj Neptun u 1.kući kada god ima priliku ponudi mi neki oblak :), nekada "čarobni ćilim".....Ovaj aspekt je upravo sada u ovom trenutku prilično jak...Mene misli vode negde daleko u prošlost...oblaci se ne vide...moram na ćilim :)))

Mesec u Devici...je brižan...
Kasnije popodne biće u trigonu sa Plutonom u Jarcu...intezivna osećanja...vrhunac energije ovog dana...
U 20:45 Mesec u kvadratu sa Marsom u Strelcu...nervoza...posebno ako morate da vozite negde u ovo vreme...možda će nadležne sneg opet iznenaditi....ma ta priča je izlizana već....koga još sneg iznenadi u sred zime....

Od 20:45 do 23:02 Mesec će biti u praznom hodu...
Odmorite i uživajte u zimskoj idili...
Moj Saturn voli da uživa iz tople sobe....jer se nalazi u 4.kući...

U 23:02 Mesec će preći u Vagu!








Нема коментара:

Постави коментар